23 Temmuz 2014 Çarşamba


18.03.2011 15:50:06 3061  defa okundu.

ÖZBEK CHP’DEN ADAY OLACAK

Bugüne kadar siyasete girip girmeyeceği tartışılan Mustafa Özbek’in kararı merak ediliyordu. Kendisine yakın kaynaklara göre Özbek CHP’den Kırıkkale’de aday olacak.

 Aday Oluyor

Mustafa Özbek’le ilgili gelişmeler merak ediliyordu. Özellikle siyasete girip girmeyeceği çok konuşuluyordu. Dün yaşanan bir gelişme bu merakı giderecek türden. Mustafa Özbek’e yakın kaynaklardan edinilen bilgiye göre CHP ile görüşmeleri tamamladı. Özbek CHP’den Kırıkkale’de milletvekili adayı olacak. Birinci sırada aday olması beklenen Özbek’e CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun büyük ilgi gösterdiği bildiriliyor. Özbek’in aday olması halinde milletvekilliğine de kesin gözüyle bakılıyor. Bu durumda Kırıkkale’de dengeler değişecek gibi görünüyor.

Yorum Yaz


YORUMLAR
ahmet ışık:
eğer mustafa özbek chp den adayolursa bir chp li olarak ben chpye oy vermem gerçek chp liler nerde ey millet
18.03.2011 17:07:15
A.AKER:
Mustafa Özbek Kırıkkale' de dengeleri nasıl değiştirir diyenlere MHP tabanı partisine sahip çıkarsa 1 AKP, 1 MHP, 1 CHP olmak üzere sıralama oluşur, Eğer MHP Tabanı sahip çıkmazsa 2 AKP, 1 CHP Çıkarır, Sonuç itibariyle MUSTAFA ÖZBEK dengeleri altüst edecektir.
18.03.2011 19:19:17
emrah:
a.aker siyasetten hiçbişi anlamadığın kesin birader,özbeğe oy vercek olan adam mhp den vazgeçip özbeğe verir e haliyle mhp en fazla 1 vekil çıkarabilirken ne chp den nede mhpden ikisindende vekil çıkmaz böle olunca akp 3-0 malesef beyler bu durumda
18.03.2011 21:22:41
cem oral:
kırıkkalede sol hiç bir zaman seçim kazanamaz keşke mhp den aday olabilseydi
18.03.2011 21:45:21
emre aköz:
normalde kırıkkalede 2 AKP 1 de MHP milletvekili çıkarır. Mustafa ÖZBEK aday olursa MHP çıkaramaz. CHP 2. vekilliğide zorlar!
18.03.2011 22:02:23
mutlu:
kırıkkale ve ülke için iyi olur güzel tercih.şimdiden kutluyorum mustafa özbek i hayırı olsun......
18.03.2011 23:25:12
özbek :
özbek memleketine büyük işler yapar diye düşünüyorum denemk görmek lazım
19.03.2011 01:13:33
3187171:
kırıkkale siyasetinin netiesi belli AKP 3 millet vekili çıkarır Kırıkkaleye kim gelirse gelsin Recep Tayyip ERDOĞAN rüzğarı var tüm Kırıkkaleli varkında
19.03.2011 09:17:29
pasifik71:
şu dakikadan sonra kırıkkalede sol partilerin oy oranı toplamı %15'i geçemez...eğer özbek aday olursa chp %10 luk oyunu %12,13 e çıkarır..buda millletvekilliği için yetmez... kırıkkaleden kılıçdaroğlu aday olsun o dahi zorlanır
19.03.2011 10:01:16
YİĞİT:
sayın mustafa özbek değil kemal kılıçdaroğlu da aday olsun şu gerçeği unutmayın kırıkkalede akp 3-0 olacak kimse hayal kurmasın.dengenin değişeceği yok kimse kendini kandırmasın.
19.03.2011 12:09:10
S. C:
SAYIN: ÖZBEK görünüste kirikkaleli kendisi icin kirikkaleyi secmesi cok Yanlis yillarca sendikacilik Yapti.kirikkaledeki FAPRIKALARI baska illere göndermeyi basardi emekli ve issizler kaldi. baskasi olsa onun yerinde kirikkaleye gemeye:UTANIR Artik faprika falan kalmadi gönderecek.
19.03.2011 12:33:31
erdem gönenç:
mhp tabanının aklını yine dinci cemaatci güruhlar karıştırmazda güzel olur tarih boyunca böyle akp vs partiler ne zaman mhp gibi partiler chp'ye yakınlaşsa hemen nifak tohumları ekerler bu kişilerin üzerine hep de yer cahil olursa halk halbuki din iman diyenlerin derdi cebini doldurmak ama pazarcı teyze olayı gibi o kadar cahil var ki ...bazı bölgeler bunların gerçek yüzlerini biliyorlar ama kırıkkale gibi yerler biraz içine kapalı olduğundan cesur olamayan insanların yoğun olduğu yerler milli manvi duygularını sömürenleri kestiremiyorlar.. belkide ekmek parası derdine düştükleri için tam olarak okumuyorlar göremiyorlar...halbuki insanın ahlakı dini bunların tekelinde değil yazık oluyor bu nedenle cemaatciler olsun gerici düşünceyi hayat felsefesi etmiş ve bunun aydınlık görenler için bu bir fırsat oluyor...
19.03.2011 15:10:39
kaleli:
akp chp mhp hangisinden aday olursa olsun oyum mustafa özbeğindir kırıkkale için en hayırlısı mustafa özbektir bu böle biline kaç bin kişi ekmeğini yiyoz allah razı olsun
19.03.2011 15:53:54
md:
sayın mustafa özbek chp için şans kesinlikle seçilir
19.03.2011 18:38:01
ercan aktan:
özbek aday olursa chp ye hiç oy vermemiştim ama özbek için oyum chp ye olur özbekin kırıkkaleye yaptıkları inkar edilemez
19.03.2011 19:43:55
7154:
bazı yobazlar cıkıp ozbegı karalamaya calısıyorlar ozbek tayy itt e laf soyledı dıye adamı asacaktı tayy itt ama sıra gelıyor ozbek aday ve soke soke alacak hemserım
20.03.2011 02:12:01
YASİN ÇELİK:
sayın mustafa özbeğin siyasete girmesi tüm türkiyeyi memnun ve mutlu eder.bugün ülkeye mustafa özbeğin genel başkanlığında güçlü bir misyona ve partiye ihtiyaç vardır.
20.03.2011 11:57:30
O.Alkan:
Kırıkkale'mizin gururu,büyük insan,seni cok seviyoruz... seninleyiz..
20.03.2011 13:06:43
sezer hafcı:
sayın özbek in aday olması tabandan ilgi görmeyeceği bilakis tepki alacağı düşüncesindeyim toparlayıcı ve deneyımlı kısiler olması ıyı olur sayın genel baskanımızın parti tabanına önem vereceği kanısındayım tesekkürler
20.03.2011 13:10:21
Cemil Aslan:
Hemde nasıl değiştirir dengeleri. Fabrikaları taşıdı diyen arkadaş kafayı yedi heralde hangi fabrika gitmiş kırıkkaleden 20 bin kişiyi işe soktu sadece o 20bin kişi işsiz şekilde kırıkkalede olsaydı görürdüm sizi
20.03.2011 15:54:21
orhan deniz:
sayın mustafa özbek kırıkkaleden aday ol HACILAR KASABASINDAN her türlü desteğe hazırız..
20.03.2011 18:05:59
EMRAH SEKMEN:
meraba emrah sekmen ben sayın mustafa özbek cok sevwen insanlardan biriyim en azından başımızdakilerden daha iyi birisi içimizden biri.hayırlı olcagını düşünüyorum çünkü paraya ihtiyacı yok.adam zaten yeterince zengin.digerleri para yiyor.bu onuı yapcanı düüşünmüyorum.bol sans sayın mustafa özbek.
20.03.2011 22:59:00
mehmet:
akp nin iki dönemdir seçilen milletvekilleri kırıkkale için ne yapabildi. Belediye başkanı ne yaptı. özbekte hiç birşey yapmasa bile en az onlar kadar iş yapmış olur. üstelik yiğidi öldür hakkını yeme demişler özbekin şu ana kadar kırıkkaleden en az 20000 kişiye ekmek verdiğini bilmeyen varmı. sadece onların oyunu alsa bile milletvekili seçilir.Birde obalı potansiyeli düşünülürse seçileceği kesin.
23.03.2011 10:51:49
Sefaoktay:
ey güzel hemşehrilerim size neler oluyor allah aşkına onanan oyunu nasıl oluyorda görmüyorsunuz yahu adam hapisten kurtulmak için sizi kullanacak ve oda nasıl oluyorsa ülkücü birsinin solcu bir partiden vekil olması dünyada örnek olarak eşsizdir galiba ne dersiniz?...
24.03.2011 02:42:04
ali güney:
partinin genel politikalarına veya programına özbek ismi zarar verir mi... elbette vermez... o yüzden chp ye oy vermek şimdi tam da bir namus borcu haline gelmiştir...
