23 Mayıs 2012 Çarşamba

19.03.2009 00:00:00 1520  defa okundu.

Çarpık Zihniyet...

Mecbur kalmadıkça yazmayacağım gerçekten.

Önceki gün köşe yazımın altına yorum yazanlara sesleniyorum.

Daha önceki yazımı iyi okuyun.

Siyaset ve seçim demedim, adayları yazmayacağım dedim.

Ve yazmıyorum da…

Bunun yerine daha önemli konulara değinmeyi tercih ediyorum.

 

 

Son günlerde, ulusal medyaya bir haller oldu.

Kriz tellallığı devam ediyor.

Medya, medya olmaktan çıktı resmen.

Sadece iki haberi örnek vererek medyanın çarpık durumuna dikkat çekmek istiyorum.

 

 

Haberlerden birisi ÖTV indirimi ile ilgili.

Diğeri ise yıllar önce asılmış bir gencin mektubu ve hayat hikayesiyle ilgili.

ÖTV indirimini haber yapan Aydın Doğan medyası, indirimin hiçbir işe yaramadığı görüşünü dayatıyor.

Vallahi ibretle izliyorum haberlerini.

Diğer kanalların tamamı indirimin oto galericilerini nasıl hareketlendirdiğinden bahsederken, Doğan medyasının kanalları, indirimin işe yaramadığında ısrarlı.

Yaramayacağını da söylüyorlar inatla.

 

 

Onlar öyle diye dursun, hatta kriz tellallığı yapsınlar, kriz kriz diyoruz, bu nasıl kriz?

Galericiler dolup boşalıyor.

Bir çok kişi sıfır kilometre oto almanın telaşında.

Üstelik oto almaya gidenler bile krizden yakınıyor.

Pes vallahi…

 

 

Geçelim öteki habere…

Vatandaş yıllar önce idam edilmiş.

Sebebi, hırsızlık yapmak ve bunu yaparken de iki polisi şehit etmek.

Bu gencin mektubu yıllar boyunca ailesine verilmemiş ve birkaç gün önce ulaştırılmış.

Bu gencin anarşi döneminde bulaşmadığı bir şey kalmamış neredeyse.

En son olayı postane soygunu yanlış hatırlamıyorsam.

İki polisi şehit etmişler, bir arkadaşları ölmüş bu olayda ve kendisi de yakalanmış.

12 Eylül döneminde de idam edilmiş.

İdam edilirken ailesine daramla(!) dolu bir mektup bırakmış.

Mektup, birkaç gün önce ailesine verilebilmiş.

 

 

Ne büyük dram…

Sen her türlü pisliğe bulaş, buna dram de.

Şehit edilen o iki polisin dramından bahseden yok.

Aydın Doğan medyası polislerin dramı yerine anarşistin dramından bahsediyor.

Bunu da dramatik bir müzik eşliğinde, olayı hikayeleştirerek, idam edilen gencin annesini konuşturarak, annesinin devlete yönelik tepkisini aktararak veriyor.

Acaba o iki polisin yakınları bu haberi izledi mi?

İzlediyse ne düşündü…

Pes demekten başka bir şey düşünemiyorum.

