24 Temmuz 2014 Perşembe


03.12.2010 09:58:27 2306  defa okundu.

AKP İl Başkanı Kim Olacak

 

AKP Kırıkkale İl Başkanı Zühtü Aksal’ın son bir haftadır istifa edeceği veya istifa ettiği şeklindeki söylentiler, beraberinde AKP’nin yeni il başkanının kim olacağı sorusunu gündeme getirdi.

 

Zühtü Aksal’ın istifası ile boşalan il başkanlığına talip olanlar arasında şu isimlerin aday olacağı söylentileri yer alıyor: Kırıkkale Belediyesi Meclis eski üyesi Zafer Bal, AKP milletvekili aday adayı Yusuf Kayabaşı, Balışeyh Belediye eski başkanı Cehti Pehlivanlı, AKP Merkez İlçe Başkan Yardımcısı Murat Arslan, Keskin OSB eski müdürü Abdullah Erkiletlioğlu, İl Genel Meclis Üyesi Haydar Bozdemir, Murathan Mobilya sahibi Murat Duruyürek, Kırıkkale Belediyesi Meclis Üyesi Fazlı Güventürk, AKP İl Genel Meclis Üyesi Kürşat Çiçek, Elektrik Mühendisi Regaip Kurtoğlu, İpek Mobilya sahibi ve eski il başkanı Mehmet Demir.

 

 

