23 Mayıs 2012 Çarşamba

18.03.2009 00:00:00 5537  defa okundu.

Makro Market Perdesini Açar mısınız?

İnek içti

İnek nerede

Dağa kaçtı

………………

 

Çocukluğumuzda kitaplarda böyle şeyler yazardı.

Bu da nereden aklına geldi, dersiniz belki…

Ama sayın belediye başkanımızın eser-i şahanelerine bakınca aklıma geldi birden.

 

Bir kaç yıldan beri bu konuda yazdığım yazıları bilemiyorum.

Yine de yazacağım ki, bu bir vatandaş olarak bilmem gereken bir şey.

Sizin de öyle sanırım.

 

Belediyemizin ve Kırıkkale’nin iki devasa arsası vardı, en kıymetli arsalardan, en büyük arsalardan iki büyük arsa.

Bu arsaların birisi Makro Market denilen AKP yandaşı bir kuruluşa %40 gibi bir oranla arsa karşılığı teslim edildi.

O sıralarda yazdığım yazımda bu konu da sayın başkanı takdir etmiştim.

 

Ama, “seyreyle ahirini niyeti fesat adamın” der Horasan erlerinden biri.

Makro yapıldı, üç sinemadan birisini bile sosyal amaçlı, kültürel amaçlı kullanmak için belediye alamadı’ ama yüzde kırkını aldı.

İlk soru burada yatıyor: Bu yüzde kırk neye gore hesaplandı, belediye hisseleri dükkan değil koridorlardan mı ibaretti?

 

Heer neyse, her şeye rağmen belediye hisselerinden belediye kasasına yüz milyarlarca aylık gelir akmaya başladi belediyeye ait hisselerden

Hemen akabinde bir oyun kurularak belediye bu binadan çıkarılacaktı: başkana otel yapalım belediyeye denildi.

Asli görevi olan temizlik işini yapmayarak özelleştiren bir belediyenin otel işletmeciliğine soyunmasına bir mana veremedim, ama aklı yüce başkan ve avaneleri otel şart, dedi: özel teşebbüsün bile işletemediğini düşünmedi.

 

Bir de ne oldu,: daha temeli atılan otelin karşılığında bütün belediye hisseleri Makro’ya devredildi.

Hem aylık yüz milyarlar gitti, hem de belediyeye ait dükkanların kendisi gitti.

AKP nin önde gelen müteahhitlerinden birisi başkana rica ediyor “sayın başkan, hisseleri satmadan bana aylık kirasını ver oteli ben yapayım, sadece kira karşılığında bu iş yapılır” diyor, ama kendi doğrularının adamı olunca etrafı dinleyebilecek basiret kalmıyor.

 

Otel aylarca süren çalışma ile tamamlanmadan aynı firmaya alt geçit ihalesi veriliyor…

Alt geçiti yaptıran belediye borcunu ödemeyince oteli firmaya veriyor ve üzerinden bir miktar para alıyor.

Bu paranın miktarı ne?

 

Ve ard arda sorular geliyor insanın aklına…

1. Makro market hisselerini neden otel teslim edilmeden verip aylık yüz milyarlarca kiranın akışını önlediniz?

2. Hisselerin belediyeye ait olanlarının o zaman ki ve bugünkü değeri reel olarak ne kadar idi?

3. Otel teslimatına kadar belediyenin kira kaybı ne kadardır?

4. Otelin arsasına ne kadar fiyat biçilmiştir.

5. Arsa senden olduktan sonra orayı da kat karşılığı veremez miydiniz, burada belediyeyi seçimlerden önce Makrodan çıkarma gibi bir hesap yapıldı mı?

6. Makronun başında bulunan ikinci Korkmaz, bu konuda ne kadar etkili oldu?

7. Son soru, bugün Makro markette bulunan hisseler ve Otelin arsasını göz önünde bulundurarak, vicdanında rahatlık duyuyor musun? Belediyenin kaybı olmuş mudur? Bir alt geçit için bu kadar fedakarlıkta gayenizi açıklar mısınız?

 

Çok yazdım belki, ama sayın başkan belki bilir, Ettekrar-u vel ashen/ Velev kane yüzseksen…

Tekrar etmek güzeldir, velev ki yüz seksen kere de olsa…

Bu meselede muhalif meclis üyelerini ve basını da göreve çağırıyorum, burada neler olup bittiyse perde aralansın.

Eğer şaibe yoksa, gerçekten belediyenin menfaatleri düşünülerek vicdanlarında huzur var ise şimdiden başkana teşekkür ediyorum.

Yoksa, yazıklar olsun… Hem başkana, hem bu meseleyi örten muhalefetin meclis üyelerine, hem de basınımıza…