İşte çarpık zihniyetli medyadan iki bariz örnek…

Yorum Yaz


YORUMLAR
ecrin gülden:
vallahi sayın halat.diğer yazımda da olduğu gibi sizde haklısınız.sizin kafanızda tek bir aday vardı.onuda anlatacağınız kadar anlattınız,öveceğiniz kadar övdünüz tamam bitti.siyasetten bahsedeceğim diyosunuz.yani ben alacağımı aldım artık suya sabuna dokunmak yok diyosunuz.en aribide ne bilimiyosunuz hala gizliden gizliye akp bayraktarlığı yapıyosunuz ya pes doğrusu.şehit olan polisler konusunda kesinlikle haklısınız sözüm yok.ama bir gazeteci olarak sunlarıda bilmeniz lazım sizin galerileri dolduruyolar diyosanız.demekki sizin halk gözüyle baktığınız o taraf.asıl bakılması gereken halkı soruyosanız seçim arefesinde halkın ekmeğine kan doğrayanlar.evine iki ekmek görtüremeyecek yoksul halk.neden acil tüketim malları değilde beyaz eşya ,araba oranları düşüyor.ben söyleyim eger siz merak etmediyseniz.çünkü bu hükümet zenginin hükümeti.fakirin aldığı ekmeğin bir önemi yok.inanın bazen siz yazarlar için bazılarını özellikle tenzih ederim.akşam kafanızı yastığa koyduğunuzda vicdanınız nasıl rahat anlamış değilim...
19.03.2009 07:18:31
hüseyin:
halil bey k.kalenin siyasi nabzını en iyi ölçen yazarlardan birisi kanımca.olayları okuyabilmede mahareti tartışılmaz.onun yazılarına böyle ideolojik yaklaşmak doğru değil..o genelde duyduğunu,gördüğünü ve edindiği izlenimlerini yansıtan bir yazar.onun bir partinin sözcüsü olmayacağını ancak onu daha iyi ve daha tarafsız bir gözle okumayı başaranlar anlayabilir diye düşünüyor,saygılar sunuyorum...
19.03.2009 13:32:32
abdi ipekçi:
ecrin gülden ibretle takip ediyorum :) neden acil tüketim!! (ne demekse artık) eşyalarının oranları (vergi oranları diyecekti sanırım) düşmüyor da beyaz eşya, araba oranları düşüyor demiş. tabii ki kendisinin yazdığı yoruma bakarak ne ekonomiyle ne vergi oranlarıyla alakası olmadığını görüyoruz. ibret ve hayretle bu bilgi birikim abidesinin nasıl internet kullanabildiğine şaşırıyoruz :) şimdi gelelim cevabınıza şimdi sizi acil tüketim dediğiniz (literatürde biz bunlara tüketim diyoruz, diğerleri dayanıklı eşya oluyor) malların üzerinde zaten ÖTV vergisi yok bu bir... ikincisi bunların üzerindeki kdv vergisi de cüzi oranda özellikle kdv de oran farklılaştırmasıyla birlikte birçok gıda vb. tüketim ürününün kdv si %18 den %1 ve %10 arası oranlara düşürüldü. ekmek vb. zorunlu mallarda oran %1 olması lazım... şimdi işin diğer tarafı bu tür malların vergileriyle oynamak ekonomiyi hareketlendirmez. bu tür mallar zorunlu mallardır. üzerindeki vergi 100 de olsa 500 de olsa ekonomi için bi anlam ifade etmez. çünkü bir insanın tüketeceği günlük max. ekmek 1-3 arasıdır. aha dur vergi düştü 10 ekmek yeyim denilemez. şimdi neden dayanıklı malların vergi oranları düşürüldü oraya gelelim. efendim bizim malum medyanın (sn. halat ın dediği gibi) kriz pompalamasıyla birlikte aslında sanal bir kısır döngüye girdi ekonomik ajanlar. kimse para harcamıyor, tüketim yapmıyor. bu neye neden oldu? tabii ki stoklar şişti, imalat sanayiinde fabrikalar durdu ve çalışan çıkarmaya başladı. hükümetin buradaki amacı ne? stokları indirmek ve tekrar duran/yavaşlayan döngünün hzılanmasını/çalışmasını sağlamaktır. kısaca bu aktarım mekanizmasını böyle açıklayabiliriz, vaktimiz yok uzatamıyoruz, üzgünüz. işte sizin gibi insanlara slogancı dediğimiz zaman anlatmaya çalıştığımız bu... ezbere konuşuyorsunuz, ezbere... bilgi kırıntısı yok... bu arada merkez!!! medyanın ekonomiyi nasıl etkilediğini yazalım: EKONOMİDE EN BÜYÜK ETKENLERDEN BİRİSİ BEKLENTİLERDİR...
19.03.2009 18:12:53
abdi ipekçi:
siz insanların beklentilerini kötü yönde etkilemeye başlarsanız insanlar tüketimi erteler. talebin olmadığı yerde ise arz artmaz, üretim durur. sözde merkez medyanın yaptığı budur. bizler tv karşısında haber izlerken resmen bir propagandaya maruz kalıyor. kendim ekran karşısında kasılıyorum... suni gerilimler, saçma sapan haberler... en güzeli izlememek :) bu arada ben de araba almayı düşünenlerdenim açıkçası bunu da vurgulayım :P
19.03.2009 18:17:47
ecrin gülden:
