18 Aralık 2014 Perşembe


31.08.2010 10:15:39 1649  defa okundu.

Ramazan Çetin’in Eşi Vefat etti

İL gazetesi sahibi ve Kırıkkale Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ramazan ÇETİN’in eşi, Mehri ÇETİN (57) yakalandığı amansız hastalık sonucu tedavi gördüğü Gazi Hastanesi Onkoloji servisindeki yaşam savaşını kaybetti. Yaklaşık 1,5 ay önce hastalık teşhisi konulan ve 20 gün önce de detaylı teşhis ve tedavisi için Gazi Hastanesi Onkoloji Servisine yatırılan Mehri ÇETİN hayata gözlerini yumdu. Haberkale ailesi olarak merhumeye Allah’tan rahmet, ailesi ve yakındaların başsağlığı dileriz.

 

 

 

Yorum Yaz


YORUMLAR
MUSTAFA SATILMIŞOĞLU:
Kırıkkale' mizin önde gelen Basın Mensuplarından olan, çok sevdiğimiz Ramazan Abimizin eşinin ölümü hepimizi üzmüştür. Kendisine başsağlığı diliyoruz.
31.08.2010 13:09:41
B.Mehmet Şaştım:
Allahtan Rahmet diler. Geride kalanlarına Allahtan sabırlar dilerim. ŞAHBAZ Ailesi Pekmezcili Faruk ŞAHBAZ
31.08.2010 14:32:03
hüseyin eflatun TUFAN:
Çok sevdiğimiz ramazan abimize metanet diliyor Merhumeye ALLAH TAN rahmet diliyorum.Nur içerisin de yatsın,mekenı cennet olsun.
31.08.2010 17:10:07
Bünyamin POLAT:
Ramazan ÇETİN'in eşi Mehri ÇETİN'e Allah'tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim.
01.09.2010 12:18:24
Mehmet Varlıoğlu [bodrum]:
MERHUMEYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
08.09.2010 08:47:11
Ferruh ERŞAN:
MEHRUMİYE ALLAHTAN RAHMET, ÇETİN AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLERİM.
04.10.2010 08:38:16

Son Yorumlar

Taceddin Yonar
tabii çorumda tüm ilçe ve köylerin yolları parke taş fazlasını göndersinler kırıkkaleye.
18.12.2014 17:10:26

fehat
Gazetniz basliginda yersiz aciklama demissiniz.Eger pekdogan belediye baskani olsaydi su anda yaninda surmayan il baskani ahmet göcer pekdoganin kapisinda yatar kalkardi.ama kazanamadi adam muhalif aciklama yapiyor parti yaninda yok yaziklar olsun yaziklar olsun Seyit Ahmet Gocer vekil adayi olursannn bakalim 35000 oy alabilecekmisin....Hersey menfaat olmus
18.12.2014 16:44:29

AHMET KÖSECİ
KIRIKKALENİN BÜYÜK SORUNU 15 gün önce 19 tl borcum olduğunu söylediler,itiraz için telefon num. aradım cevap yok adreslerine gittim cevap verecek yetkili bir kişi yok bu gün borç 37 tl olmuş.onbeş dakikadan önce çıktığımızda dahi parkomat görevlileri çıkışınızı daha geç gösteriyor
18.12.2014 16:20:51

ecrin bozkurt
Partimin adayı Mustafa Pekdoğan’ın basın toplantısını gazetelerden okudum. Biran bunları söyleyenin Pekdoğan olup olmadığında bile kararsızlığa düştüm. En basitinden şimdi ki Umut sitesini MKE’den alıp yeşil alan yapacağım sözüyle ardından da cemaatçilere sanki Pekdoğan vermedi. Madem yeşil alanı bu kadar seviyodun da Polat inşaata ve Umut İnşaata arsaları niye yok pahasına verdin. Diğer konu Kızılırmak kıyısını imara sen açmadın mı, müdürlerin arsa almadı mı? Senin döneminde sıkıntısını dile getiren bırak vatandaşı Meclis üyesi bi araba dayak yemedi mi? Bir de senin döneminde lise mezunları müdürlük yaparken mühendisler kızakta değilmiydi? Belediyenin işlerini Kırıkkale esnafı yerine ankaralı esnaflara hadi yaptırmadım de..
18.12.2014 15:30:53

ali akın
Başkan Mehmet Saygılı ne yapsın, herşey için ödenek plan yapmak gerek, altyapı gerek, hemen bir anda kocaman bir alanda yeşpil alan yapmak zor. Başkan her yere koşuyor, yağmur yağıyor seller akıyor koşuyor.Halk günlerinde de kimsenin azarlandığı da yok. Sağolosunlar her hafta vatandaşları dinliyorlar. Kentin en ücra köşelerinde parke ve asfalt çalışmaları yapılıyor, trafik için baks geçit yenileniyor. Bence Başkan Saygılı çok güzel işler ypacak.
18.12.2014 13:40:20