Yorum Yaz


YORUMLAR
Kaan:
Evet sayın yazar. Evet yanlış olabilir. Konuyu tam olarak bilemem. Fakat seçimden önce böyle şeyler yazmanız gerçekten çok manidar. Kim istedi peki sizden bunu yapmanızı. MHP mi? CHP mi? DP mi? Evet merak ediyorum hangisi. Ya da kendi hür iradenizlemi yazdınız. Şu ergenekon üzerine çıkan haberlere baktığımımda da belkide baskı alıp yazmışsınızdır. Alıştık gazetecilerin birilerinin baskılarıyla haber yapmalarına... Şimdi diyeceksiniz siz AKP limisiniz diye. EVet belki AKP liyim belki de değilim. Fakat seçimden önce bu saldırı hiçte ahlaki değil. Bu benim nacizane görüşümdür. Evet bende karşıyım Kırıkkale mizin makronun tekelinde olmasına, evet evet bende çok karşıyım diğer büyük alışveriş merkezlerinin açılmasına izin verilmeyişine, ama belki de bunu yeri ve zamanı şimdi değil. Siz ne dersiniz? Siz ce haksızmıyım? Saygılarımla.....
18.03.2009 22:32:09
ecrin gülden:
sayın kaan kırıkkale halkının, hatta tüyü bitmemiş yetimin hakkının yeri mi olur , zamanı mı.Ya siz nasıl kırıkkalelisiniz hadi anladım kırkkalelisiniz peki nasıl müslümansınız.(kimsenin müslümanlığına lafım olmaz ama bir müslüman da bir yılana 2 kere sokulmaz)sayın yazarımız ne yapsaydı.seçim bittikten sonra aman veli başkan bak makroda kül ettiniz bizi bu seçimden sonrada savurmayın külümüzü mü diyecekti.Eğer sizler hakketen kırıkkaleliyseniz ben ermenistanlı olmaya razıyım.yazık günah şu heba olan milli servete.o yorumu yaparken bide demişsiniz ya evet doğru olabilir ama zamanı yanlış.doğru zaman sayın korkmaz ve ekibi yeniden hükümranlık koltuğuna oturduktan sonramı bende size bunu sorarım.ALLAH cc çarpar hiç şüpeniz olmasın.bu haksızlığı yapanıda ÇARPAR oylarıyla onlara çanak tutanıda.varın gerisini siz düşünün gayri.
18.03.2009 23:53:32
ali türker:
yazar kimliği dışına çıkarak yazdığınız taraflı yazı dan ötürü tesüflerimi sunuyorum .. seçimden önce ve bu kadar da az vakit kalmışken ortaya çıkkardığınız bu olay akıllarda soru işareti bırakıyor. taraf tutuyorsunuz.10 gün önce 10 gün sonra da yazabilirdiniz... sizin gibi kalemler halkı yozlaştırır
18.03.2009 23:54:15
Özdemir:
Senden bi şey olmaz Hasan. Mustafa Makro`nun arsasını giderayak satmıştı bidiğim kadarı ile. Kime nasıl sattığıda belli değildi. Veli başkan satışı durdurmuştu herhalde hatırladığım kadarı ile. Mustafa`nın adının neye çıktığını biliyorsundur herhalde. Burda yazmam ayıp olur. Ama Mustafa`ya İhsan`a yazmazsın en kötü işlerini bilsende yazmazsın. Çünkü aynı fikriniz aynı. Senden bişi olmadı bundan sonrada olmaz.
18.03.2009 23:58:31
seyfettin:
Makro marketin yeri 384 milyara maaş ödemek için sizin döneminizde satıldığında neden yazmadınız? Kimin malını kime veriyorsunuz diye? Ve neden sizin 384 milyara satmaya katlığınız yeri trilyonlarca gelir sağlayarak değerlendiren belediyeyi sorguluyorsunuz ki. Siz önce Pekdoğan döneminde orayı satarken vicdanınız sızlamadı mı onun hesabını verin. Ve siz de o yönetimde dahildiniz. Pekdoğan kendi ağzı ile basına 284 trilyon getirdik dedi. Bana anlatır mısınız ne yaptınız o parayı? Kırıkkale’ye ne verdiniz? Mustafa Pekdoğan Kültür parkını kaça mal ettiniz kaç lira ödediniz? O zamanda sordunuz mu yönetime bunları? O zamanda yazdınız mı? Veya MKE’den yeşil alan yapacağız diye aldığınız yeri umut sitesi kurmak için kaç paraya verdiniz o parayı ne yaptınız? Veya Bugün Migros’un olduğu yeri kaç paraya verdiniz o parayı ne yaptınız? Milleti salak mı sanıyorsunuz. Artık sizin o mafya vari yönetiminizden bıktı herkes. Pekdoğanın kardeşine yaptığı benzinlikte adam dövmelerini unutmadı. Ozamanda yüreğiniz sızladı mı sayın yazar? Ve o zamanda çıkıp bu rayı kaça verdiniz, kaça aldınız diye sordunuz mu? Bunu size söyleyenler de o zaman yetkiliydi. Eğer siz bilmiyorsanız onlara sorun onlar açıklasın bunları.
19.03.2009 00:23:47
ahmet:
senin ve senin dönemindeki mhp perdesinide açarsan gerçek yüzünüz ortaya çıkar hasan efendi...
19.03.2009 00:33:00
seçmen:
sayın yazarım gerçekten helal olsun seningibi yazarlara yazdıklarına yalan demiyorlarda zamanı yanlış diyorlar tabi seçim var ve halk saftır anlamaz sende uyandırma ayıp oluyo vatandaşı velibey kızıyor zaten bu soruların muhatapları herzaman kaçıyorlar zaten sende üzerlerine gitme ayıp oluyor birazdaha çalsınlar nasıl olsa vatandaş inanmaz çaldıklarına bunlar müslümanya
19.03.2009 00:34:44
Seçil...:
Yolsuzluğa hayır ama herkesin yolsuzluğna bu mustafa pekdoğan olsada ihsan kayalak olsada veli korkmaz olsada... keşke hepsinin kini yazsaydınız ben sizi tarafsız olduğunuz için alkışlardım. Üstelik makro yeni yapılmadı ki yapılırkende siz yazardınız neden ozaman yazmadınız? yazık yolsuzluktan bile siyasi rant elde etmeye çalışanlar daha büyük yolsuzluk yaparlar
19.03.2009 00:36:21
seçmen yorumu:
Makro marketin yeri 384 milyara maaş ödemek için sizin döneminizde satıldığında neden yazmadınız? Kimin malını kime veriyorsunuz diye? Ve neden sizin 384 milyara satmaya katlığınız yeri trilyonlarca gelir sağlayarak değerlendiren belediyeyi sorguluyorsunuz ki. Siz önce Pekdoğan döneminde orayı satarken vicdanınız sızlamadı mı onun hesabını verin. Ve siz de o yönetimde dahildiniz. Pekdoğan kendi ağzı ile basına 284 trilyon getirdik dedi. Bana anlatır mısınız ne yaptınız o parayı? Kırıkkale’ye ne verdiniz? Mustafa Pekdoğan Kültür parkını kaça mal ettiniz kaç lira ödediniz? O zamanda sordunuz mu yönetime bunları? O zamanda yazdınız mı? Veya MKE’den yeşil alan yapacağız diye aldığınız yeri umut sitesi kurmak için kaç paraya verdiniz o parayı ne yaptınız? Veya Bugün Migros’un olduğu yeri kaç paraya verdiniz o parayı ne yaptınız? Milleti salak mı sanıyorsunuz. Artık sizin o mafya vari yönetiminizden bıktı herkes. Pekdoğanın kardeşine yaptığı benzinlikte adam dövmelerini unutmadı. Ozamanda yüreğiniz sızladı mı sayın yazar? Ve o zamanda çıkıp bu rayı kaça verdiniz, kaça aldınız diye sordunuz mu? Bunu size söyleyenler de o zaman yetkiliydi. Eğer siz bilmiyorsanız onlara sorun onlar açıklasın bunları.
19.03.2009 00:37:31
mehmet torun:
kaan efendi hasan ulusoy çok güzel bir yorum yapmış senin yerinde olsam gider elinini öperdim o kadar dürüst isen gitdde sor veli korkmaza1hasn ulusoy kisenin gazetecisi degil hele hele halit halat hiç degil ömer kıvaçda degilsen belediye işçisi ve memuru ne halde bilimiyosun ama bilmezsin bu kadar geliri olan belediye her tarafında haciz var kardeşim hiç bunu sordunmu veli korkmaza sor bakayım sana ne diyecek ama soramazsın çünkü muattap olmaz insanları küçük görmek onaçok agır olacak hasan ulusoyun bildigi birşey varki yazıyo o aslı olmayan hiç bir yazıyı yazmaz bunuda böyle bil
19.03.2009 00:56:05
MUSTİ:
DORUSUNU BEN SÖYLEYİM HASAN ABİ, BAK SEN MUSTAFA PEKDOĞAN ZAMANINDA MÜDÜRLÜK YAPTIN SANIRIMİ 1- DAMLA PETROLÜN YERİ SATILILDI PEKDOĞAN ZAMNINDA NEDEN KARŞI ÇIKMADIN, 2- ŞU ANDAKİ ZABITA MÜDÜRLÜĞÜNÜN YERİ KOMPLE BİNA SATLIĞA ÇIKTI İHALESİ ENCÜMECE YAPILDI AMA İHALEYE KATILAN OLMADI 3- TEKİN ŞİMDİKİ YERİNİ PEKDOĞAN SATTI TEKE BORÇ KARŞILIĞINDA BUNU NEDEN YAZMADIN 4- ŞİMDİKİ MAKRONUN YERİNİ 650 MİLYAR CİVARINDA İHALEYE ÇIKARTTINIZ AMA İMAR PROBLEMİ OLDUĞUNDAN ALICI FİRMAYA PROBLEM OLDUĞUNDAN SATILMADI 5- YENİMAHALLEDEKİ AHMET VARLININ YAPTIĞI BİNAYI BİLİYONUZ DEĞİLMİ PEKDOĞANIN MÜDÜRLERİNİN KAÇ TANESİNİN ORADA EVİ VAR ONUDA YAZSAYDIN HASAN EFENDİ, MAKRONUN ORAYA GELİNCE ŞU ANDA MAKRODA 150 KİŞİ EKMEK YİYOR BU BİRR, MAKRODAKİ BELEDİYE HİSSELERİNİN KARŞILIĞI ŞEHİRMİZİN OTELİ OLDU BU İKİİ, BELEDİYEMİZ YENİ BİR İTFAİYE BİNASINA KAVUŞTU BU ÜÇÇ, SONRA NUR CAMİNİN ORADAKİ BAKS GEÇİT YAPILDI BU OTELİN KARŞILIĞINDA BU DÖRTT, YAKLAŞIK 2 TİRİLYONDA BELEDİYENİN KASASINA GİRDİ BUDA BEŞŞ, KİM KARLI KİM ZARARLI ONUDA YAZ HASAN EFENDİİ,,, YİNEDE SENİ SEVİYOZ BE HASAN ABİ,
19.03.2009 01:00:46
mehmet kara:
hasan bey yazar mı önce onu sorsun kendine? geçmişten hiçbir cevap çıkarmayan yazar şimdi dökülüyor NEDENSE
19.03.2009 01:01:56
hüseyin çetiner:
kırıkkale senin karar senin yüreğini ortaya koy İHSAN KAYALAK
19.03.2009 01:43:48
murat:
hemşerilerim veli beyin tünel yaptığından bahsediyorsunu çok gereklimiydi biraz düşünün bunun üst geçidi varmı üzerinden araçmı geçiyor yaksa yaya mı üstü açık olsada onca parayı boşa harcamasada işçisinin memurunu maaşını verse olmazmıydı başkalarnına ihale edilerek peşkef çekilmiş olmuyormu,yanlışları savunmak sizin için erdenlikmi.
19.03.2009 02:43:33
obalı:
aslında söylencek çokta bişy yok ne kadarda açıklama yapılsa boş, artık geri dönüşü yok yani makro yapılmasaydı o taşoran firmaya verilmesydi bunlar boş şeyler halk kimi seçiceğini umarım artık biliyordur hemşehri zihniyetinin bitmesi gerek projelere bakılarak insanlar 1 yerlere getirilmeli.( cCc )
19.03.2009 02:49:54
murat:
a k p yi savunan hemşerilerim sizlerin kredi borç kartı borcunuz varmı sizin yoksa baba,nızın amcanızın dayınızın da mı yok borcu olanların tayip erdoğanı savunmaya hakları yoktur eher savunuyorlarsa tayip erdoğanın söyledilerini kabul ediyorlar demektir,kabul ediyorlarsa bu millet zaten millet olamaz,neyi tartışıyoruz o zaman.
19.03.2009 02:53:04
Ahmet Şahindoğan:
Seyfettin Beye aynen katılıyorum Hasan Efendi senin kime hizmet ettiğin belli oldu.Bu kadar ucuz olma bizim buralarda bir laf vardır Çalıda gül bitmez, cahile söz yetmez senin ki o hesap ne anlatsak boş sana sen şartlanmışsın önce kendi dönemine bak kardeşim siz ne yapmaya çalıştınız. 1.Sen daha düne kadar mahir yılmaza agam diye koşe yazacak kadar değişik birisin agalık devri bitti. 2.Mhp döneminde orası benim çok yakın bir akraba satıldı Veli Korkmaz efendide usulsuz satış diye durdurdu.
19.03.2009 06:01:20
ecrin gülden:
yukarıda ÇALINMIŞLIĞI ÇIRPILMIŞLIĞI SAVUNAN HERKEZE YAZIKLAR OLSUN.HAKKIMIZI GASP EDEN İSTER PEKDOĞAN OLSUN İSTER KORKMAZ.BU YARDAKCILIK NEDEN.BU KIYIM POLİTAKASI NEDEN.AKP YE LAF YOK DOĞRU YA SİZDE HAKLISINIZ NEDE OLSA SİZİN SLAGONUNUZ BELLİ. DURMAK YOK YOLMAYA DEVAM.BU ÜLKEDE SİZİN GİBİ İNSANLAR OLDUKÇA YETİMLERİNİN TÜYÜDE KALMAZ KENDİSİDE.HAKİKATEN BU TÜNEL ÇOKMU ACİL BİR ŞEYDİKİ BUNCA PARA DÖNDÜRÜP DOLAŞTIRILIP ORAYA GÖMÜLDÜ.DİYOSUNUZ Kİ PEKDOĞAN ŞUNU YAPTI DEMEZLERMİ ADAMA PEKİ VELİ KORKMAZ İYİYDİDE O YOLSUZLUĞA NEYAPTI.NALINCI KESERİ GİBİ HERKEZ KENDİNE YONTMA DERDİNDE YOKMU SÖYLE HAKKIYLA BİR ADAY FAKİRİN FUKARANIN HAKKINI GÖZETSİN.AMA YOK BİZ BÖYLE ŞAKŞAKCI OLDUĞUMUZ MÜDDETCE DAHA BİZİM ANAMIZ ÇOK AĞLAR.
19.03.2009 07:34:44
karahasan ağa:
HASAN ABİ 1.YAKIŞMADI SANA 2.SEÇİME 10 GÜN KALA OLMADI 3.BELDEN AŞAĞI VURUYOSUN 4.PEKDOĞAN ZAMANI SEN DE ÖNEMLİ YERDEYDİN AÇTIRMA AĞZIMIZI NE SÖYLEYECEMİZİ İYİ BİLİYORSUN GEREKENİN 10 DA BİRİNİ YUKARDA BELİRTMİŞLER YAPMA ABİ MAKROYLA SEHRİMİZN SEKLİ İTİBARI DEĞİŞTİ BU BİLE YETER BAK BAĞDAT KÖPRÜSÜNÜN ORDA TRİLYONLAR GÖMÜLÜ ORANIN İHALESİ MİMARİSİ CARTI CURTU SİZLERE SORULDUMU HİÇ YAZIK YAPILANI ÇİĞNEMYİN MİLLİYETÇİLK BU DEĞİL .SAYGILAR
19.03.2009 09:10:02
kırıkkale sevdalısı:
helal olsun bizlere göz göre göre birileri birşeyler yiyor bizlerde onların ayıbını örtmek için şemsiye tutuyoruz.pekdoğanın zamanında yapılan yolsuzluklar neden muhalif yazarlar tarafından gündeme getirilmedi düşündükleri birşeymi vardı aceba .şimdi birileri veli beyin yaptığını ortaya çıkardı diye ona kızıyoruz.neymiş efendim zamanında siz yemedinizmi ahmet yemedimi mehmet yemedimi .helal olsun bizlere.makroda 150 kişi ekmek yiyormuş be kardeşim 150 kişiye ekmek verildi tamam peki diğer tarafta kaç kişinin ekmeğiyle oynandı kaçtane esnaf bundan zarar gördü bunuda düşündünüzmü hiç.150 kişiye karşılık en az 3000 esnaf bundan zarar gördü lütfen bunuda düşünürmüsünüz.makro kırıkkaleden elde ettiği geliri nerede harcıyor.kırıkkaledemi kalıyor bu paralar.lütfen biraz geniş düşünelim.kırıkkalenin parası kırıkkalede kalsın.
19.03.2009 09:49:59
rahmi koksal:
Beyler, once kimi okudugunuzu bilin ve oyle yazin yirumlariniz. Sonra da arsive bakin lutfen. Hasan Ulusoy 2007 den bu yana kac defa bu konuda yazi yazmis, muhalefeti uyarmis, basini uyarmis, halki uyarmis. Hatta baska sitelerde bir ay oncesine kadar bu konuda yazilar yazmis. Siz Akp dalkavuklugunu birakarak dusunun, bu meseledde kimse suclanmiyo arkadaslar. Ne yapildi aciklanmasi gerekmez mi? Mahir beyle ilgili yazisini da okudum ve onurlu bir yorum yapmis, kimse gocunmasin o konuda hakli olup olmadigini on gun sonra gorecegiz. Bu adam ulkucudur ve serefli bir ulkucudur. Ben Hayati Karayol, Mustafa Pekdogan, hatta Devlet Bahceliyle ilgili tenkitlerini okudum. Yutkunan yazarlardan degil bunu bilin. Siz langir lunguru birakin ve dusunun... Gidin Veli Korkmaz,a sorun meselenedir diye. Vicdaninizi ikna edin ve oyle oy verin. Bu secim sathindan once de yazilmis bir konu, ama bu gun de yazilmasi daha onemli. Niye gocundunuz, vicdaninizi ve aklinizi ikna mi edemdiniz yoksa?
19.03.2009 10:07:32
makro avm:
degerli k.kaleliler yazarımız anlıyorum ki konuyla uzagından yakınından bilgisi yok kısaca bılgı vereyım makroyla yapılan anlasma kat karsılıgı su ankı mevcut sınema katı beledıyenın hıssesıydı k.kaleli hemşerilerimiz ancak 1,5 senede sinema izlemeye başladı yanı 1,5 sene zarar etti sineme katı buna karşilik makro buraya 18 tirilyon para harcadı beledıyenın buradakı hıssesıne karsılık 2 tirilyon harcayarak otel yaptı yetmedı 1 tirilyon harcayarak itfaye binası yaptı yanı buradakı arsa makroya 21 tırılyona mal oldu beledıye otelı 4,250 tirılyona sattı 2 tırılyonu baxı gecıt yaptırdı beledıyenın bunca hizmetinden sonra kasasından 1 kr cıkmadan beledıye bu hızmetleı yaptı ve kasasına 2,250 tırılyon para gırdı bu nasıl peşkeş cekmekmiş anlamadım ? makro avm şuan KIRIKKALELİ 350 KİŞİ CALİŞİYOR EN DÜŞÜK MAAŞİ ASKERİ ÜCRET CARPI 3 =1050*577,500 TL AYLIK K.KALEYE MAAŞ ÖDUYOR burada k.kale halkı buyuk hızmet almıstır başkaın kutluyorum bir şehrin kalkınması ıcın özel sektörün önundekı engellerı acın bu kadar kücük düşünmeyin ha şunuda hatırlatıyım biz belediyeye 350 milyar kanal katlım vergısı ödedık siz bu fiyata bu arsayı satıyordunuz bildigim kadar saygılarımla