sayın abdi bey ekonomist degilim ama iyi bir halk neferiyim yaldızlı sözleriniz ne benim nede babamın cebinden bahsetmiyor.evet size göre yada halat gibilere göre 3 ekmek alan kişi 10 ekmek almaz bizim derdimiz 10 ekmek alan değil.3 ekmeği neyle alacağım diye düşünen gariban halk.arabadan bahsetmişsiniz.zaten ülke yolları otomotive doymusyeni çıkanlarda tepemizde mi gezecek.ya bu harcanan petrol.ne yani otomotiv sektörü canlanınca kırsalda yasayan hlka vergi olarak mı dönüyor hangi ülkedesiniz.unutmayın abdi bey AĞZINDA BAL OLANIN KUYRUĞUNDA İĞNESİ OLUR.siz sizin sayın padişah lideriniz ve onun küçük veliahtı szler sayesinde daha çok ezer bizi.kırıkkalenin şuanki halini düşünüyorum da suç aslında liderlerd değil sizin gibi şakşakcılarda.siz tutturmussunuz bir alkış kimin arabasına binerseniz onun türküsünü söylüyorsunuz.o arabanın içinden şöyle bir ardınıza bakın kaç masumu ezip geçmişsiniz.bu kadarına da halk karar versin.sizin rakamsal yalanlarınız mı yok sa milleti kasıp kavuran asrın vebası CEP KANSERİNİ yaşayan insanlarımız mı ?
19.03.2009 22:01:50
abdi ipekçi:
tek kelimeyle sizi ciddiye aldığım için özür dilerim bay halk neferi. sizin sloganist olduğunuzu unutmuşum bir anlık gafletime verin size verdiğim cevabı :S dam üstünde saksağan vur beline ecrin gülden :) ne garip insanlar var...
19.03.2009 23:43:20
ecrin gülden:
size cinsiyetimi ispatlama gereği duymuyorum sadece adım gerçek değil soy adım bile doğru.sanal slagonculuğa gelince herseş ortada siz şakşakcınız ben değilim.siz taraf tutuyorsunuz ben tutmuyorum.siz zeki olduğunuzu sanıyorsunuz ben zekiyim.sizin gayeniz var olmak.benim gayem varolanları korumak.ADINI ABDİ İPEKÇİ KOYMUŞSUNUZ AMA FELSEFESİNİ ANLAYAMAMIŞSINIZ.rahmetli adıyla akp bayraktarlığı yapılacağını bilseydi mezara gömülürken adınında gömülmesini isterdi.
20.03.2009 23:08:17
ecrin gülden:
ha unutmadan apti bey dikkat edinde kazma beliniz yerinize kafanıza gelmesin.bi bayana nasıl hitap edileceğini belki anlarsınız o zaman.neyse daha fazla yazıpta sizin seviyinize düşmek istemiyorum artık.burası güzel bir haber sitesi.benim için de burda en güzel sey siyasi yorum yapmak.siz herseyden önce baskanınızı ve bakanınızı deniz fenerinden aklayın da öyle gelin.burdakilerin belini büktükleri yetmiyo.elleri almanyada ki vatandaşlarımıza kadar uzanmış...
21.03.2009 00:07:12
Sercan DURAK:
Ecrin hanım size tavsiyem abdi bey le siyasi münakaşaya girerken ekonomik verilerle basit analizler yapmaya yeltenmeyin.Hani dışarıdan bakınca çok komik görünüyo:)) Ama abdi bey sizde hak vermelisinizki literatürümüze bir sürü terim katılmakta an be an..mesela acil tüketim malları....koptum yaa...
21.03.2009 13:03:01
Sercan DURAK:
Bu arada yazmayı unutmuşum abdi beye.Ne zaman dan beri ekonomik birimler medyanın gazıyla üretimlerini değiştiriyorlar.Koca şirket analizleri yerine 3-5 siyasetçinin ve medya organının pohpohlamasıylamı hareket ediyorlar.Güldürmeyin beni yaww...
21.03.2009 13:06:49
abdi ipekçi:
evet güzel soru sercan durak. şimdi bunu şöyle açıklayabiliriz basitçe: öncelikle ekonomik ajandan kasıtım tüketici bireyler. mesela vatandaş hergün haberleri izliyor (misal dhaber). bakıyor haberlerde ülke krizden kavrulmuş, yok olmuş, herkes ağlıyor, aç biçare vaziyette, yani habere göre. sonra ne yapıyor vatandaş elindeki parasını tutmaya başlıyor. tüketim malları dışında parasını harcamıyor. elinde ödenecek çeki, senedi varsa ödemiyor. sürekli ertelemeye başlıyor. neden? çünkü elindeki parayı ihtiyat güdüsüyle tutmaya başlıyor. kendisini güvende hissetmiyor en önemlisi ekonomik açıdan. hani vardır herkesin harcamadığı kenarda tuttuğu 3-5 yastıkaltı. işte bunları artırmaya başlıyor. ee bunlar orada birikince piyasada para dönmüyor, üretim duruyor, stoklar artıyor... velhasıl fabrika üretimi durdurmuyor yanlış anlamışsın, satamadığı zaman stokları şişen fabrika üretim yapmıyor mecburen. diğer tarafta adamın harcayacak parası varken harcamıyor!!! işte bunun tek sebebi kriz pompalanmasıyla ortaya çıkan psikolojik baskı. bakınız millet galerilere üşüşmüş vaziyette... stoklar erimiş, adamlar 2 hafta sonrasına gün veriyor araba sipariş edenlere. araba fabrikaları tekrar işçileri çağırmaya başlamış ilginç değil mi? hani bitmiştik, ölmüştük merkez!!!! medya? geçiniz efendim...
21.03.2009 19:56:36
mert gökçe:
sercan ve abdi ipekçi dışardan bakınca bende sizi cidden çok komik buluyorum.yani öyle bir ekonomist kesilmişsiniz ki.gercekleri göremeyecek kadar kör olduğunuzun farkında bile değilsiniz.üstelik bunuda bir partinin bayraktarlığıyla süslemeniz daha da tıraji komik.nede deyim size bilmiyorum açıkcası.
21.03.2009 22:39:16
abdi ipekçi:
mert gökçe neymiş şu gerçekleri anlat da bilelim. ufo görmüş masum köylüler sizi gidiiii... hamaset yapmayın bilimden, bilgiden bahsedin ama yoksa hamaset çekemiyorum açıkçası...
