25 Ekim 2014 Cumartesi


21.11.2009 05:17:30 3367  defa okundu.

Sulakyurtlular, Sulakyurt'u Konuştu

İlçenin Sorunları ve Yapılması Gerekenler Konuşuldu.

 

Sulakyurt İlçesi ve Köyleri Kalkınma Derneği yöneticileri, Ankara ve Kırıkkale’den gelerek Sulakyurt’ta ilçe yöneticileri ile birlik beraberlik toplantısı yaptı.
Sulakyurt İlçesi ve Köyleri Kalkınma Derneği Başkanı Ömer Terzi, Ali Fazıl Çakıroğlu, Erdal Çekik, İskender Gök, İşadamı Şahin Aydoğdu, Danacı Köyü Derneği, Akkuyu Köyü Derneği başkanları ve dernek yönetiminden kurulu üyeleri ilçeyi ziyaret ederek Sulakyurt Kaymakamı Hasan Ongu, Sulakyurt Belediye Başkanı Ali Şahin, İl Genel Meçlisi Üyesi Kadir Çakıroğlu ve bazı kurum yöneticileri ile Belediye Düğün Salonu’nda bir araya gelerek Sulakyurt’u masaya yatırarak istişare toplantısı yaptılar.
Sulakyurt’un Geleceği Parlak
Toplantıda verilen yemeğin ardından ilçenin sorunları dile getirilerek bilgi alışverişinde bulunuldu. Sulakyurt Belediye Başkanı Ali Şahin, ilçenin sorunlarını ve yapılan hizmetleri hakkında bilgiler vererek, ilçenin gelişmesi için yapılacak projeler için Sulakyurtlulardan ve sivil toplum kuruluşlarından beraberlik desteği istedi. Sulakyurt İlçe Kaymakamı Hasan Ongu ise ilçe sorunlarına ve çözüm yollarına yönelik konuşmasında, “Sulakyurt’a TOKİ Konutlarının gelmesi, Kırıkkale Üniversitesi’nin bir bölümünün de gelecek olması, Sulakyurt Cezaevinin ek binasının yapılması ve barajın yakında bitmesi halinde Sulakyurt’un ekonomisinin ve istihdamının artırmasıyla ilçemizin ufku açılacaktır” dedi.
Toplantıdan sonra katılımcılar Cumhuriyet İlköğretim Okulu’na geçerek Sulakyurt’taki okullarda kurulan Akılı Tahta tanıtımını izlediler. İşadamı Şahin Aydoğdu da tam donanımlı 2 adet bilgisayarı okulun eğitim hizmetine bağışladı.

Yorum Yaz


YORUMLAR
hüseyin TAt:
Çok Güzel Hareketler Bunlar İnşallah Güzel Olacak Memleketin Gelişmesi İçin uğraşanlara ALLAH kolaylık versin Köstek olanlarada ALLAH onları bildiği gibi yapsın onlarda hakkımız var zamanı gelince alırız hakkımızı ALLAH yar ve yardımcınız olsun
23.11.2009 09:11:29
aydemir aydın:
ben 41 yaşındayın bu yasıma kadar bir gelişme görmedım bundan sonra inşalah iyisi olur sulakyurt ve halkı icin not--okula bilgisaray bagışlayan dan allah razıolsun
02.12.2009 21:53:05
Erdal Erkaya:
Allah hepinizden razi olsun Sulakyurdun gelismesi bizi mutlu ediyor. Calismanizda basarilar dilerim. Hollandadan selamlar
29.12.2009 02:16:32
sevim topsoy:
Bu çalışmalara başladığınız için Allah razı olsun,üzülüyorduk sulakyurt için.
01.03.2010 10:48:01
Nurtop YÜKSEL:
Ben 53 yaşındayım doğma büyüme Sulakyur^ 'luyum. Benim çocukluğumun Sulakyurt'u çok daha güzeldi. Gelişeceği, büyüyeceği yerde çok daha gerilere gidiyor. Sanki üzerine ölü toprağı atılmış. Ben buna çok üzülüyorum. Daha sonraki gelen yöneticiler kesesine ve çevresine çalışıyor. Bir iş sahası yok ilçede yaşlılar kaldı. Sulakyurt haberlerine baktım güzel şeyler yazmışlar. Keşke güzel gelişmeler olsa da mutlu olsak orası bizim Sulakyurt'umuz.
29.09.2014 13:42:25