19.03.2009 12:34:52
RİFAT ATASAYAR:
KIRIKKKALEYİ KIRIKALLİDEN BASAKASI YÖNETEMEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
19.03.2009 14:59:58
emrah:
bu işin zamanı olmaz arkadaş akp eşya dağıtınca zaman olmuyoda yolsuzluk (varsa eğer) ortaya çıkarılıncamı zamanı değil diyosunuz kaan bey??
19.03.2009 15:06:10
ummet sahindogan:
hasan bey bu konuyu ilip de yazmadigini bilsiydim senin milliyetciliginden suphe ederdim, kanindan suphe ederdim. senin farkin bu gurban oldugum, gecmis donemlerde yenilip icildigini iddia edenler, o zaman bu capta bir yazar yokmus demek ki. otekiler yediyse millet dersini verdi, simdi sira bu adma ders verme zamanidir. sonra ulusoy su partiye su adaya oy vern dememis, sadece bu perdeyi kaldirin diyor. konusmasi gerekenler susuyo yalakalari konusuyo. Bi de yukarda birisi hasan senden bir sey ilmaz demis. dogru soyluyo, Hasandan bi sey olmaz, o da yalakalik, murayiliktir. Net yazmis, givirmamis galemine defterine gurban oldugum...
19.03.2009 15:43:09
hakan alp:
hasan bey öncelikle sizi tebrik ediyorum sizi benden iyi tanıyan olmaz dürüst bir insan sınız diğer yorumculara gelelim herkes birilerinin peşinde herkesin tuttuğu kişi iyi diğerleri kötü bu anlayış var millette ama işin iç yüzüne gelecek olursak herkes birşey söylüyo doğrular ne bunu bilen yok dogrulara gelince sen tutup makronun yerini peşkes çek otelin yerini bi alt geçite sat gerek varmıydı yok.yapacaksan git yuva geçitine yapaydın etiler kavşagına yapaydın ama nafile kim cebini dolduracak o geçiti belediye personeli yapamazmıydı perde beton atılır üstü kapanırdı dedimya kim para yiyecek ben belediyede çalışıyorum benim hakkım zehir zıkkım olsun veli efendiye hala maaş alamadık bekliyoz ne zaman verecek diye istersen sana verelim veli efendi seçimde kullanırsın biz maaşı ne yapacaz ayın 19 oldu allahtan kork makrodanda yüzde aldı otelin yerindende yüzde aldı tabi bide ala geyik inşaat veli efendiyi ihya etti oyunu kime verecek diyen ler olur oyumuda bundan önce mustafa pekdoğan gününde tıkır tıkır nasıl aldı isem şimdide alacam kişi ihsan kayalak tır tabikide mhp diyorum bunu belediye personelinin yüzde 80 diyor belediyeciler nereye giderse o kırıkkaleyi alır bunuda böyle bilin.
19.03.2009 18:22:00
İstanbuldan/Kırıkkaleli:
Sayın Yazar Size katılmamam Mümkün değil Yerden göğe kadar haklısınız.Yalnız O sorduğunuz soruları Sadece KIRIKKALE için değil AK partiye Tüm TÜRKİYE için Sorman gerekirdi.57 yıllık yaşantımın aklımın erdiği yıllarda Bu Parti Kadar Yandaşlarını zengin eden yandaşlarına rant sağlayan Bir iktidar partisi görmedim inananın yorumlardada hep çıkarı olan yandaşlar var.Zaten Başbakan Nediyor Kredi kartı Borçlulurı için SAHTEKAR diyor Eskilerin bir sözü vardır KERKEZİ NASIL BİLİRSİN KENDİM GİBİ Bende Şöyle diyorum KİŞİ AYNAYA BAKAR KENDİNİ GÖRÜR saygılar.
19.03.2009 18:28:21
abdi ipekçi:
hasan bey e bazı partilerden servis yapılmış anlaşılan... yorumları okudum da tam anlamıyla KAPAK olmuş bazıları... sen önce pekdoğan zamanının hesabını ver, sonra hesap sor hasan bey... aman dikkat et aradığın bütün cevaplar pekdoğan zamanında gizli olmasın...
19.03.2009 18:28:50
hakan alp:
arkadaşlar birde mustafa pekdoğan herifti adam gibi adamdı dört dörtlük başkanlık yaptı yakışıyoduda şimdi ise yerini ihsan kayalak beye bıraktı onunda yapacagına eminim karizması yeter tekrarlıyorum veli sana hakkım haram olsun iki elim yakanda allah allah diyosun ama yazıklar olsun sana tayibin gölgesinde seçim alınmaz bunu bil diğer adayları sıraya katan yok heveslenmeyin 30 mart sabahı görecek kırıkkale MHP İHSAN KAYALAK la kazanacak
19.03.2009 18:29:05
Mehmet Ali:
Makro AVM. Arkadas yazarin dedigini iyi anlayin lutfen. Siz bir alisveris yaptiniz ama bu bir sahis mali degil devlet mali. Yemiyen domuz mantigimi var yoksa. Su sorular cevap bekliyo. Aynen yazidan kopyaliyorum. Ve ard arda sorular geliyor insanın aklına… 1. Makro market hisselerini neden otel teslim edilmeden verip aylık yüz milyarlarca kiranın akışını önlediniz? 2. Hisselerin belediyeye ait olanlarının o zaman ki ve bugünkü değeri reel olarak ne kadar idi? 3. Otel teslimatına kadar belediyenin kira kaybı ne kadardır? 4. Otelin arsasına ne kadar fiyat biçilmiştir. 5. Arsa senden olduktan sonra orayı da kat karşılığı veremez miydiniz, burada belediyeyi seçimlerden önce Makrodan çıkarma gibi bir hesap yapıldı mı? 6. Makronun başında bulunan ikinci Korkmaz, bu konuda ne kadar etkili oldu? 7. Son soru, bugün Makro markette bulunan hisseler ve Otelin arsasını göz önünde bulundurarak, vicdanında rahatlık duyuyor musun? Belediyenin kaybı olmuş mudur? Bir alt geçit için bu kadar fedakarlıkta gayenizi açıklar mısınız?
19.03.2009 18:42:27
Serbülent Ayan:
DEĞERLİ YAZAR AĞABEYİM MEVCUT BAŞKANIN KIRIKKALE SEVDASINI VE HİZMET ANLAYIŞINI ÜZÜLEREK TAKİP EDİYORUM.ÜZÜLÜYORUM ÇÜNKÜ KIRIKKALEM BASİRETSİZ ,YETENEKSİZ ,HEYECANSIZ BAŞKANLARADAN ŞEHİR KİMLİĞİ OLMADAN VİRANE KÖY HALİYLE İNSANLARIN HELEKİ ŞEHRİMİZDE BULINAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KAÇTIĞI HERYERDE YAŞANMAZ YER DEDİĞİ BİR İL SIFATIYLA ANILIYOR. BAŞKANLAR DEDİM ÇÜNKÜ BİRİ GELİYOR BECERİKSİZ, BİRDİĞERİ HIRSIZ.YETER ARTIK BUNLARDAN BUNLARIN HIRSIZ ORTAKLARINDAN HIRSIZ YALAKALARINDAN BU HALKIN ÇEKTİĞİ BİZ ŞEHİR KİMLİĞİ TAŞIYAN, ANKARADAN PROJELERİNE OKEY ÇIKARACAK UFKU ,DÜNYASI, HAYALİ, HEYECANI BÜYÜK KIRIRKKALE SEVDALISI BAŞKAN İSTİYORUZ HALKDAN KAÇAN DEĞİL BELEDİYE BAŞKANLIĞINI HALKLA BERABER YAPACAK KIRIKKALEYİ BERABER YÖNETECEK BAŞKAN İSTİYORUZ MEVCUT ADAYLAR İÇİNDE BUDA MÜMKÜN KARAR KIRIKKALENİN KIRIKKALEDE YAŞAYAN İNSANLARIN SAYGILARIMI SUNUYORUUUM
19.03.2009 20:08:16
Özdemir:
Bazı yorumcu arkadaşlara, İhsan KAYALAK Beyden sadece ikinci adam olur, birinci adam olmaz..Bu böyle biline. Zaten kazanma şansıda pek kalmadı. İlk çıkıştaki hızı kalmadı. Tarafsız olarak kenardan izleyenler görüyor.
19.03.2009 21:22:01
halo dayı:
yazıklar olsun hepimize yazıklar olsun.şöle yorumları okudum.senin hırsızın benim hırsızımı geçmiş gibi bir iddialaşma var.tamam hepinizin hırsızı birbirini geçmiş.sizin olsun tüm hıhızlarınız alın istediğiniz şekilde kullanın.samimi söylüyorum.makro avm de çıkmış biz az hırhız sayılırız,çünkü bilmem kaç kişiye ekmek verioz diyolar.yani biraz daha çalsalar belki bi kaç daha fazla adam dahamı çalıştıracaklardı yani benmi öyle anlıyom.yazzıklar olsun çalanlara peşkeş çekenlere haklarımızı ekmeklerimizi alanlara . ama mahşerde hepsinin elimiz yakasında en başta veli başkanda.kimileri aleni çalmış.ama veli ler işi bildiği için kayıtlı çalmış anlaşılan.yırtılan deli bekirin yakası.adayların hepsinin ağzı sulu sulu bekliyo.yooo öle yağma yok.aklımız başımızda artık zamanı geldi gerekli cevabı verecez inşaallah.
19.03.2009 22:26:09
mehmet torun:
ÖZDEMİR EFENDİ SEN İHSAN KAYALAKI NEZAMANDA BERİ TANIYORSUN İHSAN BEY HİÇ BİR ZAMAN 2.ADAM SINIFINDA DEGİLDİR.BENİM AGZIMI AÇTIRMA LÜTFENANLIYORUMKİ SEN BU KONUŞMALARI KULAKTAN DOLMA SÖZLERLE KONUŞUYOSUN OY VERİP VERMEMEN ÖNEMLİ DEGİL İNSANLARIN ONURUYLA OYNAMAYA HAKKIN YOK LÜTFEN DİKKATLİ KONUŞ SAYGILAR
19.03.2009 23:36:58
fersoy:
BELEDİYE ÇALIŞANLARI BU AY NEDEN MAŞLARINI ALAMADILAR ONU SORUNSANE BİRDE.
20.03.2009 00:12:30
veli büyük:
TAYYİP ERDOĞAN DA MEMLEKETTE NE VAR NE YOK SATTI MAKRO İLE OTEL GİTMİŞ NE FARKEDERKİ???
20.03.2009 00:51:36
kirikli ali:
Allah razi olsun Hasan Ulusoy dan az kalsin ikinci defa oy verecektim Veli Korkmaz a. Nerde boylesi yurekli yazarlar, cikin yazin bie fikir verin, yoksa bu munafiklarin icinin goremiyoruz.
20.03.2009 09:57:57
serkan ozturk:
yaklasik alti ay oncesi ankarada fi sirketin onunde kaldirimda hasan beyi tanidim.kirikkaleyide bilmem dava adami olmak zor... lutfen yorum yazarken yazari taniyiniz.cunku suan ozbekistanda olmasi yazarin hic bir kimseye bagli olmadiginin yalniz ve yalniz idolojisinin verdigi almis oldugu egitim ve kulturun dogrultusunda dogru bildigini esirgemeden yazan sizlere bir uyari babinda nasihatleridir.ben alti aydir ayni evde kaldigim icin biliyorum.butun arkadaslara selamlar.
20.03.2009 17:33:14
serkan ozturk:
Allah hayirlisini versin diye baslarim.herseyden onemlisi budur.vatani milleti topragi insani icin menfaat gutmeden calisan koltuk sevdalisi olmayan o koltugun hakkini verenler kimlerdir bilirmisiniz... ben vatanimin bir avuc topragina kurban olayimki sizlere yemin olsunki davadir bizi buralara getiren yalniz bugune kadar o davadan bir sey beklemedik simdi buralardayiz ekmek icin kimseye kirgin degiliz.7 kusak milliyetci bir ailenin ferdi olarak oyum her daim mhp nin olsun ki bu davanin adamlari ogle bir terbiye almistirlarki evinde et yemezken misafirine et yediriler once evlatlarini duusnmeden yine sizleri dusunurler yemin olsunki bu hep boyledir bu davanin kurumu budur.Allah kuranindanda bu davayi yuretende razi olsun. siz gelin birde burayi gorun(turki cumuriyetleri) ozaman ne demek istenildigini anlarsiniz.KIRIK ACISINI BILEN VARMIDIR...
20.03.2009 18:14:54
ahmet:
Ozdemir efendi. Hasan Ulusoy ulkucu olmus, ona gore en buyuk makam ulkucu, milliyetci, mukaddesatci bir adam olmak. Ki, herkes Kirikkalede bir seyler bolusurken o yurt disinda. Hangi aday onu geri iterdi gelseydi. seni de biliyorum, her devrin adamisin, ama o bir devrin erkegidir. MHP iktidarinda bile hic bir makama talip olmadi, dik yasayan asil bir hemserim ve onunla seref duyuyorum. Bazilari da Mustafa Pekdoganin hesabini ona soruyo. O o zaman belediyede burokratti, isini bilen bir bir mudurdu. Siyaset yapmadi, memurluk yapti. Gunu dolunca da cirkef AKP duzeninden rahatsiz oldu emekli oldu. Oturdugu yerde en yuksek memur maasini aliyordu. Kadrolu mudurdu. Benimde mudurum oldu/ Allah yolunu acik etsin. O cok seye sahip ama senin kafandaki kucuk seylere degil.
21.03.2009 10:16:44
Hasan Ulusoy:
Muhterem Okuyucularim. Once yazima gosterdiginiz ilgiye tesekkur eiyorum, sagolun. Ben bir karanliga isik tuttum, bakan bakar bakmayan bakmaz, illa herkes baksin veya gorsun diye bir iddiam da yok. Aleyhte ve lehde yazi yazan her okuyucuma tesekkur ediyorum, usuncelerine saygi duyuyorum. Tenkitlerini dikkate aliyorum, eksiklerim varsa ikmal ederim, yanlisim varsa ozur dilerim. Herkesi seviyorum. Bu memleket sizin engin ve serefli bakislarinizla duzelecek... saygilar sunuyorum. Hasan Ulusoy/Ozbekistan
21.03.2009 19:51:06
seyit ali (ahmet) yüksel:
ankarada yaşıyorum.size bir anımı anlatmak istiyorum: 2yıl önceydi. süleyman demirel başörtülüler arabistana mı ne gitsin demiş. kırıkkaleye babamları ziyarete geldim. babam boğazıma sarılıyo pek siyasetle ilgilenmez ama. bana ısrarla soruyo. bu demirel baykaldan daha TEHLİKELİ. ya baba diyorum selamun alykum nasılsın. yok ısrarla soruyo demirel baykaldan daha Tehlikeli değilmi. dayanamadım. baba dedim demirele kaç kere oy verdin. kaç kere avukatlığını yaptın. göğsü imanlı süleman muhteşem süleyman diye 6-7 sefer oy verdin. hadi sen göremedin sana senin gibilere seçimden öncesi gece telefon eden dünya ahiret "kalp gözü açık" şıhlar evliyalarda mı mı göremedi. bu demirelin nasıl biri olamadığını. şimdi sizlere sesleniyorum. yazarın söyledikleri doğrumu yanlışmı. zamanlamasın soranlara söylüyorum. ne kadar beklemeliydi. 10 yıl iyimi zaman aşımına mı uğramalıydı. yazarın şahsiyetine uzananlar arabasına (ki neredeyse hiç olmadı) bedava benzin alırken mi gördünüz. avukatlar nasıl kendini belli ediyor.dilerim yazar iftira atıyordur.ayıptır. ama doğruyu söylüyorsa çok vahim bir organize şebeke hırsızlık yapıyor. benim zavallı milletim çanak tutyor. o zaman yazara tavsiyem özbekistan yetmez kaç afganistana kandahara bir yayla tut oralardaki bizi de çağır.
23.03.2009 03:04:04
Hüseyin Eflatun TUFAN:
YORUMLARA BAKIYORUM ŞAŞIRIP KALIYORUM.SENİN KAFAN BENİM KAFAMDAN DAHA KEL MİSALİ.ERKAN MUMCU DERDİ.HAKSIZLIKLAR KARŞISIN DA SUSAN DİLSİZ ŞEYTAN DIR.BİRİLERİ YAPILAN HAKSIZLIK LARDAN BAHSETMEK İSTİYOR,BİRİLERİ HEMEN MÜDAFAYA GEÇİYOR.YOK EFENDİM SİZİN ZAMANINIZ DADA ŞUNLAR OLDU VS VS VS.KARDEŞİM HIRSIZLIĞIN MAZERETİ OLMAZ,O ZAMAN DEMEK Kİ HEPİNİZ BU KONUDAN SUÇLUSUNUZ.KAYIK CI GÜREŞİ YAPMAYIN.O ARSALAR HAKKIN DA BEN DE DEFALARCA YEREL BASINA BİLDİRİDE BULUN DUM.AYNI GEMİDE GİDİYORUZ.EĞER GEMİYİ BATIRIR SAK LUX KAMERADA KİLER DE ÖLÜR AMBAR LAR DA KALAN LAR DA ÖLÜR.BU ARSALAR BİRİLERİNE PEŞKEŞ ÇEKİLMİŞ MİDİR ÇEKİLMEMİŞMİDİR ÖNEMLİ OLAN BUDUR ATAŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN ÇIKMAZ .BİR HAKSIZLIK VAR Kİ BU KADAR ELEŞTİRİ YAPILIYOR.EĞER YOKSA BU MEMLEKETİN SAVCILARI YOKMU NEDEN KONUYA EL ATIP İŞİN GERÇEĞİNİ HALKA İLETMİYORLAR.KİMSE DE BOŞTAN YERE ZAN ALTIN DA KALMAZ.SAYIN BAŞKANLAR SUÇLU İSELER CEZALARINI ÇEKSİNLER SUÇSUZ İSE ISPATLASIN LAR.BUN DAN TAPİİ DAHA NE OLABİLİR.YAZARLARIN GÖREVLERİ HAKSIZLIKLARI MİLLETE İLETMEKTİR.SAYGILARIMLA HÜSEYİN EFLATUN TUFAN ANAVATAN PARTİSİ ESKİ KIRIKKALE İL BAŞKANI
02.10.2009 14:04:51