21.03.2009 23:00:44
Sercan DURAK:
Sayın mert gökçe ben partiyi ulusal politikalarda tutarım yerel seçimde esas olan adaydır... Sayın abdi ipekçi;Ekonomik karar birimlerinin içinde tabikide aile(şahıs) vardır ama gördüğünüz gibi araba piyasası canlanınca ekonomi kurtulmadı.Demem o ki piyasayı ayakta tutan para ailede olamaz.İş bankası tek başına 200 triyon nakidi el altında tutuyo neden medya gazıyla mı? hayır bu saatden sonra "bu krizde" kapitalist devletlerin,kendileri gibi dünya vatandaşlarına zırnık koklatmayacaklarını bildikleri için...Krizde olan piyasadır...Üretim olmadığı için para yastık altı olmaktadır.Yani ekonomik karar verici olan aile ekonomik krizde belirleyici olamaz...
23.03.2009 23:51:14
Sercan DURAK:
Kar marjı düşen şirket üretim yapmayı rasyonel bulmaz....
23.03.2009 23:52:56
abdi ipekçi:
sercan dostum ekonomik birimlerin en önemlisi, ana motoru bireylerdir. tüketim deyince bireylerin tüketimi akla gelir. firmalar bu denklemde olsa olsa araç olur. belirleyiciliği ya da oynadığı rol bireylerin yerini tutacak kadar önemli değildir. ayrıca sen arz yanından bahsediyorsun farkedersen ben talep yanından. şu an piyasada arz konusunda önemli sıkıntı yok. küresel kriz ülkede talep yanlı zuhur ediyor. iş bankasının tuttuğu nakit çok da önemli değil. üretim olmadığı için yastıkaltı (iddihar haddi) oluyor demen abes. reno nun bursa fabrikasına (dhaber göstermişti) veya arçelik, vestel gibi beyazeşya üreticilerinin stoklarına bakarsan doğru teşhisi koyabilirsin. hem senin dediğin gibi ortada arz yanlı bir sorun olsa yani üretim olmasa enflasyon yükselmez miydi? aksine enflasyon düşüyor. biraz daha bu konulara ilgi göstermelisin dostum ;) sadece enflasyonu analiz etmen bile sana doğru yolu gösterecektir.
24.03.2009 21:07:19
yazını sen bi daha oku:
sayın halat, "Hareket de Yok Berekt de" başlıklı yazınızı o zaman siz bi daha okuyun. Çünkü son satırdan bir önceki satırda aynen şöyle yazmışsınız: "Seçimle ilgili de adaylarla ilgili de yazı yazmayacağım." Şimdi de çıkıp seçimle ilgili değil adaylarla ilgili yazmayacağım dedim diyorsunuz. Titreyin ve kendinize gelin. kendi yazınızı açıp bi daha okuyun. okuyucu salak değil.
25.03.2009 00:28:17
Sercan DURAK:
Ekonomik birimlerin en önemli motoru bireyler olduğu tezinden yola çıkarak(ki bu erdal ünsal,deniz gökçe gibi günümüz ekonomistlerince pek onaylanmaz artık;kapitalist ekonomiler babında)krizi talep yönlü değerlendirmeye kalkarsak sanırım ortada kriz felan yok sonucuna ulaşırız.E baksana otomotiv sektörü vergi indirimiyle,bit pazarına dönmüş.Enflasyonun olmamasıyla parayı yastık altına atmak en ana neden mi deriz ve sorarız tüketici genel fiyat düzeyinin düşmesini beklemiyor mu yoksa;)Medyanın mı gazına geliyorlar…Ben burda sadece likidite tuzağı görüyorum başkada bir tehllike yok kriz felan faso fiso bunlar…Nerde indirim halk parayı döküyor maşallah…Zengin kodamanlarda kriz bahanesiyle devleti soyma ve işçi çıkarmak peşinde… Siz bana firmaların stoklarına bak demişsiniz.Bende size diyorum ki doları sabitleyip ithal mal satan şirketlere bakın bakalım ordada stokla karşılaşacakmısınız.En basitinden girin teknosanın sitesine herhangibir taşınabilir bilgisayar seçin ve stoklarına bakın yok ya 1 tane bulursunuz ya 2 tane…Yani talep neden yokmuş.Paraların yastık altı olduğunun farkındayım ama kriz tellalları sayesinde halk elini cebine atmıyor derseniz haklısınz ama ben arz yönlü bakmaya devam edeceğim olaya çünkü sadece talep yönlüde bakmamak gerek olaya ayrıca the economist dergisinin bu haftaki “cris” yazısınıda okumanızı öneririm.Onlarında tespiti benimle aynı kriz henüz istihdam dışında halka pek yansımadı diyorlar.Yani kriz piyasanın krizi diyorlar. Kriz arz yönlü sorun yaşamıyor mu ??? o işçi çıkaran şirketler belirsizlik yüzünden üretimlerini durdular.(Talep ve medayının gazı konusunda burada haklısınız ama eksik)Neden?bu krizde kar marjı yüksek satış yapamazlar çünk.Üstelik çoğu krediyle işdöndürüyorken bankalar kriz bahnesiyle kredi vermez oldu.Başbakan bas bas bağırmadı mı kredi musluklarını açın diye… neden talep artsın diyemi;)…Yatırım artsın piyasada para dönsün diye mi…İşçi çıkmasın,halkın gözü korkmasın diye mi?Yoksa kira düşmüş,arz edilen malın fiyatı düşmüş ,firsat gayrimenkul alma fırsatı …Borsa çöktü halk zarada değil… ee kim krizde…PİYASA… Yazıyı acele yazdım yazım hataları ve teknik hatalar için özür dilerim….
26.03.2009 17:15:22