Yorum Yaz


YORUMLAR
M.TÜRKER:
İl başkanlığı için öncelikle bütün tabana hitap edebilecek isimlerden olan KÜRŞAT ÇİÇEK düşünülmelidir. AKP varlığından beridir yönetim kademesinde olan arkadaşımızın bu görevi layıkıyla yapacağından hiçbir şüphemiz yoktur. Yazmış olduğunuz isimler gözönüne bakıldığından hem tecrübe yönünden hem bilgi yönünden hem partinin fikri yönünden ele alınmalı ve KÜRŞAT ÇİÇEK getirilmelidir.
03.12.2010 10:49:41
canik:
zühtü havayamı hitapediyordu ... tabana hitapmış görürüsünüz tavanı- tabanı kaybeden KIRIKKALE olacak ... yarın paraşüt vekiller gelir seçilir gene .. millette avcunu yalar... kırıkkale nin makus talihidir bu
03.12.2010 12:45:53
Halil İbrahim KARA:
Genel Merkez galiba sayın Mesut ÇAVUŞ beye teklif sunmuş. Kabul edermi bilmem ama çok faydalı olacağı kesin.
03.12.2010 15:25:35
akıllı kalem:
canik bey size helal olsun meseleyi çok güzel özetlemişsiniz. maalesef kırıkkale içinden gelen, kendisini iyi tanıyan, problemleri iyi çözebilecek bir adamı kaybetmiştir. çok yazık oldu. VAALAHİ KAYBEDEN KIRIKKALE OLDU. YAZIK HEMDE ÇOK YAZIK
03.12.2010 15:26:41
Bünyamin POLAT:
AKP Kırıkkale İl Başkanı Zühtü AKSAL ve yönetimine Kırıkkale'ye verdiği hizmetleri için minnettarım. AKP Kırıkkale İl başkanı ve yönetiminin İstifa haberlerine hiç bir anlam veremedim. ''Köprüyü geçerken at değiştirilmez'' sözü ne kadar yerinde söylenmiş sanki bu görevden alma mantalitesi için söylenmiş gibi sanki. bu görevden alma olayını şu ana kadar anlayabilmiş değilim. Bu mantaliteye sahip AKP zihniyetini kınıyorum. İnsanlar bu kadar çabuk elemine edilmememeli. Yeni gelecek yönetime şimdiden hayırlı olsun diler iyi dilek ve temennilerimi bildiririm.
03.12.2010 16:01:46
GERÇEK YORUMCU:
Seçim kaybetmiş kişler başkan olamaz.En uygun isim Kürşat Çiçek. Hem genç, hem aktif hemde çalışkan - dürüst ve güvenilir.AKP Kürşat Çiçek'le başarıyı yakalayacaktır.
03.12.2010 16:36:42
Oğuzkaan:
Değerli Kırıkkaleli hemşerilerim ben Kırıkkaleyi uzaklardan takip eden bir Kırıkkaleli ve sevdalısıyım gördüğüm yaşadığım şehirlerin güzelliklerini hep Kırıkkalemizdehayal ettim vede ediyorum ne zaman Memleketime gelsem ikinci günü hayal kırıklığı yaşıyorum yerin uygun adım sayan bir Kırıkkale görüyoum .İçim buruk bir şekilde Memleketimden ayrılıyorum oğluma Kırıkkaleye yerleşeceğim dediğim zaman bana baba Kırıkkalede ne varki diyor.İşte bu yüzden Kırıkkaleye genç ve dinamik ileri görüşlü vizyon sahibi olan .insan merkezli bir yönetici olmasını ve Kırıkkaleliye yakışır yönetim anlaşıyışı benimseyen kişileri istiyorum .Bu duygulardan yola çıkarak genç ,insana değer veren Kırıkkale için yılmadan çalışacak Hemşerim Köylüm olan Murat DURUYÜREK beyi İl başkanı olmasını benisiyorum tüm Kırıkkale halkınıda destek vermeyece çağırıyorum . Saygılarımla Aşağı Mahmutlarlı.
03.12.2010 20:49:13
Galip Turan:
Bu iş için bence Cehdi Pehlivanlı biçilmiş kaftan.Ancak Belediye Başkanı Veli Korkmaz ona gerekli maddi manevi desteği verirse.Eski Belediye Başkanı olması hasabiyle zaten siyasetin içindeydi.Geçmişindede hizmetleri var. Halkla iyi ilişkilerini, siyasi tecrübesini buna eklersek olabilir.
04.12.2010 12:12:58
gerçek yorumcu:
zühtü aksal dan sonra kim gelirse gelsin hikaye. zütü aksalın kıymeti bilinmedi. cehdi pehlivanlı balşeyhi kaybeden adam kırıkkaleyimi kazanacak.. 5000 nufuslu yeri başardıda 300000 nufuslu kırıkkaleyimi kazancak cehdi bey. tabiki veli korkmazın adamı olarak gelecek.
04.12.2010 13:23:02
hakikate dair bir ifade:
siyaset halk icin halkla beraber adaletten ve doğruluktan ayrılmadan halka hizmet yoludur siyaset icinde olmak isteyenler sahsi tatminleri icin deil halkın istekleri icin bu vazifelere talipli olmalıdır kırıkkalede artık siyasetciler secmenler velhasıl herkes kırıkkalenin menfaati icin ortak değerlerde mücadele etmelidir bugünkü anlayışla ilerle sağlamak cok zor herşeyin hayırlısı olsun sevgiler saygılar
07.12.2010 22:22:58
M.Ş.:
ARKADAŞLAR YOK OGUZKAN CART CURT ADINDAN KIMSE KIMSEYI TEŞVİKE GİTMESİN HERKES KENDİ BİLİNCE GEREKENI YAPSIN BENİM İÇİN DÜŞÜNCELERİM MURAT ARSLAN BU İŞ İÇİN GENÇ VEFALI ERDEMLİ BİR INSAN HAK EDERDE YAPARDA YÖNETİRDE ŞİMDİDEN HAYIRLI UGURLU OLSUN
09.12.2010 05:13:05
ali yıldız:
bence il başkanı keskinli olmasın. üç milletvekili ve belediye başkanı veli korkmaz keskinli. il başkanıda DELİCE den olsun.bıktım bu keskinli siyasetçilerden.
09.12.2010 10:41:18
Oğuzkaan:
Sevgili M.Ş isimli zat sen önce düzgün yazmasını ve konuşmasını öğren Cart-Curt ne demek onu bi açıkla değerli haber sitemiz Haberkale sitesi okuyucularına. Şimdi gelelim asıl konuya kimse benim yorumumun etkisinde kalarak birilerini destekleyecek kadar aciz değildir.Herkes hür iradesine kulak vererek en doğal hakkı olan seçme hakkını zaten kullanacaktır.Sen kendi bildiğini yapmaya kalkmışsın sen birilerinin fikrini değiştirme hakkını nasıl kendinde buluyorsan birileride gelir senin fikrini aklını alır haberin olsun sözün bittiği yere gelmeden önce Oğuzkaan'nın kim olduğunu araştır öğren çocuklarına öğret, oku ufkun açılsın M.Ş isimli zat. Murathan DURUYÜREK Kırıkkalenin siyasetine yön veren Aşağı Mahmutar Kasabasının gürbüz delikanlılarındandır
09.12.2010 20:05:19
şenol aldemir:
sayın akplıler sorunlar haldedilirse yine tek başına iktidar olunur iki konu var biri bir defeya mahsus emeklilik hakkı iadesinin geri verilmesi bir diğeri ise hurda arabaların tamamının trafikten çekilmesi yanı özel binek arabalarının da kamun kapsamına alınması bunlar hayata geçerse akp nın önünde hiç bir engel kalmaz faydalı ve insanımızı emekçimizi sermaye karşısında ezdirmemek temel ilke anlayışı bizim felsefemiz olması gerekir.
16.12.2010 10:49:06
mert salur:
kim olacaksa olsun yalnız genel merkez bence en iyi hareketi yapmış yıllarca hiçbir menfaat gütmeden çalışan NURİ çalık ı bu göreve layık görmüş, zengin değil,yalanı dolanı bilmez,onurlu , gururlu ,samimi