YAZARIN TÜM YAZILARI
-Lütfi Bulanık’da Geçip Gitti Dünyadan- - 23 Mayıs 2012 Çarşamba 08:40
-Bre Müslüman Bu Kepazelik Ne?- - 21 Mayıs 2012 Pazartesi 12:32
Âşık Dede Bekar’ı Yâd ederken - 24 Nisan 2012 Salı 23:48
-Kentsel Dönüşüm mü Vurgun mu?- - 10 Nisan 2012 Salı 22:16
-Terminal İhalesi ve Metro Şirketinin Şaibeleri- - 04 Nisan 2012 Çarşamba 19:46
-Nikâhsız ve Namussuz Bir Cemiyet Projesi- - 26 Mart 2012 Pazartesi 09:48
-Yırtık Yama Tutmuyor- - 13 Mart 2012 Salı 10:26
Suçlu Benim, Hatta Hain Bile Benim. - 05 Mart 2012 Pazartesi 11:08
-Herkes Kör ve Aptal Bunlar Akıllı- - 01 Mart 2012 Perşembe 11:01
-İhanetin Partisi Pırtısı Olmaz- - 24 Şubat 2012 Cuma 17:07
-Lanet Olsun Haksızlara ve Hırsızlara- - 20 Şubat 2012 Pazartesi 12:30
-Adaletin Uygulanmadığı Yerde Adalet Özlenir- - 13 Şubat 2012 Pazartesi 14:31
-Şerefsiz Tuzaklar ve Milli Duruş Özlemi- - 06 Şubat 2012 Pazartesi 13:15
-Denktaş’ı Uğurlarken- - 18 Ocak 2012 Çarşamba 17:14
-İki Kahraman ve İki Cümle- - 17 Ocak 2012 Salı 12:40
Nereye gidiyoruz Allah aşkına? - 12 Ocak 2012 Perşembe 12:31
-Bizi Kandırdığınızı mı Sanıyorsunuz?- - 09 Ocak 2012 Pazartesi 12:32
-Hain, Yolsuz ve Yalakalar Rahat Yaşar- - 03 Ocak 2012 Salı 11:28
Halkın Dili Yok Sizin Vicdanınız Yok - 28 Aralık 2011 Çarşamba 11:33
-Katliama Sebep Olmayın- - 21 Aralık 2011 Çarşamba 16:19
-Sadrazam’a Dayananlar- - 14 Aralık 2011 Çarşamba 12:37
YAZAR OLMAK VE YAZAR KALMAK - 09 Aralık 2011 Cuma 16:07
-İman Kayması ve Maya Bozulması- - 06 Aralık 2011 Salı 12:17
Felaketten Önce - 30 Kasım 2011 Çarşamba 13:07
-Önce Kendinizle Yüzleşip Özür Dileyin- - 24 Kasım 2011 Perşembe 13:09
Kahraman Kim? - 16 Kasım 2011 Çarşamba 11:25
-Sam Amcadan Uçak Geldi- - 13 Kasım 2011 Pazar 23:21
-Kim Bu Efelenen Çakal?- - 09 Kasım 2011 Çarşamba 22:22
-Deprem ve Depreşmeyen Vicdanlar- - 31 Ekim 2011 Pazartesi 14:11
-Millet Bu Millettir- - 27 Ekim 2011 Perşembe 13:38
-Mülahazalar- - 25 Ekim 2011 Salı 12:55
Hangi İstismar? - 22 Ekim 2011 Cumartesi 12:17
-Atalay’a Açık Mektup- - 20 Ekim 2011 Perşembe 10:03
-Bu Ne Müthiş Sözler Böyle?- - 17 Ekim 2011 Pazartesi 14:09
Gerçekten Devlet Yok Mu Kırıkkale’de? - 14 Ekim 2011 Cuma 02:03
-Adalet Nerde, Görmek İstiyoruz- - 07 Ekim 2011 Cuma 16:01
İNANDIĞIM GİBİ YAŞARIM - 06 Ekim 2011 Perşembe 00:09
Öküz Sürüsünün Çobanı Değilsiniz - 22 Eylül 2011 Perşembe 12:47
VELİ KORKMAZ KÖSTEBEK Mİ? - 15 Eylül 2011 Perşembe 11:59
HESAPLAŞMA - 26 Ağustos 2011 Cuma 16:08
MİLLET OLMAK… - 08 Ağustos 2011 Pazartesi 15:34
Bir Yanda Masumum, Bir Yanda Hainim - 26 Temmuz 2011 Salı 12:33
Birkaç Garip Olay Üzerine - 21 Temmuz 2011 Perşembe 13:10
-Ulan Yeter Artık, Bitirin Bu İşi- - 14 Temmuz 2011 Perşembe 22:41
-Ölü Müsünüz, Sağ Mısınız? - 04 Temmuz 2011 Pazartesi 12:03
-Muhteşem Kırıkkale- - 30 Haziran 2011 Perşembe 10:14
Namussuzluk Dizkapakta - 24 Haziran 2011 Cuma 14:48
-İnanılmaz İddialar- - 31 Mayıs 2011 Salı 21:20
DESTANSIZ SAKARYA - 26 Mayıs 2011 Perşembe 12:11
-BENİM DE OY VERESİM GELİYOR- - 18 Mayıs 2011 Çarşamba 12:32
Hırsızlık=Hainlik=Kahpelik - 09 Mayıs 2011 Pazartesi 12:59
-Bize Bizde Görülenler- - 07 Mayıs 2011 Cumartesi 09:37
Yürümek Yürek İster - 02 Mayıs 2011 Pazartesi 09:38
-AKP ‘nin Kırıkkale Listesi Eksik ve Yanlış- - 19 Nisan 2011 Salı 18:58
-Her Bölüm Bir Rakam, Toplayın Ne Çıkacak? - 13 Nisan 2011 Çarşamba 12:33
-Yerel Siyasetin Genel Yorumu- - 31 Mart 2011 Perşembe 12:49
-Siyasetin Genç Yüzleri- - 26 Mart 2011 Cumartesi 21:45
-Nevruz, İhanet ve İktidar- - 22 Mart 2011 Salı 12:06
-Kaypaklaşan Karakterler ve Bir Olay- - 15 Mart 2011 Salı 11:06
-Memleketimin Manzarası Bu- - 07 Mart 2011 Pazartesi 14:25
-Bu İşin Sırrı Ne?- - 15 Şubat 2011 Salı 11:21
Üç basın toplantısı oldu Kırıkkale’de - 24 Ocak 2011 Pazartesi 12:47
-İhanetin Hezeyanlarına Susacaksın, Sonra…- - 14 Ocak 2011 Cuma 10:44
-Selim Pehlivanlı ve Anadolu İrfanı- - 20 Aralık 2010 Pazartesi 11:40
-Bu Yasa Milletin Hakkına Tecavüzdür- - 09 Aralık 2010 Perşembe 16:46
Bu Sözler Söylenmeli - 25 Kasım 2010 Perşembe 16:20
-Özeleştiri Yaptım ve Dedim ki…- - 04 Kasım 2010 Perşembe 14:24
-Alçaklık - Namussuzluk (Demokrasi adına)- - 27 Ekim 2010 Çarşamba 10:21
-Uyuşarak Yaşamak Hoş Olsa Gerek- - 18 Ekim 2010 Pazartesi 08:20
-Irk ve Millet Kavramının Ardındaki Tuzaklar- - 11 Ekim 2010 Pazartesi 14:48
-Valilik Makamına Açık Sualler- - 27 Eylül 2010 Pazartesi 10:48
-Her memur şerefli olmak zorundadır- - 17 Eylül 2010 Cuma 11:54
-Başvekil Müfteri mi?- - 30 Ağustos 2010 Pazartesi 11:34
-MEDYA, BAŞBAKAN, MUHALEFET- - 26 Ağustos 2010 Perşembe 14:16
-Emmoğlu Ben Ahmak Değilim- - 19 Ağustos 2010 Perşembe 10:21
-Başbakan, Başbakan Gibi Konuşmalı- - 03 Ağustos 2010 Salı 10:24
İkisi de AKP Vekili; Farkı Ne?- - 27 Temmuz 2010 Salı 18:36
Toplu Taşıma Meselesi - 05 Temmuz 2010 Pazartesi 17:30
Fırıldaklaşan Karakterler - 09 Haziran 2010 Çarşamba 11:10
-Veli Korkmaz’ın Başarıları- - 25 Mayıs 2010 Salı 10:59
Bu Memleket Düzelecek... Mi? - 11 Mayıs 2010 Salı 09:52
Yürekli Bir Ses Ver Kırıkkale - 26 Nisan 2010 Pazartesi 11:09
Koca Reis Dedi ki; Çok Başvekil Gördüm, Fakaaat… - 19 Nisan 2010 Pazartesi 16:35
Çok Yazdın da Ne Oldu? - 06 Nisan 2010 Salı 16:47
Doğuran Kısrak Utansın - 29 Mart 2010 Pazartesi 06:19
Kırıkkale’de Yaşayan Herkese - 24 Mart 2010 Çarşamba 19:31
Pekdoğan’ın Basın Açıklaması - 10 Mart 2010 Çarşamba 13:08
Hain Aklama Tuzakları - 07 Mart 2010 Pazar 09:36
Birini Yaparken Ötekini Bozmayın - 04 Mart 2010 Perşembe 03:22