YAZARIN TÜM YAZILARI
Kafayı Yersiniz! - 21 Aralık 2011 Çarşamba 12:20
MHP’de Önemli Gelişmeler - 14 Aralık 2011 Çarşamba 12:04
BİNALARIMIZIN DURUMU - 29 Kasım 2011 Salı 12:20
ÖNDE OLMASI GEREKENLER - 23 Kasım 2011 Çarşamba 10:29
MANTIK YÜRÜTMEK… - 29 Eylül 2011 Perşembe 00:28
Bu Bir Sevgi Değil… - 27 Eylül 2011 Salı 01:05
FARKINA VARIN… - 24 Eylül 2011 Cumartesi 09:43
VEFA SEMT DEĞİLSE… - 21 Eylül 2011 Çarşamba 00:10
Yazıklar Olsun… - 15 Eylül 2011 Perşembe 01:16
Cephe savaşları - 14 Eylül 2011 Çarşamba 16:30
Kavlak ve CHP - 14 Temmuz 2011 Perşembe 01:32
Menderes’ten bu yana… - 19 Eylül 2010 Pazar 14:10
Hep Bana… - 17 Eylül 2010 Cuma 15:51
Okullardaki sorun - 16 Eylül 2010 Perşembe 13:05
Bu Yasalar… - 15 Eylül 2010 Çarşamba 16:55
Çok çalışmak… - 14 Eylül 2010 Salı 15:02
Ne desem bilmem ki? - 13 Eylül 2010 Pazartesi 13:43
Ondan sonra… - 06 Eylül 2010 Pazartesi 12:08
Kırıkkale ve Ramazan - 30 Ağustos 2010 Pazartesi 08:54
İşte Böyle Olunmalı - 27 Ağustos 2010 Cuma 16:11
Sakin Geçiyor - 25 Ağustos 2010 Çarşamba 09:32
Gerçekten anlamıyorum… - 24 Ağustos 2010 Salı 12:05
Referanduma doğru… - 23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:31
Duracağınız yer… - 20 Ağustos 2010 Cuma 11:37
Tahammül edilir gibi değil… - 19 Ağustos 2010 Perşembe 12:40
İnat da murat mıdır! - 19 Ağustos 2010 Perşembe 10:19
Önce İnandırıcılık - 16 Ağustos 2010 Pazartesi 16:58
Konu saptı - 13 Ağustos 2010 Cuma 12:45
Sahada olmak… - 11 Ağustos 2010 Çarşamba 12:39
Kısa bir tatilin ardından yine Kırıkkale’deyiz. - 09 Ağustos 2010 Pazartesi 11:50
Dışarıdan bakınca… - 30 Temmuz 2010 Cuma 08:59
Büyük fırsat - 28 Temmuz 2010 Çarşamba 12:14
Haydi bakalım… - 27 Temmuz 2010 Salı 12:55
İşimiz Sahtekarlık… - 26 Temmuz 2010 Pazartesi 16:04
Aksal’la toplantı - 22 Temmuz 2010 Perşembe 11:35
Bu ne böyle kepazelik… - 21 Temmuz 2010 Çarşamba 14:06
Bari Biz Yapalım - 20 Temmuz 2010 Salı 17:05
Sen kazan onlar yesin… - 19 Temmuz 2010 Pazartesi 12:36
Vekiller ve Korkmaz… - 16 Temmuz 2010 Cuma 12:14
Durum karışık o zaman… - 13 Temmuz 2010 Salı 11:49
İşiniz zor… - 12 Temmuz 2010 Pazartesi 11:58
Bu ne şikayet böyle… - 09 Temmuz 2010 Cuma 13:18
Tartışmayı seviyoruz… - 06 Temmuz 2010 Salı 11:58
Yine Aynı Sorun - 05 Temmuz 2010 Pazartesi 12:02
Siyasetteki Gelişmeler - 01 Temmuz 2010 Perşembe 12:10
Başbakan Yırtınsın..... - 30 Haziran 2010 Çarşamba 12:37
Geri Zekalılık - 29 Haziran 2010 Salı 15:32
Terör'ün Amacı - 28 Haziran 2010 Pazartesi 12:40
Vatandaş'ın Şikayeti - 27 Haziran 2010 Pazar 14:34
Önce kafadan sileceksin… - 25 Haziran 2010 Cuma 11:51
İşte Bu Yüzden..... - 24 Haziran 2010 Perşembe 13:11
Yalama Oldular.... - 23 Haziran 2010 Çarşamba 11:42
Şaka değil… - 22 Haziran 2010 Salı 10:21
Hiç biri inandırıcı değil… - 21 Haziran 2010 Pazartesi 11:28
Biz adam olmayız… - 18 Haziran 2010 Cuma 11:13
Hala Aynı Yerdeler... - 15 Haziran 2010 Salı 12:20
Neye Oy Verilecek? - 14 Haziran 2010 Pazartesi 13:58
Çalışma Bekliyoruz - 10 Haziran 2010 Perşembe 13:52
Yasak hemşerim… - 07 Haziran 2010 Pazartesi 13:49
Mahalle Sakinleri… - 03 Haziran 2010 Perşembe 11:59
Haydi Bakalım... - 08 Nisan 2009 Çarşamba 00:00
İlk Toplantı - 07 Nisan 2009 Salı 00:00
