25 Ekim 2014 Cumartesi


31.08.2010 10:15:39 1626  defa okundu.

Ramazan Çetin’in Eşi Vefat etti

İL gazetesi sahibi ve Kırıkkale Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ramazan ÇETİN’in eşi, Mehri ÇETİN (57) yakalandığı amansız hastalık sonucu tedavi gördüğü Gazi Hastanesi Onkoloji servisindeki yaşam savaşını kaybetti. Yaklaşık 1,5 ay önce hastalık teşhisi konulan ve 20 gün önce de detaylı teşhis ve tedavisi için Gazi Hastanesi Onkoloji Servisine yatırılan Mehri ÇETİN hayata gözlerini yumdu. Haberkale ailesi olarak merhumeye Allah’tan rahmet, ailesi ve yakındaların başsağlığı dileriz.

 

 

 

Yorum Yaz


YORUMLAR
MUSTAFA SATILMIŞOĞLU:
Kırıkkale' mizin önde gelen Basın Mensuplarından olan, çok sevdiğimiz Ramazan Abimizin eşinin ölümü hepimizi üzmüştür. Kendisine başsağlığı diliyoruz.
31.08.2010 13:09:41
B.Mehmet Şaştım:
Allahtan Rahmet diler. Geride kalanlarına Allahtan sabırlar dilerim. ŞAHBAZ Ailesi Pekmezcili Faruk ŞAHBAZ
31.08.2010 14:32:03
hüseyin eflatun TUFAN:
Çok sevdiğimiz ramazan abimize metanet diliyor Merhumeye ALLAH TAN rahmet diliyorum.Nur içerisin de yatsın,mekenı cennet olsun.
31.08.2010 17:10:07
Bünyamin POLAT:
Ramazan ÇETİN'in eşi Mehri ÇETİN'e Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim.
01.09.2010 12:18:24
Mehmet Varlıoğlu [bodrum]:
MERHUMEYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
08.09.2010 08:47:11
Ferruh ERŞAN:
MEHRUMİYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
04.10.2010 08:38:16

Son Yorumlar

salih abi
Bu haber ile ilgili sizde haber yaptınız hatta akp yi de işin içine katarak peki bu olay asılsız ise bu kişinin ticari itibarı ne olacak bunu hiç düşündünüzmü
24.10.2014 11:50:37

efe
öncelikle tşk ederim.. kırıkkalenin gözü önünde yapılan yoılsuzluklariş bitip müftü gereksiz gidince anlaşilacak....tabiki kırıkklae koca bir köy olduğu için bu yapılan cami herkezi hayrete düşürecek ve yapılan oyunlar dalavereler görünmeycek ..aslında cami ye harcanan paranın yarısı kadarı da öyle böyle gitti ,müfütü parayla resmen oynadıhemde devletin bürokrsinin önünde kırıkkalenin önünde ,artık wc meselesini biliyor Kırıkkale ama caminin 33 adım boyuna 23 adım enine 700 metrekarelik camiye 50 trilyona mal olduğunu sonra anlayacak...cami mimnarisinde kafalarına göre oyun oynamalrıda cabaları inşate malzeme diye türkiyeyei fellak fellak gezmeler uçakla seyahatler grup arabalrla türkiyenin degişşik illeine malzame bakıyoruz diye gezmeler bitti artık..küçücük camiye bu kadar parayı pervasızca harcayan adama kimse sormuyor nerden aldın parayı kimlere harcıyon diye , ihaleyi alanlar hep yabancı çünkü her şey ortaya çıkar o zmn degilmi .. yazzık bu milletin parsına yazzık bu adam iyi bir yerde ölmez ..sadece şu kadar söyleyim siyaseti bilmeyenler bu adam öğrensin her şey bir şoww ..
23.10.2014 23:29:30

a.vural
benim saf kırıkkaleli hemşerilerim siz belediyenin ne yapacağını zannediyonuz onlar uçarlar kaçarlar hiç biride iş yapmaz sanki mevcut başkan gidince gelecek başkanın çalışacağını mı zannediyonuz vay gariplerim vay çok beklersiniz çalışmasını ama çalışmazlar çalışsa ne olacak para yok ki para işciye memura şirket elemanlarına gidiyo siz daha çok beklersiniz çalışsın diye umıd de garibin ekmeği bekleyin gariplerim benim
23.10.2014 20:46:12

Kürşad
Bayrağın olmuş veya olmamış hiç belediyeyi ilgilendirir mi? Belediye ancak var olan Türk büyüklerinin büstünü söker bayrakları çıkarır. Sonrada bayrak sevgisi...
23.10.2014 19:53:21

MUHİTTİN
Kaygılarınızı bende paylaşıyorum Halil Bey inşallah bu sefer Kırıkkale'de MHP 1.parti olacaktır.İnsanımız uyanmaya başladı.Seçimlerde MHP 2 AKP 1 milletvekili çıkaracaktır.
23.10.2014 13:23:18