Yeni Hastane Yapılacaksa - 26 Şubat 2010 Cuma 19:56
İşte ‘Ismarlama Yasa’ Belgesi - 22 Şubat 2010 Pazartesi 17:33
Kaypak Müslüman’ı Dinden Çıkarır - 16 Şubat 2010 Salı 09:41
Osman Durmuş Ne Yapmak İstedi? - 09 Şubat 2010 Salı 14:40
Kültür, San’at ve Belediye - 04 Şubat 2010 Perşembe 07:10
Kent Konseyi mi var? - 17 Ocak 2010 Pazar 17:13
Bir Yıl Devrildi - 01 Ocak 2010 Cuma 08:28
Akıllılık ve Kurnazlık - 26 Aralık 2009 Cumartesi 07:05
Sayın Başkan Zalimlik Karakterin mi Senin? - 09 Aralık 2009 Çarşamba 12:51
İhanetin Yol Alışı - 04 Aralık 2009 Cuma 14:52
Çingene Lafazanlığı - 26 Kasım 2009 Perşembe 09:27
Allah’tan Korkun - 23 Kasım 2009 Pazartesi 08:10
Gurur Duyuyoruz Sayın Korkmaz - 18 Kasım 2009 Çarşamba 16:09
Şehitlere Terbiyesizce Tavır Almayın - 14 Kasım 2009 Cumartesi 19:16
Yılanların Donu Çözülürse - 29 Ekim 2009 Perşembe 05:36
Kent Kültürü ve Kırıkkale - 23 Ekim 2009 Cuma 14:14
Yahşihan Belediye Başkanı - 20 Ekim 2009 Salı 20:14
Başkan, Şeytanı Çok Kızdırmış - 16 Ekim 2009 Cuma 19:33
Atatepe Parkı ve Yenimahalle - 14 Ekim 2009 Çarşamba 10:45
Bu Ülkede Çocuk Olmak / İnsan Olmak - 09 Ekim 2009 Cuma 21:10
Anlattı Ağladı, Ağladı Anlattı - 01 Ekim 2009 Perşembe 12:36
Bu Millet Biliyor - 25 Eylül 2009 Cuma 17:49
Acil Afet Tedbirleri - 11 Eylül 2009 Cuma 01:51
Dört Çakalın Yüzünden Ruhun İncinmesin - 26 Ağustos 2009 Çarşamba 16:08
Şerefli Durabilmek, Onurla Yaşamak İçin Gereklidir - 18 Ağustos 2009 Salı 00:00
Aşık Dede Bekâr Vardı Bir Zaman - 09 Ağustos 2009 Pazar 00:00
Kim Demiş Terörle Bir Yere Varılmaz Diye? - 05 Ağustos 2009 Çarşamba 00:00
Bir Çakal Kahraman Olacak - 02 Ağustos 2009 Pazar 00:00
Sayın Valimiz Hoşgeldiniz - 30 Temmuz 2009 Perşembe 00:00
Kuzey Kürdistan’a Hazırlık mı Var? - 27 Temmuz 2009 Pazartesi 00:00
Kırıkkale, Kalkınma Hamlesine Muhtaç - 23 Temmuz 2009 Perşembe 00:00
Türk Milletini Anlamak - 21 Temmuz 2009 Salı 00:00
Kör müsünüz, Burnunuz mu Yok? - 15 Temmuz 2009 Çarşamba 00:00
Zulmü Şeref mi Sayıyorsunuz? - 13 Temmuz 2009 Pazartesi 00:00
Delikanlı… - 06 Temmuz 2009 Pazartesi 00:00
Birazcık Utanın - 03 Temmuz 2009 Cuma 00:00
Aile - 30 Haziran 2009 Salı 00:00
Zalim Sizsiniz Sayın Bakan - 23 Haziran 2009 Salı 00:00
Çelebi İlçesine Dair - 20 Haziran 2009 Cumartesi 00:00
Destansız Sakarya - 16 Haziran 2009 Salı 00:00
Bizde mi Kör Bakalım? - 11 Haziran 2009 Perşembe 00:00
Belediye İçin, Kırıkkale Halkı Ayağa Kalkmalı - 04 Haziran 2009 Perşembe 00:00
Sayın Vekiller Bu Belediyeler Ecnebi mi? - 01 Haziran 2009 Pazartesi 00:00
Sayın Korkmaz, Siz Hiç Yaşadınız mı? - 27 Mayıs 2009 Çarşamba 00:00
Tarihi Eserlere Ne Oldu Bir Bakın - 25 Mayıs 2009 Pazartesi 00:00
Nokta Gibi İnsan Arıyorum - 18 Mayıs 2009 Pazartesi 00:00
Bizde Niye Ekmek Yok? - 10 Mayıs 2009 Pazar 00:00
Kadirşinas Toplum Olabilmek - 29 Nisan 2009 Çarşamba 00:00
Bir Memleketin Gelişmesi - 27 Nisan 2009 Pazartesi 00:00
Aklı ve Vicdanı Olanlar Dinler Belki - 18 Nisan 2009 Cumartesi 00:00
Mahir Yılmaz ve MHP - 07 Nisan 2009 Salı 00:00
Avukat Seçmen Değil, Hakim Seçmen Devrini Açalım - 21 Mart 2009 Cumartesi 00:00
Makro Market Perdesini Açar mısınız? - 18 Mart 2009 Çarşamba 00:00
Kırıkkale’de O Nesile Muhtacız - 05 Mart 2009 Perşembe 00:00
Sayın Milletvekili’ne Açık Mektup - 26 Şubat 2009 Perşembe 00:00
Adam Gibi Okuma ve Yorumlayabilmek - 07 Şubat 2009 Cumartesi 00:00
MHP, Korkmaz'a Plaket Vermelidir - 03 Şubat 2009 Salı 00:00
Mustafa Özbek ve Ergenekon - 01 Şubat 2009 Pazar 00:00
Ateşte Yükselen Figan - 31 Aralık 2008 Çarşamba 00:00
Nasıl Düşüneceğiz? - 19 Aralık 2008 Cuma 00:00
Belediyenin Korkmaz Dönemi-1 - 02 Aralık 2008 Salı 00:00
Mahir Yılmaz ve DP - 05 Kasım 2008 Çarşamba 00:00
Oh Be, Dünya Varmış - 15 Eylül 2008 Pazartesi 00:00
Köy Bile Olamaz - 10 Eylül 2008 Çarşamba 00:00
Allah İçin Dinleyin - 01 Eylül 2008 Pazartesi 00:00
Nankör ve Münkir… - 24 Ağustos 2008 Pazar 00:00
17 Ağustos’un Manası - 20 Ağustos 2008 Çarşamba 00:00
Akıl ve Gönül Sahibi Olmak - 11 Ağustos 2008 Pazartesi 00:00
Bilgi ve Fikir Toplumu Olamadık - 05 Ağustos 2008 Salı 00:00
Milletin Hakkını Yiyen Namıssız… - 01 Ağustos 2008 Cuma 00:00
Çarşı Çakalları ve Düğünlerimiz - 29 Temmuz 2008 Salı 00:00
Yerel Muhalefet Nerede? - 23 Temmuz 2008 Çarşamba 00:00
Kırıkkale Türküsü - 14 Temmuz 2008 Pazartesi 00:00
En Büyük Başkan Bizim Başkan - 06 Temmuz 2008 Pazar 00:00
Değişim ve Gelişim - 03 Temmuz 2008 Perşembe 00:00
Unutmak, utanmak, usanmak… - 25 Haziran 2008 Çarşamba 00:00
Yutkunarak Konuşanlar - 20 Haziran 2008 Cuma 00:00
Dalga mı Geçtiler, Yalan mı Söylediler? - 28 Mart 2008 Cuma 00:00
Edep, Erdem ve Milli Duruş - 26 Mart 2008 Çarşamba 00:00
Şehidimin Arkasından Yürürken - 27 Şubat 2008 Çarşamba 00:00
Şehidimin Arkasından Yürürken - 26 Şubat 2008 Salı 00:00
Fikir Travestileri - 28 Ocak 2008 Pazartesi 00:00
Bir Başarı Ödülü Üzerine - 11 Aralık 2007 Salı 00:00
Kırıkkale Şiir - Sanat Devranı - 04 Aralık 2007 Salı 00:00
Kırıkkale’de İhmal Edilenler - 27 Kasım 2007 Salı 00:00
Karaağaç’ta Öğretmen - 25 Kasım 2007 Pazar 00:00
Bu Şehirde Şehircilik - 22 Kasım 2007 Perşembe 00:00
İnsan Denen Varlık - 22 Kasım 2007 Perşembe 00:00
Her Makam Sahibi Kendini Aşmış Kişidir - 21 Kasım 2007 Çarşamba 00:00
Irk nedir, Millet nedir? - 18 Kasım 2007 Pazar 00:00
Belediye Yönetimi, Sendika Seçimleri ve Basın - 16 Kasım 2007 Cuma 00:00
Belediye Yönetimi ve Sendika Seçimleri - 15 Kasım 2007 Perşembe 00:00