Normal Seyir - 06 Nisan 2009 Pazartesi 00:00
Seçim Bitti - 03 Nisan 2009 Cuma 00:00
Başarı ve Başarısızlık - 02 Nisan 2009 Perşembe 00:00
Seçimin Sonucu - 31 Mart 2009 Salı 00:00
Grupların Durumu - 27 Mart 2009 Cuma 00:00
Dedikodu Siyaseti - 26 Mart 2009 Perşembe 00:00
Kim Daha Kalabalık? - 25 Mart 2009 Çarşamba 00:00
Çarpık Zihniyet... - 19 Mart 2009 Perşembe 00:00
Baykal'ın Mitingi - 17 Mart 2009 Salı 00:00
Kararsızlar Ortada... - 16 Mart 2009 Pazartesi 00:00
Bu Bir Film İse... - 11 Mart 2009 Çarşamba 00:00
Hareket de Yok Bereket de... - 10 Mart 2009 Salı 00:00
Borç Açıklaması - 08 Mart 2009 Pazar 00:00
Adaylar ve Projeleri - 04 Mart 2009 Çarşamba 00:00
Köşeli Yazılar - 03 Mart 2009 Salı 00:00
Seçim Havası - 02 Mart 2009 Pazartesi 00:00
Artık Zamanı Geldi - 27 Şubat 2009 Cuma 00:00
Projeler - 26 Şubat 2009 Perşembe 00:00
İlginç Bir Yazı Oldu... - 21 Şubat 2009 Cumartesi 00:00
Beni Susturun... - 19 Şubat 2009 Perşembe 00:00
Ak Parti Mitingi - 18 Şubat 2009 Çarşamba 00:00
Siyaseti Karıştırmak - 16 Şubat 2009 Pazartesi 00:00
TSO Seçimi - 14 Şubat 2009 Cumartesi 00:00
Seçimin Renkleri... - 12 Şubat 2009 Perşembe 00:00
Neden Durgun? - 10 Şubat 2009 Salı 00:00
Adayların Projeleri - 07 Şubat 2009 Cumartesi 00:00
Siyasi Etik - 06 Şubat 2009 Cuma 00:00
Albayrak'ın Toplantısı - 02 Şubat 2009 Pazartesi 00:00
Ne Desem Bilmem ki!.. - 31 Ocak 2009 Cumartesi 00:00
TSO Seçimleri - 30 Ocak 2009 Cuma 00:00
Korkmaz, Öğrenmiş... - 29 Ocak 2009 Perşembe 00:00
Korkmaz'ın Durumu - 28 Ocak 2009 Çarşamba 00:00
Destek Nerede? - 26 Ocak 2009 Pazartesi 00:00
Gündem Yoğun - 25 Ocak 2009 Pazar 00:00
Önemli Gelişmeler... - 23 Ocak 2009 Cuma 00:00
Seçim Çekişmeli Geçecek - 22 Ocak 2009 Perşembe 00:00
Açık Oynayalım... - 21 Ocak 2009 Çarşamba 00:00
Ak Parti'nin Adayı Kim? - 19 Ocak 2009 Pazartesi 00:00
Durumu Değerlendirelim - 17 Ocak 2009 Cumartesi 00:00
Haydi Bakalım... - 15 Ocak 2009 Perşembe 00:00
Nereden Nereye... (2) - 14 Ocak 2009 Çarşamba 00:00
Nereden Nereye... (1) - 13 Ocak 2009 Salı 00:00
Adaylar Belli Oldu - 12 Ocak 2009 Pazartesi 00:00
Artık Bekliyoruz - 10 Ocak 2009 Cumartesi 00:00
Kaos Olmasın da… - 07 Ocak 2009 Çarşamba 00:00
Sağlıklı Olur mu? - 03 Ocak 2009 Cumartesi 00:00
MKE'nin Durumu - 02 Ocak 2009 Cuma 00:00
Yeni Yıla Girerken... - 01 Ocak 2009 Perşembe 00:00
Başbakanın Şifreleri - 29 Aralık 2008 Pazartesi 00:00
İki Gün Sabredin - 27 Aralık 2008 Cumartesi 00:00
Dünkü Gelişme - 25 Aralık 2008 Perşembe 00:00
Ve Ne Oldu?.. - 22 Aralık 2008 Pazartesi 00:00
Bizi Korkuttular... - 20 Aralık 2008 Cumartesi 00:00
Demek ki... - 19 Aralık 2008 Cuma 00:00
Bu Bir Yarıştır - 18 Aralık 2008 Perşembe 00:00
Seçim Malzemeleri - 17 Aralık 2008 Çarşamba 00:00
Bayramda Ne Konuşulur? - 08 Aralık 2008 Pazartesi 00:00
Herkes Merak İçinde - 05 Aralık 2008 Cuma 00:00
Hareketli Bir Gün - 02 Aralık 2008 Salı 00:00
Adaylık Heyecanı - 28 Kasım 2008 Cuma 00:00
Veda Ediyorlar... - 25 Kasım 2008 Salı 00:00
Güzel de... - 20 Kasım 2008 Perşembe 00:00
Mağdurlardan Teşekkür - 15 Kasım 2008 Cumartesi 00:00
Ve Start Verildi - 14 Kasım 2008 Cuma 00:00
Kasım Ayı... - 12 Kasım 2008 Çarşamba 00:00
Barak Oba’ması… - 06 Kasım 2008 Perşembe 00:00
