22 Aralık 2014 Pazartesi


11.04.2011 15:53:19 1803  defa okundu.

ATALAY SÜRPRİZİ

AK Parti’de Beşir Atalay sürprizi yaşandı. Merakla beklenen AK Parti Kırıkkale Milletvekili adayları resmi olmayan kaynaklara şöyle:

1.Beşir ATALAY
2.Oğuz Kaan KÖKSAL
3.Av. Ramazan CAN

Yorum Yaz


YORUMLAR
erhannn:
o zaman oylar MHP ye
11.04.2011 19:42:41
emre alperen:
ak parti bu listeyi degistirsin yoksa cok samimi soyluyorum gomulur kirikkalede cok yazik cok
11.04.2011 20:43:00
Turan:
Beşir Atalay sonderece yanlış bir karar olmuş. Hiç bir getirisi olmaz. Bakanlığı döneminde ne yaptıki şimdi Kırıkkaleye ne anlatacak. Tek icraatı var Veli korkmazı aday yaptırmak onun yorumunuda kamu oyu yapıyor. Krırıkkale Belediyesinin vermediği 13 maaşı ve Keskin Belediyesinin vermedikleri 25 maaşından sanırım birileri sorumlu olmalı.Bu Belediye Başkanlarını Beşir bey ısrarla getirdi ve muhteşem icraatları ortada. Beşir bey hiç iyi bir tercih olmamış ve AK Parti Kırıkkalede üç sıfır yapamassa sorumlu Beşir olur diye düşünüyorum. Çünkü canı gönülden seçim çalışması dahi yapacağını sanmıyorum.
11.04.2011 22:29:45
İbrahim TİMUR:
Akp Turan Kıratlı ya ayıp etti. Yanlış karar En azından Ramazan Can ın yerine koyabilirdi.
11.04.2011 22:57:56
karahsan:
beşir bey meclis başkanı- oğuz bey iç işleri bakanı - ramazan bey memet demir in çavuşu olur
11.04.2011 23:15:43
polatlı alimdağlı:
Ne kırıkkale'ye nede keskin'e faydası olmayan beşir bey'i Ankara'dan aday göstereceklerdi?Nldu da bizlere hiç beklemediğimiz bir sürpriz yaptı sayın başbakan?Hadi diğer vekillere iyi oldu yüreğimiz buza döndü sevindik ama beşir beyi hiç beklemiyorduk?kendisi demiyormuydu başbakan eskiler biraz dinlesin diye beşir bakanıda biraz dinlendirseydi çok iyi olurdu valla ben ve ailem aynı hatayı ikikere yapmayacağız??nediye kırıkkale'den oy isteyecekse çok merak ediyorum??
11.04.2011 23:43:34
obalı:
istenmeyen yerde kimse durmaz ama ben sayın bakanı anlayamadım neden k.kaleyi seçdi. demekki bizim haberimiz olmadan çok işler yapmış kırıkkale ye canım k.kalem 5 yıl daha yatırım olmadan ölece kalacak turan kıratlı gelse idi bunlaradan iyi olurdu
11.04.2011 23:56:59
AS:
hayılı olsun sayın bakanın ve sayın genel müdürün hakkıydı kırıkkaleden tuğay giderken siyaset yapmayanlar bir baksınlar etraflarına yatırımlara tekrar KIRIKKALE diriliyor sayelerinde hayırlı olsun 3-0 yapar
12.04.2011 00:01:05
oktay arslan:
cok yazık,mhp ye hiç oy vermedim ama en son care osman durmuş.ama bu kadroya aslaaa
12.04.2011 00:14:40
erkan keloglu:
yazıklar olsun tek kelıme ıle nasıl olurda ınsanlar bu kadar nankor olabılır sayın turan kıratlı kırıkkaleye yapıklarından sonra eger lısteye gıremıyorsa ben hıcbısey demıyorum tek kelıme ıle oylar mhp ye
12.04.2011 01:20:58
vatandas:
kim demiş beşir atalay kırıkkaleye hiç bişey yapmamıs bırakın allah askına taraflı yorum yapmayı bi irdeleyin öncekı kırıkkaleyle sımdıkı kırıkkaleyi sanayilere bı bakın nankorluk yapmayın
12.04.2011 11:22:39
tarafsız:
