20 Ağustos 2014 Çarşamba


11.06.2010 11:40:13 1152  defa okundu.

MHP’den Referandum'a Hayır

 

Milliyetçi Hareket Partisi teşkilatları yaklaşan referandum önceki çalışmalarına hız verdi. İl Başkanı Seyit Ahmet Göçer başkanlığında bir araya gelen il, merkez ilçe ve ilçelerdeki teşkilatı yöneticileri, çalışmalar ile ilgili görüş alışverişinde bulundu.

Teşkilat Tek Vücut
İl binasında yapılan toplantıya İl Başkanı Seyit Ahmet Göçer’in yanı sıra Merkez ilçe Başkanı avukat Yavuz Kuzucu, Delice İlçe Başkanı Coşkun Ünal, Sulakyurt İlçe Başkanı Burhan Erdoğan, Balışeyh İlçe Başkanı Abidin Saygılı, Çelebi İlçe Başkanı Ömer Kılıç, Keskin İlçe Başkanı Erol Yıldırım, Yahşihan İlçe Başkanı İbrahim Hamurcu, Bahşili İlçe Başkanı Nihat Uyar ve Karakeçili İlçe Başkanı Ferhat Bal katıldı. Yapılan toplantıda MHP İl Başkanı Seyit Ahmet Göçer, 12 Eylül’de yapılacak olan referandum ile ilgili bilgiler verdi.

Vatandaşları Sağduyu ya Davet Ediyoruz  
İl başkanı Seyit Ahmet Göçer “12 Eylül de yapılacak referandumda tabi ki kararımız hayır olacaktır. Türk milletini hayal kırıklığına uğratan AKP hükümetine bir ders olacak. Onun içindir ki ilçelerimizde kurulacak sandık başlarına önem vermemiz gerekecektir. Buradaki oylama şehir kabadayısına ders vermek olacaktır. İlçe başkanlarımıza büyük görevler düşmekte, bütün köylerinizi tarayacak referandum konusunu iyi işlemeniz gerekmektedir” dedi. İlçe başkanları ortak yayınladıkları bildirgede “12 Eylül de yapılacak olan referanduma ilçelerimizden hayır oyu gelecektir. Bundan kimsenin şüphesi olmasın” dediler. Toplantının ardından ilçe başkanları ilçelerindeki yaptıkları çalışmalar ve sorunlarla ilgili olarak İl Başkanı Göçer’e bilgiler verdi.

Yorum Yaz


YORUMLAR
bahşılılı:
türkiyede bütün işler bitti bir anayasa eksiğimiz kalmıştı oda tamam karnımız tok sırtımız pek milli gelir kişi başına 15 bin dolar oh ne güzel lüx hayat millet acından ölüyo kardeşim ne refarandumu iş lazım yarın seçim bitsin görecez zamları hayırda hayır vardır kardeşim
11.06.2010 15:10:43
Kahraman TOSUN :
Sırf Muhalefet olsun diye Siyaset yapmaya gerek yok böyle açıklama yapana kadar Referandum'un içinde ne varda hayır diyorsun bunun açıklamasını yapmak gerekiyor yeni çıkan kanunlardan hangisi milletin menfatine değil onu belirtmek gerekir artık bu tip açıklamaları Türk insanı yutmuyor bu tip siyasetler Akparti iktidarından önce tarihin derinliklerine gömüldü kuru kuruya siyaset bitti artık çıkacaksın ve bu kanuna şunun için karşıyız şu kanuna bunun için karşıyız açıklamalı yapmak gerekiyor kusara bakmayın
11.06.2010 19:34:45
vatandaş:
MHP'li yöneticiler niçin hayır denilmesini istiyorlar.sebebini kendileri biliyorlarmı?
11.06.2010 23:47:24
recep:
akp sevdası gözünüzü o denli körelmişki, neyi nasıl konuşup savunacağınızı bilemiyorsunuz. memleket altınızdan alınmış, tüm kaleleri zapedilmiş, tersaneler, bankalar özelleştirme adı altında elden çıkarılmış, demokrasi adına, insan hakları adına bu güne değin din maskesi arkasına saklanmış sizler hala ne var bunda diyebiliyorsunuz. bırakın türk olmayı güneydoğuda memleketine karşı duyarlı kürt insanlar bile bu duruma isyan ediyor. sizin gözünüzün körlüğü, kulağınızın sağırlığı asla aptallığınızdan değil. biliyorum. menfaatinize öyle geliyor. eminim ya makarnayı-kömürü beleşe getiriyor, yada ufakta olsa bir iki ihale kapmanın telaşındasınız. elbette bunların hazırladığı anayasaya HAYIR DİYECEĞİZ. İSTERSENİZ BANA SORUN NEDENİNİ ANLATAYIM. AMA SİZ BEN MERKEZCİ-MENFAAT DÜŞKÜNÜ YALAKALARIN ANLAMASINI BEKLEMİYORUM.
12.06.2010 18:03:26
bahşılılı:
sevgili vatandaşım sen niye evet dediğini biliyormusun
13.06.2010 00:33:49
başka bir vatandaş:
evet diyenler ne için evet diyor bende onu merak ediyorum..zahmet olmassa evet diyecek olan yorumcu arkadaşlar neden evet diyosunuz söyleyin öğrenelim..mesela ben kararsızım,mantıklı bi açıklama yapın evet demem için bende evet deyim..vatandaş olarak bu anayasa değişikliği bana ne kazandıracak?sakın demokrasi,insan hakları,eşitlik filan gibi liboş aforizmalarında bulunmayın..hani bi söz varya "at terledi,yemiyo artık"
13.06.2010 00:46:52
ali kahraman:
MHP anayasa paketine hayır demekle CHP ve BDP ile aynı safta yer aldığını gösteriyor.KIrıkkale halkı buna onay vermeyecektir.
13.06.2010 10:23:59
memoo:
aferin mhp'ye.. bende hayır verecektim zaten.. bence akp çuvallayacak.. ülkeyi teslim almak istiyor akp resmen.. hsyk ve aym yi ele geçirmeye çalışıyor.. diğer tüm maddeler akp tarafından millete sunulan rüşvetlerdir. kimse kendini kandırmasın.
13.06.2010 14:55:04
hamza işler:
12 eylülde kardeşlerimizi asan rahmetli muhsin yazıcıoğlunun yüzünde sigara söndüren armutalan sakini evrende referanduma hayır diyecekmiş bu millet gencecik gençleri idam sehpasına götürenlerden rövanşını alacaktır türkiye eski türkiye değil artık
13.06.2010 16:20:36
hacı özbey:
selamlar mesaj yazmıştım ama neden yayınlamadınız anlayamadım.Birilerini acaba zordamı bıraktım ki...
13.06.2010 23:21:14
nejmi :
arkadaşlar zamanında vatan millet sakarya diyen insanlar ne oldu bize chp ve bdp ile aynı safta olmamıza ne sebep oldu chp anamızın bacımızın başındaki türbandan dolayı yobaz derken bu güzelim ülkeyi kominizme kurban etmemek için onlarla yıllarca mücadele edip yüzlerce şehit vermedikmi ergenekonun sığınaklığını avukatlığını yapan insanlarla ne zamandan beri omuz omuza veripte kenetleştik vatan sevgisi imandan gelirken bizim imanımıza allah sevgimize bütün müminler kardeştir duygu ve düşüncelerimize ne oldu nereye doğru gidiyoruz? bir insanın zikri neyse fikride odur biz osmanlı torunları değilmiyiz bizim ecdadımız şimdi uyansada yüzümüze tükürmezmi biz bu vatanı bir elde kuran bir elde kılıçla aldık kuranınızı elinizden alan ezanınınızdan rahatsız olup allahu ekber sadasını duymamak için ezanı türkçeleştiren bu insanlarla bir fikir oldunuz diye bizi dava etmeyeceklermi soruyorum size biz kimdik kim olduk
14.06.2010 14:37:26
Y.SELÇUK:
kahraman tosuncuk ve vatandaş bırılerı bırseyler ısterken onunda acıklamasını bır yapar mhp lıer koyun surusumukı suruldugu heryere koru korune gıtsınler cok bılmıs bır sekılde zekı ınsan taklıtı yaparak konusacanıza neden evet dedıgınızı acıklayında zeka sevıyenızı öğrenelim
30.07.2010 15:02:42