Faraziye Mağdurları… - 03 Kasım 2008 Pazartesi 00:00
Basına Güven - 31 Ekim 2008 Cuma 00:00
Gizli ve Gerçek Otorite - 23 Ekim 2008 Perşembe 00:00
Şartlar Değişir mi? - 20 Ekim 2008 Pazartesi 00:00
Yazık! - 10 Ekim 2008 Cuma 00:00
MHP'de Aday Analizi - 09 Ekim 2008 Perşembe 00:00
Siyaset Neden Durgun? - 25 Eylül 2008 Perşembe 00:00
Açıklama Bekliyorum - 22 Eylül 2008 Pazartesi 00:00
Karar ve Sonrası - 01 Ağustos 2008 Cuma 00:00
Kaos Ortamı - 31 Temmuz 2008 Perşembe 00:00
Mustafa Özbek - 14 Temmuz 2008 Pazartesi 00:00
Ters Açı - 08 Temmuz 2008 Salı 00:00
O gelecek… - 30 Haziran 2008 Pazartesi 00:00
Siyasi Hareketlenme Yok - 18 Mayıs 2008 Pazar 00:00
Demek ki Anlamı Varmış - 14 Mayıs 2008 Çarşamba 00:00
Mobese’nin Faydaları - 12 Mayıs 2008 Pazartesi 00:00
Umarım her şey gönüllerince olur - 07 Mayıs 2008 Çarşamba 00:00
Tarihe Bakmak Yeterli - 06 Mayıs 2008 Salı 00:00
Esnaf Karşı - 06 Mayıs 2008 Salı 00:00
CHP'de Neler Oluyor - 22 Nisan 2008 Salı 00:00
İktidarlar gelip geçici - 09 Nisan 2008 Çarşamba 00:00
Neden Abartıyoruz - 01 Nisan 2008 Salı 00:00
Herkes filozof olmuş… - 29 Şubat 2008 Cuma 00:00
Kesin Amerika’nın parmağı vardır - 22 Şubat 2008 Cuma 00:00
Şu günlerde bir çok kişinin kafasındaki soru - 11 Şubat 2008 Pazartesi 00:00
Türban tartışmaları devam ediyor - 04 Şubat 2008 Pazartesi 00:00
Bu nasıl olacak? - 30 Ocak 2008 Çarşamba 00:00
Emin olun herkes ağladı - 22 Ocak 2008 Salı 00:00
Bu yıl hepimiz için seçim yılı - 09 Ocak 2008 Çarşamba 00:00
Kurumlar, Müdürler ve Sıkıntılar - 06 Ocak 2008 Pazar 00:00
Kıratlı İle Söyleşi - 23 Aralık 2007 Pazar 00:00
Nereden Geldim - 12 Aralık 2007 Çarşamba 00:00
Şekerin Tadı - 07 Aralık 2007 Cuma 00:00
Duygusallık - 05 Aralık 2007 Çarşamba 00:00
Böyle Olmamalı - 28 Kasım 2007 Çarşamba 00:00
Anlamak Mümkün Değil - 26 Kasım 2007 Pazartesi 00:00
Türkiye A Milli Takımı - 25 Kasım 2007 Pazar 00:00
Kırıkkale - 22 Kasım 2007 Perşembe 00:00
Pek Çok Şey Değişti - 20 Kasım 2007 Salı 00:00
İyi bir Şans - 14 Kasım 2007 Çarşamba 00:00
Başa Dönüyoruz - 14 Kasım 2007 Çarşamba 00:00
Kırıkkale ve Üniversite - 11 Kasım 2007 Pazar 00:00
Çam Büyük Ama - 02 Kasım 2007 Cuma 00:00
Ortak Kanaat - 23 Ekim 2007 Salı 00:00
Buruk Bayram - 15 Ekim 2007 Pazartesi 00:00
Terör Değişti - 10 Ekim 2007 Çarşamba 00:00
Söz Bitmiştir - 09 Ekim 2007 Salı 00:00
Nereden Nereye - 08 Ekim 2007 Pazartesi 00:00
Rahat Olabilirsiniz - 05 Ekim 2007 Cuma 00:00
Vasati 40 Çöp - 04 Ekim 2007 Perşembe 00:00
O Zaman Ciddi Olalım - 04 Ekim 2007 Perşembe 00:00
Daha Erken Ama - 02 Ekim 2007 Salı 00:00
Bir Adım Kaldı - 01 Ekim 2007 Pazartesi 00:00
Vali Bey - 25 Eylül 2007 Salı 00:00
Sanatkar ve Toplum - 21 Eylül 2007 Cuma 00:00
Trafik Çilesi (2) - 21 Eylül 2007 Cuma 00:00
Trafik Çilesi - 20 Eylül 2007 Perşembe 00:00
Aşık Olan Kelebekler Aşkı Tarif Edemezler - 19 Eylül 2007 Çarşamba 00:00
Bir Terslik Var - 19 Eylül 2007 Çarşamba 00:00
Medya Bunu Sevmiyor - 18 Eylül 2007 Salı 00:00
Yazmış Biri - 17 Eylül 2007 Pazartesi 00:00
Ramazanın İlk günü - 14 Eylül 2007 Cuma 00:00
22 Temmuz’un seçim galibi AK Parti - 10 Eylül 2007 Pazartesi 00:00
Açalım o zaman - 04 Eylül 2007 Salı 00:00
Yanlışta ısrar - 30 Ağustos 2007 Perşembe 00:00

