22 Aralık 2014 Pazartesi


21.01.2009 22:56:47 3338  defa okundu.

Ak Parti Adayı Veli Korkmaz

AKP Kırıkkale Belediye Başkan Adayı Veli Korkmaz oldu.

Uzun bekleyişin ardından AKP Kırıkkale Belediye Başkan adayını belirledi. 29 Mart 2009 yerel seçimlerinde AKP Kırıkkale Belediye Başkan Adayı Veli Korkmaz oldu.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, yurt dışından dönmesinin ardından MYK toplantısına katıldı. Uzun süren toplantının ardından alınan karara göre Kırıkkale'de Adalet ve Kalkınma Partisi Belediye Başkanlığı seçimine mevcut başkan Veli Korkmaz ile girmeye karar verildi.

Yorum Yaz


YORUMLAR
cansarisu:
yazık olmuş kırıkkaleye bi kere eski belediye başkanı veli korkmaz olduysa hiç bişey gösteremez akp partisi kendi kendini harcadı ben bunu bilir bunu sölerim veli korkmaz ne yaptı kırıkkaleye? ama şunuda söleyim veli korkmaz adaysa yeni belediye başkanımız ihsan kayalak dır kimsenin şüphesi olmasın
22.01.2009 00:33:05
murat:
kırıkkale için çok yazık olmuş bir 5 sene daha plakalı köyde yaşam süreçek desene.......
22.01.2009 09:05:09
mehmet gündogdu:
akp kendi eliyle kırkalede yok oluşunun temellerini atmış oldu. kırıkkale halkının memnun olmadıgı bir aday cıkartı.kırkkalenin insanlarının partiye değil kişiye göre oy kullandığını unutmuşlar herhalde.kırıkkalenin başkanı belli mahir yılmaz yada kemal albayrak kırıkkaleye hayırlı uğurlu olsun.
22.01.2009 09:08:31
mustafa daldaloğlu:
VELİ BEY OLACAKTI ZATEN BOŞA BEKLETTİLER MİLLETİ HAYIRLI OLSUN KAZANAN KIRIKKALE OLSUN ...
22.01.2009 09:08:49
h.bozkurt:
kırıkkale Belediye Başkan adaylığı vatana millete hayırlı uğurlu olsun
22.01.2009 09:17:25
s.usta:
AKP bunca adayla adeta dalga geçti. Temayül falan gaz almak için, akp delege ve seçmenlerini yatıştırmaya yönelik manevralardı. Madem tablo böyle olacaktı Sn Veli KORKMAZ atanacaktı,Kırıkkale gündemini niçin bu kadar meşgul ettiniz. İnsanlarla alay eder gibi davrandınız.
22.01.2009 09:28:57
halil aslıyüce:
bu iş bitmiştir. akp kırıkkale halkını bos yere oyalamanın cezasını çekecektir. şimdiden hayırlı olsun belediye başkanımız MAHİR YILMAZ dır..
22.01.2009 10:48:05
ali rıza aydoslu:
yazık oldu kırıkkaleye tekrar sayın basbakanımız temayul yoklaması ile butun adaylardan zaman aldı herkesin kendine göre işi vardı bende akp kırıkkale il yönetimi sokaktakı vadandasa sormalıydı baskan kimi görmek istiyorsunuz diye akp kaybeder ben akp ye verecektım ama vermem artık hayırlı olsun ihsan kayala ğa ne diyelım yapacak baska bir sey kalmadı adam gibi bir aday yok kı ? akpde cıkaramadı aday
22.01.2009 10:52:49
ozdemır:
KIRIKKALEYE DE VELİ KORKMAZ YAKIŞIRDI...BAŞKANIM ŞİMDİDEN BAŞKANLIĞINIZ HAYIRLI OLSUN.. SİZİNLE DURMAK YOK YOLA DEVAM HİZMETE DEVAM... TEKRAR HAYIRLI OLSUN...
22.01.2009 11:32:58
abdullah can:
akp kazanmak istemiyor galiba
22.01.2009 11:59:42
ali rıza :
hayır lı uğurlu olsun velı korkmaz bizim baskanımız allah utandırmasın.
22.01.2009 13:54:34
mehmet arslan:
akpde hiç göz nizam yokmu.kemal albayrak hertürlü gene satışa geldi temayül felan hikaye keskin politikası yapıldı amabu sefer akp sandığa gömülecek.mhp ihsan kayalar hayırlı olsun
22.01.2009 17:05:56
kaLeLi..:
Hakkaten Komik neyse geçmiş ola akp ye yeni başkan ihsan kayalak başarılar dileriz.. oyumuz ihsan kayalıkındır
22.01.2009 17:27:50
Alperen TÜRKEKUL:
Bence herkez için iyi oldu.Çok sevindi HACIÖMERSOLAKLISI.Gerçekten iyi oldu. BAŞARILAR...