Son Yorumlar

Bülent Türkekul
Sayın Başkan sizlerin suçu yok zamanında koltukta oturacaklarına mesai saatinde çalışsalardı şimdi sizde yatağınızda rahatça uyor olurdunuz. Tabi bizlerin suçu hep o zihniyette yönetileri başımızda görmek istersek Allahtan gelen felaketide böyle seyrederiz.
19.08.2014 22:59:16

has71
haber konusu olabilecek, valiye gösterebilecek icraatlar yapmaları lazım. ziraatte yapamadıkları için resim yarışmasın da yapıyorlar :)
19.08.2014 12:44:10

YRD DOÇ DR MEHMET KABALCI
merhaba, Öncelikle kırıkkale şehrine ve insanına verdiğniz hizmetlerinizden dolayı tebrik ederim. İlgili röportaj üniversitemizde bizimle yapılmış olduğu için bazı düzeltmeler yapmak üzere size ulaşmak istedim. İletişime geçebilirsek görüşmek isterim. Saygılarımla, Yrd Doç Dr Mehmet KABALCI 0545 4073934
19.08.2014 10:38:01

3.etap sakini
evet bende bu bahşılı 3. etap tokilerde oturuyorum .öncelikle arkadaşlarıma ve haber sitenize tşkr ediyorum duyarlılıgınızdan dolayı.arkadaşlar az bile yazmış gerçekten içler acısı bir site ve daireler.arkadaşlarında belirttiği gibi bir dünya sıkıntılar yaşıyoruz.binalarımız hiç sağlıklı yapılmamış bodrum katlarda her taraf uçuyo.bina giriş merdivenleri ve diğer merdivenler uçma tehlikesi yaşıyoruz.asansörlerimizi kullanmıyoruz hergün içerisinde birileri kalıyor.çelik kapıların hepsi mütehatin bekçisi tarafından yağlı boyayla boyanım çok kötü bir görünüm olmuş.yangın alarımlarımız gaz dedektörlerimiz çalışmıyor.çatı oluklarımız ufak bir rüzgarda uçmuş vaziyettedir.yağmur suları balkonlarımıza akıyor.kanal kokularından evlerimizde oturamıyoruz.daha saymakla bitmeyen bir çok rezillik.ben bir haber kale günlük takipçisi olarak sizin bu olaya el atarak gündeme taşımanızı istiyoruz.bunu bizlere orda oturan 130 aileye en iyi yardımı etmiş olursunuz .ALLAH rızası için bu konuyla ilgilenin.ayrıca yenimahalle tokiyide aynı mütahit yapmıştır .benim kardeşimin biriside orda kiracı bizimle aynı sıkıntıları onlarda yaşıyor.lütfen bu konuya yardımcı olun duamızı sizden esirgemeyelim.tek güvencemiz siz basın kaldı ve sayın valimiz...
18.08.2014 22:58:47

ugur bahşili
Arif abinin bu davranışını canı gönülden kutluyor ,teşekkür ediyorum. Bunun tüm Kırıkkale'ye hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum.
18.08.2014 21:51:09