Son Yorumlar

halil erdemir
bunlar güzelde asıl hizmetler ne olacak yollar çukur dolu baskan bağlarbaşı mah. çıksın bir görsün halini her geçen gün kötüye gidiyor halk ekmek kapandı bunu niyesöylemiyorlar
23.05.2012 12:15:19

mağdurbelediyeci
sorun ihalelerin düşük teklifle falan alınmasında değil ihaleyi yapanların işi bilemeyip, ellerine yüzlerine bulaştırmasındandır. işi firmalara hak ettikleri için değil başka çıkarlar gözeterek vermelerindendir.. çok görmemek lazım. önceden içilemeyen suyun metreküpüne 50 kuruş ödeyip en azından tabak çanağını yıkayan saf kırıkkaleli şimdi yine içemediği suya 2,5 tl öder, şehrin başkanıda bakın en güzel suyu siz içiyorsunuz bi takla atın bakalım demeye getirir ama kendi belediyeye damacana su alırsa, sonrada suyu işleten firmaya dünyalar kadar parayı verirse ve saf vatandaşımızında sesi çıkmazsa daha çok ihaleler olur bu memlekette. çivisi çıkmış buranın, hala farketmiyor musunuz
22.05.2012 22:53:52

Sırrı Kılıç
Sayın Editör Kırıkkale belediyesinin ihale sistemini veya ihale kriterlerini en iyi bilenlerden biri sitenizin sahibidir.Ona sorsanız size bu aksaklıkların nedenini anlatırdı
22.05.2012 21:43:54

Abidin Emmi
Atayurdu keskini ziyaret eden Cemcemoğolu ermenilerinin hemşerileriyle hasret gidermeleri doğrusu gözlerimizi yaşarttı muhabbetlerinin devamını dilerim.Sayın Veli beyde bakıyorumda ibreyi artık Keskinciliğe doğru kaydırmaya başladı.
22.05.2012 21:41:19

ramo
Buna kim dur diyecek.Arz-ı Mevud a çanak tutmaktır toprak satışı
22.05.2012 20:11:11