kırıkkaleliyim diyemeyen bir adam geliyor 1.sıradan aday oluyor pes vallahi turan kıratlı gibi bir adamı mumla ararda bulamaz kırıkkale gene ne varsa osman durmuşta var o bari köy kasaba ayırt etmeden kırıkkaleliye sahip çıkıyo çok yanlış oldu bu sıralama çookkk
12.04.2011 19:42:33
kaleli:
nerdesın özbayrakkkkkkkkkkkk tasın ustundekı tas hala duruyo ama bak artık sen durmuyosun.liste harıka olmus besşir atalay cok dogru bır tercıh bu sayede kırıkkalede artık akp olmayacak .tabı kırıkkale halkı vurdum duymazlık yapmazsa bu aday besır atalaya oy verırde cıkartırsa yazıklar olsun bu memleket ınsanına....
12.04.2011 21:04:00
öz kırıkkalelii:
ben öz kırıkkalelyim amam beşir atalay gibi çakma degilim sayın bakan sen neden geldin bu ilden aday oldun çamur senin eserin veli senin eseri hala otelmi hastenmi beli olmayan o anıt senin eserin.sen kırıkkale ve kırıkkaleye ne verdin ne istiyon hangi işle kırıkaleliden oy isytiyon.burda 1 mhp 1 chp 1 sen çıkarsın genel müdüre çok üzüldüm.neden burdan adaysın 8 senedir ne verdin bu KIRIKKKALEYE onu söyle kapıdan cevirdin vatandaşı sana oy verenlere üzülüyorummmm yazık bu kırıkkaleye.SENİ ESERİN VELİ KORKMAZ HER TARAF KÖSTEBEK YUVASI MIRIK ÇAMUR KOKUYOR
12.04.2011 21:46:29
KIRIKKALELİ:
KIRIKKALEYE SAHİP ÇIKMAYAN,BEN KIRIKKALEDEN ADAY OLMADIM DİYEN BEŞİR ATALAY ŞİMDİ KIRIKKALEDEN ADAY,SAYIN BAŞBABAKAN GÜZEL BİR ŞEY YAPMIŞ KIRIKKALEDE AKP,Yİ BİTİRECEK OLAN BU ARADA OĞUZ BEYE OLDU İKİNCİ SIRAYA KOYMAKLA BİRİNCİ SIRADA OĞUZ BEY OLSAYDI O ZAMAN DEĞİŞİRDİ KIRIKKALEDE SON.....AKP DÖNEMİ,BU ARADA ŞUNU SÖYLEMEDEN GEÇMEYİM SAYIN AVUKATIMIZ ORHAN AYTEKİN BUNCA YILDIR AKP.DE BİR YERE GETİRMEDİLER ONADA ÜZÜLÜYORUM ÇOK YAZIK.
12.04.2011 22:04:31
hüseyin özmen:
bir belediye çalışanı olarak hiç bir partinin kapısından içeri girmedim.ama bizi ekmeğe muhtaç eden veli korkmazın destekçisi olan, sayın Atalay'a bunun hesabı sorulmalı Allah her zaman mazlumun yanındadır.veli ve onu destekleyen zalimlere ders verilmeli,çünkü bu bizim ekmek kavgamız.
12.04.2011 22:13:59
polatlı alimdağlı:
vatandaş denen yalaka köylüsümüsün akrabasımı??asıl sensin nankör görmeyecek kadar etrafını??ne sanayisinden bahsediyorsun sen bakim bi yaz buraya?
12.04.2011 23:58:00
vatandaş ve seçmen:
değerli arkadaşlar sayın bakanımıza bukadar yüklenmenize gerek yok ohernekadar kırıkkaleyi tanımasada ve kırıkkalelilerin işini yapmasada biz en azından kırıkkaleli olduğunu biliyoruz.sayın bakanımız çok güzel işler yaptı mesela pkk ve teröristleri dağdan indirip şehre kim koyurdu karajlarda yatan arabalara cezayı kim yazdırdı ekmeği için sokaklara inen işçi memur emekli esnaf veçiftçilere kim biber gazı vesu sıkarak herkesi susturdular.
13.04.2011 00:08:34
MEHMET FATİH:
