25 Temmuz 2014 Cuma


31.08.2010 10:15:39 1590  defa okundu.

Ramazan Çetin’in Eşi Vefat etti

İL gazetesi sahibi ve Kırıkkale Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ramazan ÇETİN’in eşi, Mehri ÇETİN (57) yakalandığı amansız hastalık sonucu tedavi gördüğü Gazi Hastanesi Onkoloji servisindeki yaşam savaşını kaybetti. Yaklaşık 1,5 ay önce hastalık teşhisi konulan ve 20 gün önce de detaylı teşhis ve tedavisi için Gazi Hastanesi Onkoloji Servisine yatırılan Mehri ÇETİN hayata gözlerini yumdu. Haberkale ailesi olarak merhumeye Allah’tan rahmet, ailesi ve yakındaların başsağlığı dileriz.

 

 

 

Yorum Yaz


YORUMLAR
MUSTAFA SATILMIŞOĞLU:
Kırıkkale' mizin önde gelen Basın Mensuplarından olan, çok sevdiğimiz Ramazan Abimizin eşinin ölümü hepimizi üzmüştür. Kendisine başsağlığı diliyoruz.
31.08.2010 13:09:41
B.Mehmet Şaştım:
Allahtan Rahmet diler. Geride kalanlarına Allahtan sabırlar dilerim. ŞAHBAZ Ailesi Pekmezcili Faruk ŞAHBAZ
31.08.2010 14:32:03
hüseyin eflatun TUFAN:
Çok sevdiğimiz ramazan abimize metanet diliyor Merhumeye ALLAH TAN rahmet diliyorum.Nur içerisin de yatsın,mekenı cennet olsun.
31.08.2010 17:10:07
Bünyamin POLAT:
Ramazan ÇETİN'in eşi Mehri ÇETİN'e Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim.
01.09.2010 12:18:24
Mehmet Varlıoğlu [bodrum]:
MERHUMEYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
08.09.2010 08:47:11
Ferruh ERŞAN:
MEHRUMİYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
04.10.2010 08:38:16

Son Yorumlar

Asbest
doktor HANIM SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLER YÜZÜNDEN BU ÜLKEDE SAĞLIKÇILARA ŞİDDET ALDI BAŞINI GİDİYOR, SEN İDAREYİ ELEŞTİRECEĞİNE GİTMİŞSİN SENİN ELİN KOLUN GÖZÜN KULAĞIN OLAN PERSONELİNE LAF SÖYLÜYORSUN.YA doktor HANIM ALLAH SORAR, HEMDE 7 BİLİNMEYENLİ DENKLEM ŞEKLİNDE ... ÖNCE sen KENDİNDEN OLANI SAVUN SONRA DİĞER meslektaşlarına GELMEMELERİNDEN DOLAYI KAZANÇ OLMAMASI SEBEBİYLE PARA ÖDENMEDİĞİNİ BİLMEN VE ANLATMAN LAZIM . EYVALLAH.
25.07.2014 13:14:14

KIRIKKALELİ
Sayın Ahmet Metiner yorum yapmışsınız ancak acık bir yorum yapamamışsınız ne söylemek istediğinizi anlayamadık.Bu saldırının onaylanacak bir tarafı yok keskinliler böyle bir rezalati onaylaması beklenemez o saldırıyı yapan haklı bile olsa kimseyi görevinde darp etmeye hakkı yok hekimin görevini ihmal ettiğini düşünüyorsa suçduyurusunda bulunması gerekirdi hekimlere saldıraraktan bir yere varılamaz.
25.07.2014 11:11:36

NEŞET ERGÜL
helal olsun allah gönlünüze göre versin...