Son Yorumlar

halil erdemir
bunlar güzelde asıl hizmetler ne olacak yollar çukur dolu baskan bağlarbaşı mah. çıksın bir görsün halini her geçen gün kötüye gidiyor halk ekmek kapandı bunu niyesöylemiyorlar
23.05.2012 12:15:19

mağdurbelediyeci
sorun ihalelerin düşük teklifle falan alınmasında değil ihaleyi yapanların işi bilemeyip, ellerine yüzlerine bulaştırmasındandır. işi firmalara hak ettikleri için değil başka çıkarlar gözeterek vermelerindendir.. çok görmemek lazım. önceden içilemeyen suyun metreküpüne 50 kuruş ödeyip en azından tabak çanağını yıkayan saf kırıkkaleli şimdi yine içemediği suya 2,5 tl öder, şehrin başkanıda bakın en güzel suyu siz içiyorsunuz bi takla atın bakalım demeye getirir ama kendi belediyeye damacana su alırsa, sonrada suyu işleten firmaya dünyalar kadar parayı verirse ve saf vatandaşımızında sesi çıkmazsa daha çok ihaleler olur bu memlekette. çivisi çıkmış buranın, hala farketmiyor musunuz
22.05.2012 22:53:52

Sırrı Kılıç
Sayın Editör Kırıkkale belediyesinin ihale sistemini veya ihale kriterlerini en iyi bilenlerden biri sitenizin sahibidir.Ona sorsanız size bu aksaklıkların nedenini anlatırdı
22.05.2012 21:43:54

Abidin Emmi
Atayurdu keskini ziyaret eden Cemcemoğolu ermenilerinin hemşerileriyle hasret gidermeleri doğrusu gözlerimizi yaşarttı muhabbetlerinin devamını dilerim.Sayın Veli beyde bakıyorumda ibreyi artık Keskinciliğe doğru kaydırmaya başladı.
22.05.2012 21:41:19

ramo
Buna kim dur diyecek.Arz-ı Mevud a çanak tutmaktır toprak satışı
22.05.2012 20:11:11