allah allah.. beşir kırıkkale..hiç bağdaştıramıyorum..şimdi..1-bu adam iç işleri bakanı idi.. kaç gencimize tasarrufunu kullandı..? hiç..2-gelen kırıkkaleleileri ben ankara milletvekiliyim diye kapıdan kovup randevu vermeyen kimdi ..? bu beşir..3-kürt açılımın mimarı zapsu ile birlikte başımıza belayı açan kim..? bu beşir..4-rektörlükten atıldığında kırıkkaleliler bana sahip çıkmadı diye kırıkkaleye özel kin besleyen kimdi..? bu beşir..5- keskinde geçmişi 50 yılı bulunmayan ama keskinliyim diyen kim..? bu beşir..6- adamın tipine bakın allah aşkına yağız buday tenli bir kekinli görünümü mü var yoksa.. ibrahim tatlıses denen vatan haini kürte mi benziyor..bir bakın..7-zan ediyormusunuz kapı kapı gezip oy toplaycak yada köy köy mehmet deir ile veli düşünsün..kısacası..BAŞIMIZA KÜRT AÇILIMI BELA EDEN Mİ.. BUNLARLA MÜCADELE EDENLER Mİ.. SİZ BİLİRSİNİZ.. AMA BİRE BİR MÜCADELE İLE BUNLARIN İHANETLERİNİ ANLATMALISINIZ MUTLAKA..VE EN ÖNEMLİSİ.. HER KEZ SANDIĞINA MUTLAKA SAHİP ÇIKSIN AMA MUTLAKA BAKARSIN ELEKTRİKLER KESİLİRLER... MAHİR AĞBİYE YAPTIKLARI GİBİ.. DİKKATLİ OLUN LÜTFEN..
13.04.2011 10:52:12
öz kırıkkalelii:
sayın bakan sen 40 yılık arkadaışından nasıl oy istiyeceksin.benim adayım sensin ddedin o kişiyi sen harcadın.eger o insan sna oy verirse çok üzülürüm.en çok üzüldüm kişi genel müdür ona çok yazık oldu seni veli kurtarı ve veli çalişır sen akrabandan bile oy alamasın sen daece velidein ve yandaşlarından olursun çok üzülüyorum genel müdüree
13.04.2011 20:21:47
özgür kurt:
kırıkkaleli olanlara selam olsun EEE BAKAN BEY BEŞİR BEY BEN KIRIKKALELİMİ YİM DİYEN SONRADA KIRIKKALEDEN ADAYMI OLACADIN VAH VAH SEN ÖÖNCE HEMŞERİNİ KOV SAYIN HEMŞERİM BEN GELDİM DE OY İSTE MAHİR GİBİ ADAMI YEDİN VELİYİ MİLLETİN BAŞINA BELA ETTİN İŞÇİLER İNTAHAR ETDİ NEDN Mİ MAAŞ ALMADI İÇRALIK OLDULAR BUNLARIN HESABINI SORMAZSA BU HALK YAZIKLAR OLSUN
14.04.2011 14:05:16
maradona_71:
Saayın Bakanımız Ne yüzle aday oluyor Kırıkkaleden Neiş yaptı Kırıkkaleye bu zamana Kadar. Oguz Kaan beye ayıp ettiler 2. sıraya Koymakla O kadar genci polis yaptı. Kırıkkaleli gençlere iş sahibi Yaptı. Bence 1. sıra Oguz Kaan 2. Sıra Osman Acar 3. sıra Orhan aytekin Olmalıydı.
14.04.2011 19:33:22
özkırıkkaleli:
kim ne derse desin şu bir gerçek,akpartinin ölüsü iki millet vekili çıkarır.sayın beşir atalaydan dolayı yorum yapanlar samimi degiller.beşir bey çıkar,oguz kaan bey çıkar,çıkıncada bunlara zor ulaşılır,önemli olan ramazan canı çıkartmak,en azından onun yanına gidip derdini anlatırsın oda kesin yardımcı olur çünki çok teşkilatcıdır çok
15.04.2011 21:10:15
i.B:
Bugüne kadar ankaradan seçilmiş bir kişi neden k.kaleye hizmet etsin. önemli olan bütün vatan değilmi? Sayın bakan K.Kale üniversitesi rektörü iken görevden alındığında kim arkasında durdu. Kim sahip çıktı? Hanginizin habri oldu? Haksızlıkla göevden alınırken. Bu günbe kadar başka vekiller vardıda ne yaptı. Osman ;Durmuş sanki tek hastaneyi Kırıkkaleye yaptırdı. Gidin görün Çankırıda yaptırdığı hastaneyi K.kaledeki hastane sağlık ocağıkalır. Bu iş illeri düşünmekten değil Tüm Vatanı düşünmekten geçer. Buda afedersinizde MHP veye chp ile olmaz kusura bakmayın... Ben 2002 den öncesine ve sonrasına bakıyorum... Herkesde buna bakmalı... Beşir Atalay iyi bir karar. Burdan seçilecektir. bence 2 akp ve 1mhp sonucu çıkar. Hayırlısı olsun...
02.05.2011 13:56:40