24.03.2011 07:38:49
bahattin yunusoğlu:
gerçek CHP liler burada mustafa özbek aday olursa ben oy vermem MHP liler versin.
24.03.2011 10:48:59
mustafa yıldırım:
mustafa özbek memleketimizin gururu olup kırıkkale halkının özbegin yanında olmasını arzu ederim çünkü özbek bir memleket sevdası olan biridir.özbegin ekmegini yeyip suyunu içen oyversin akp ye kırıkkaleden oy çıkmaz
24.03.2011 14:39:48
mustafa yıldırım:
sayın özbegin aday olması a k p yi ürkütmüştür ama olsun özbege degil oy can verilirrr okkkkkk
24.03.2011 14:52:47
Yörük Türkmen:
Mustafa Özbek Yörük ve Türkmenlerin Liderididr. ayrıca Özbeğin iyilik yaptığı, işe kattığı insanlarda vefa gösterise. allahın izniyle Meclise girer. hem kırıkkalenin hem ülkenin sesi olur. halkmız Mustafa Özbek i aday gösteren partiyide bağrına basar.minnet duyar.
24.03.2011 21:45:22
yunus özdemir:
eskinin kurt u şimdi çakallara karışıyor işte başkan işte sendika
27.03.2011 12:01:25
Deniz Soner Karakaya:
Bırakın gerçek chp liyi sağı solu.. ülke elden gidiyor hala neyin kavgasındasınız.. Kırıkkalenin yapısına bakın..Muhafakar milliyetçi bir yapıdaki k.kaleden Chp normalde milletvekili çıkaramaz. Ama Özbek aday olursa 2.milletvekilliğini zorlar siz daha neyin kavgasındasınız..Vatanınıza sahip çıkın.oylar chpye
27.03.2011 22:44:00
keskinli :
ben mustafa özbek sayesinde bir fabrikada çalışıyorum ve benim gibi binlerce kişi var onun sayesinde çalışan ve kırıkkalede ki işsizliğin de farkındayım ona oy vermem diyenler tam bir nankördür kim onun kadar kişiyi işe koymuş kırıkkaleden işe koyduklarının yakınları oy versin kırıkkale yi süpürür okadar nankörlük yapmasın kimse
28.03.2011 18:18:17
Zeynep:
Mustafa Özbek Türk Metal Sendikasını çok zayıf bir halde iken alıp dünyanın en zengin sendikası haline getirmiştir.Çizgisi her zaman için nettir.O tam bir vatansever,laik demokratik Türkiye Cumhuriyetini savunan cesur bir liderdir.TC aleyhine yapılan her hareketin bu kim olursa olsun karşısında olmuş ve engellemeye çalışmıştır.Yürekli bir şekilde eleştirmiştir.Şöyle birgeçmişe bakacak olursak bu dyp hükümeti olmuştur,chp,mhp,refah partisi ...a partisi b partisi hiç fark etmemiştir Türkiyemizi tehdit eden bir durum varsa mutlaka tepkisini ortaya koymuştur.Nitekim akp hükümetinin Tc mizin onurunu zedeleyici bir çok yanlış girişimi olmuştur.Sayın Özbek her hükümeti olduğu gibi akp hükümetini de eleştirmiştir.Ama bunun sonucu ne oldu ne olduğu belirsiz saçma sapan bir dava ile Ergenekon davası ile suçunun gerçekten ne olduğunu bilmeden tam 22 ay hapis yattı...Ve kendi savunmasını bile yapamadan tahliye edilmiştir..Bu Cumhuriyet tarihinde kapkara bir lekedir.Türkiye yi savunan herkes susturulmak amacı ile içeri alındı.Bu mu dindarlık..?Zavallı insanlarımızı dini kullanarak kandırıyorlar.İftira var mı bizim dinimizde..Mustafa Özbek ve diğer haksızlığa uğrayan vatanseverler hepsi birer Cumhuriyet kahramanıdır.Hepsi ile gurur duyuyoruz.İnşallah meclisimiz Özbek gibi gerçekten Türkiyemizi düşünen liderlerden oluşur.Hayırlı olsun
02.04.2011 20:54:11
bayram ZEREPCAN:
mustafa özbeğin adaylığına çok sevindim tüm kırıkkale halkı onu bağrına basmalı bence, kaç yıldır akp ne yaptıki kırıkkalemize bence sn.özbek sonuna kadar desteklenmeli ve vekil çıkarılmalı .
03.04.2011 16:28:23
erdem gönenç:
kırıkkale adam ol bu fırsatı kaçırma sonra halinden dert yanıp duruyorsun