24 Ekim 2014 Cuma

29.10.2009 22:15:22 2630  defa okundu.

Alın Size Açılım

 

Değerli Haberkale okuyucuları, yaklaşık bir aylık bir aranın ardından tekrar size merhaba demenin heyecanını yaşıyorum. Geride kalan zaman diliminde ülke gündeminde birçok konu yer bulurken tabi son yazımda yazdığım açılım konusu bir numaradaki yerini korudu. Aslında yazılacak çok şey var ama bu süre zarfında milyonlarca insan gibi beni de yaralayan ve içimden hiç çıkmayan o görüntüleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Gündem hala açılım. Artık her şey açılıma göre hesaplanıyor, yazılıyor, çiziliyor... Açılımın içinde olmadığı en ufak bir cümle bile kurulmuyor. Varsa yoksa "Açılım"...
Peki açılıma büyük bir siyasi risk alıyoruz diyerek başlayan hükümet neden geçtiğimiz hafta bir avuç çapulcunun sınır kapısında tabir-i caizse halaylarla, şenliklerle karşılanmasının hemen ardından bir anda çark ediverdi. Sonuçta böylesine önemli bir konuda riski göze almak her şeye hazır olmayı da gerektirmez mi?
Bu adamların bir düğün havasında karşılanması tüm yürekleri yaralamışken, burada en büyük hissiyatı yaşayan tabii ki şehit aileleri ve gazilerdir. İstanbul Şehit Anaları Derneği Başkanı Pakize AKBABA bu görüntülerin ekranlara yansımasından hemen sonrasında beni telefonla arayarak isyanını haykırıyor ve yıllardır içinde büyüttüğü acının şimdi dayanılmaz boyutlara ulaştığını söylüyor. Sadece o mu? Tüm şehit ana ve babaları , kardeşleri, yakınları…
Neredeyse devletle karşı karşıya geliyorlar. Halbuki bu insanlara sahip çıkması gereken onları okşayıp kucaklaması gereken devlet değil mi? Bir şehit anası çıkıp ekranlarda “keşke evladımı dağa gönderseydim hiç olmazsa ölmez ve bugün yanıma gelirdi” diyor. Hadi buyurun! Buna verilecek cevap nedir?
Geçmiş yazılarımda ben açılım hamlelerini eleştirirken beni saçma sapan yaklaşımlarla eleştirenlere soruyorum şimdi… Yıllardır bu ülkeye bu ülkenin evlatlarına kurşun sıkanların sınır kapsında zafer kazanmış komutan edasıyla karşılanmaları vicdanlarınızı nasıl etkiledi? Kendilerini gerilla diye takdim edip Türkiye ve Türk insanını aşağılar tavırlarla poz verip ahkam kesen teröristleri görünce neler hissettiniz?
Daha da ötesinde hepsinin serbest bırakılması içinizi rahatlattı mı?
 Açılıma yürekten destek veren, bu iş mutlaka çözülmeli deyip verilen tüm tavizlerin ardında duranlar, cansiperane savunanlar… Teröristlerin zafer çığlıkları, onların siyasi kanattaki sözcülüğünü yapanların onlarla sarmaş dolaş halleri karşısında hala açılımı savunabiliyor musunuz?
Tüm bu yaşananların ardından hükümet bu görüntülere çok bozulduğu için süreci bir müddet durdurmaktan yana tavır koydu. Biraz geç olmadı mı beyler? Olanlar oldu. Yaşananlar ortada. Yürekler yanıp dağlandı, insanların canı yandı, içi sızladı. Şimdi bu yürekleri nasıl tamir edeceksiniz? Göze almış olduğunuz siyasi risk sanırım sonun başlangıcı niteliğini taşımaktadır.
Daha öncede yazdığım gibi… “Bu açılım size sandıkta dibe vurulumu getirecektir”
TEŞEKKÜRLER
Sevgili okuyucular, 11 Ekim 2009 Pazar günü hayatlarımızı birleştirdiğimiz sevgili eşim Derya Çiçek ile birlikte yeni bir yaşamın heyecanını paylaşırken, bizleri düğünümüzde yalnız bırakmayan tüm dostlarımıza teşekkürü bir borç biliyor, şahsımız ve ailelerimiz adına sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz.

Yorum Yaz


YORUMLAR
Yorum bulunmamaktadır. Yorum eklemek için tıklayınız.