Son Yorumlar

berat71
şu camiyi bitirinde kurtulalım. her hafta camide nur camine yardım diye duymakdan bıktırdınız artık. kasımda bitecek dediniz 2015 e sarktı.diyanet işleri bu camiyi yaptıracak para vermiyor sanırım.malum kiliseler ve hristiyanlığın simgelerini taşıyan yerleri cok da cabuk yapıp teslim ediliyor. valla eğer o ihsan kapısı diye yapacağınız yardım kutularını da çaldırırsınız.malum kırıkkalenin gençleri işsiz gücsüz. yarın meslek lisesinden sigarası biten çocuklar cami kapısına, esrarı biten cami kapısına, şarabı biten arsızı hırsızı nasıl olsa hazır para var deyip ihsan kapısına koşacak. kendiniz inanabiliyonuzmu o ihsan kapısından gerçek ihtiyaç sahipleri faydalanacak diye.amam normal bu memlekette gereçk ihtiyac sahiplerine adamcılıkdan dolayı gerekliyardımın ulaşmasıda zor ya. allah hayırlısını versin.
21.12.2014 22:24:12

kadir soylu
BAŞKAN BİZİ MİNÜBÜSLERİN 2 TL YE TAŞIMASINDAN KURTARIN, BÜTÜN HATLAR KAFASINA GÖRE YENİ HAT VE GÜZERGAH ÇİZİYOR HABERİN OLSUN... ÇAĞIR BİR FİRMA YAP İHALEYİ HALK DUA ETSİN..
21.12.2014 00:00:41

bülent
isabetli olmuş. otogarda sürekli çıkan kavgalarda yaralananlara ilk müdahaleyi erken yaparlar :)
20.12.2014 22:30:50

bülent
sayın müftü 2014 ilk aylarında nokta camiinde bir cuma vaazında ramazan ayına yetiştirmeye çalıştıklarını 3 milyon liraya ihtiyaçları kaldığını söylemişti. anlaşılıyor ki zaman uzadıkça miktarda artıyor. avm den alına kira bedeli il il toplanan bağışlar, kırıkkale milletvekillerinin sağladığı yardımlara rağmen.
20.12.2014 22:28:30

ilhan uzun
bas gec yerıne ust gecıt daha güzel olurdu trafık kazaları bu sekılde daha cok olur