YAZARIN TÜM YAZILARI
AMAÇ DARBECİLERİ YARGILAMAK MI? - 19 Ağustos 2010 Perşembe 16:04
Soru: Özbek Aday Olur mu? - 25 Mart 2010 Perşembe 15:54
Aydınlatma Hatası - 24 Şubat 2010 Çarşamba 03:25
Pes Doğrusu... - 19 Şubat 2010 Cuma 18:54
2009 Yılı ve Akılda Kalanlar - 28 Aralık 2009 Pazartesi 18:57
Bölgecilik mi, Particilik mi? - 15 Aralık 2009 Salı 01:22
Tehlikeli Tırmanış - 24 Kasım 2009 Salı 15:11
İşte Belediye, İşte Kırıkkale... - 19 Kasım 2009 Perşembe 14:16
Çanlar Tonga İçin Çalıyor - 06 Kasım 2009 Cuma 17:23
Alın Size Açılım - 29 Ekim 2009 Perşembe 22:15
Yeni Alfabe: (W-Q-X) - 25 Eylül 2009 Cuma 11:39
Açılım ve Şehit Orhan... - 10 Eylül 2009 Perşembe 17:14
Patlamayan Fabrika, İl Başkanlığı ve Tonga - 03 Eylül 2009 Perşembe 22:47
Çiftçi Vekillerini Bekliyor... - 26 Ağustos 2009 Çarşamba 10:53
Bir Mektup... - 13 Ağustos 2009 Perşembe 00:00
İnceden İnceden... - 06 Ağustos 2009 Perşembe 00:00
Açılın Açılın, Biraz Daha Açılın! - 29 Temmuz 2009 Çarşamba 00:00
Ne Oldu Bulvar Projesi Sayın Başkan? - 22 Temmuz 2009 Çarşamba 00:00
Çile Yolu - 17 Temmuz 2009 Cuma 00:00
Yorumlar - 09 Temmuz 2009 Perşembe 00:00
ÖZBAYRAK'A SORUYORUM - 07 Temmuz 2009 Salı 00:00
Haydi Vekiller Köylere - 03 Temmuz 2009 Cuma 00:00
Kırıkkale'ye Vaatler - 30 Haziran 2009 Salı 00:00
TSK Kimlerin Hedefinde? - 29 Haziran 2009 Pazartesi 00:00
İran'da Yeşil Devrim - 23 Haziran 2009 Salı 00:00
"İrtica Eylem Planı" - 16 Haziran 2009 Salı 00:00
Teşvik Paketi ve Kırıkkale - 09 Haziran 2009 Salı 00:00
Mayınlı Araziler ve 45 Yıl Sonrası - 04 Haziran 2009 Perşembe 00:00
Seçim İşaretleri - 01 Haziran 2009 Pazartesi 00:00
Şener ve Türkiye Partisi - 27 Mayıs 2009 Çarşamba 00:00
Aşırı Sürtünme - 26 Mayıs 2009 Salı 00:00

Son Yorumlar

salih abi
Bu haber ile ilgili sizde haber yaptınız hatta akp yi de işin içine katarak peki bu olay asılsız ise bu kişinin ticari itibarı ne olacak bunu hiç düşündünüzmü
24.10.2014 11:50:37

efe
öncelikle tşk ederim.. kırıkkalenin gözü önünde yapılan yoılsuzluklariş bitip müftü gereksiz gidince anlaşilacak....tabiki kırıkklae koca bir köy olduğu için bu yapılan cami herkezi hayrete düşürecek ve yapılan oyunlar dalavereler görünmeycek ..aslında cami ye harcanan paranın yarısı kadarı da öyle böyle gitti ,müfütü parayla resmen oynadıhemde devletin bürokrsinin önünde kırıkkalenin önünde ,artık wc meselesini biliyor Kırıkkale ama caminin 33 adım boyuna 23 adım enine 700 metrekarelik camiye 50 trilyona mal olduğunu sonra anlayacak...cami mimnarisinde kafalarına göre oyun oynamalrıda cabaları inşate malzeme diye türkiyeyei fellak fellak gezmeler uçakla seyahatler grup arabalrla türkiyenin degişşik illeine malzame bakıyoruz diye gezmeler bitti artık..küçücük camiye bu kadar parayı pervasızca harcayan adama kimse sormuyor nerden aldın parayı kimlere harcıyon diye , ihaleyi alanlar hep yabancı çünkü her şey ortaya çıkar o zmn degilmi .. yazzık bu milletin parsına yazzık bu adam iyi bir yerde ölmez ..sadece şu kadar söyleyim siyaseti bilmeyenler bu adam öğrensin her şey bir şoww ..
23.10.2014 23:29:30

a.vural
benim saf kırıkkaleli hemşerilerim siz belediyenin ne yapacağını zannediyonuz onlar uçarlar kaçarlar hiç biride iş yapmaz sanki mevcut başkan gidince gelecek başkanın çalışacağını mı zannediyonuz vay gariplerim vay çok beklersiniz çalışmasını ama çalışmazlar çalışsa ne olacak para yok ki para işciye memura şirket elemanlarına gidiyo siz daha çok beklersiniz çalışsın diye umıd de garibin ekmeği bekleyin gariplerim benim
23.10.2014 20:46:12

Kürşad
Bayrağın olmuş veya olmamış hiç belediyeyi ilgilendirir mi? Belediye ancak var olan Türk büyüklerinin büstünü söker bayrakları çıkarır. Sonrada bayrak sevgisi...
23.10.2014 19:53:21

MUHİTTİN
Kaygılarınızı bende paylaşıyorum Halil Bey inşallah bu sefer Kırıkkale'de MHP 1.parti olacaktır.İnsanımız uyanmaya başladı.Seçimlerde MHP 2 AKP 1 milletvekili çıkaracaktır.
23.10.2014 13:23:18