22.01.2009 20:54:24
yusuf içen:
kırıkkale için hayırlısı olur inşallah.Ne olursa olsun bizim belediyemiz için,bizim için.kırıkkalemiz için ve kırıkkalemizin geleceği için hayırlısı olur.cenabı hak hayırlı olanı nasip etsin.saygılarımla
22.01.2009 20:56:35
HAS KIRIKKALELİ:
allah BASBAKAN TAYYİP ERDOGAN dan razı olsun bole bir aday cıkarttı kırıkkale de akp belediye baskanlıgını unutsun.BASKAN BELLİ BENCE HALKTA BENIM GİBİ DÜSÜNÜYOR ZATEN baskan İHSAN KAYALAK...hayırlı ugurlu olsun
23.01.2009 19:33:39
ali rıza aydoslu:
önemlı olan kırıkkale nın kazanması inşallah daha iyi olur hayırlı olsun veli beyın her zaman destekcısıyız
23.01.2009 21:16:26
hasan basar:
Sayın Veli Bey; Koltukta oturmayla başkanlık görevini çok güzel ifa ediyosunuz.Acaba çıkıpta mahalleleri hiç geziyormusunuz demeyeceğim çünkü bir belediye başkanı mahalle aralarında gezmez.Gezen sorumlu kişiler vardır mutlaka.hiç söylemedilermi size bu çamur deryasından oy çıkarmı? Allah rızası için size bilgi vermiyorlarmı?Kitabını seviyosun pilot bölgesi olan bahçelievler mahallesine bir gel bir bak vatandaş ne halde.Hizmet anlayışınız bu mu?
26.01.2009 14:51:43
EMRAH GÜLEŞEN:
AKP TERCİHİNİ YANLIŞ KİŞİ İÇİN YAPTI.KIRIKKALEYE YAKIŞAN DOĞRU İNSAN KEMAL ALBAYRAKTIR.BUNU İNŞALLAH SEÇİM SONRASI HERKEZ GÖRECEKTİR.HERŞEY KIRIKKALEMİZ İÇİN.
07.02.2009 13:53:22
HAKK:
EVET MAHİR YILMAZI ÇOK İYİ TANIYORUM DAHA ÖNCEDE ADAY OLMUŞTU.seçimlere 1 hafta kala kırıkkaleyi parsellediğinide çok iyi biliyorum kimlerlemi… sinan bülbül adnan abalı yaşar ereli adem tonga mehmet mertcan.kapalı kapılar ardından kırıkkalenin girişinden tutunda çıkışına kadar parsellemişlerdi allahtan veli kazandı emellerine ulaşamamışlardı.k kaleli emşerilerim ben bu oyunları çok iyi ve bilhassa yakinen tanık olduğum için yazıyorum memleketimize sahib çıkalım kulaktan duyma laflara kanmayın ben bunları içinde bire bir tanıklık yaptım.k kale için en hayırlısı hükümet partisidir.hizmet istiyorsak hükümet patisi olmalı.mecliste millet vekili olmayan parti ne hizmeti yapar sizler daha iyi bilirsiniz.ben partizan değilim kırıkkale sevdalısıyım.mahir yılmaz geçen seçimdeki harcadığı paranın peşine düşmüş bunu en yakın olanı söylüyor gözünüzün önüne bakın:k b
03.03.2009 12:34:44
HAKK:
EEEEYYYYY MHP LİLER.iyi okuyun yazdıklarımı önceki dönem mhp den başkn pekdoğandı kırıkkaleye tarihte görülmemiş paralar gelmişti noldu rusyaya yatırım yapıldı şirketler kuruldu.kültür parkı yapıldı ben şahidim 30 milyonluk çom fidanlarına 1 milyar fatura kestirmişlerdi.bana bile teklif etmişlerdi ben kabül etmedim.konuşmamam için daha neler neler anlatmakla bitmez siz bilmeden konuşursunuz ben bildiğimi konuşurum.birde çıkmış kimin ne yaptığını konuşuyorsunuz.senin savun duğun ihsan kayalağı ben senden daha yakından tanırım zihniyetini ve düşüncelerini.zamanında TGRT de canlı yayında gaziantep bld bşk celal doğan kırıkkaleyi görmeyi söylemişti neden biliyormusunuz kırıkkalenin dünyada örnek kent olduğunu söylemişti neden çünkü kırıkkaleye gelen para o dönem tamı tamına 185 tirilyondu o dönem o parayla ankara belediyelerin bütcesiydi.şimdi kalkmış xxxx savunuyorsunuz kırıkkalenin insanları artık gözünü açtı siz daha çoooook baharlar beklersiniz yolunuz açık olsun veli korkmaz ve akp liler yapılacak çok iş var durmak yok yola devam....k b
03.03.2009 13:07:45
KUU 7:
keskinli hemşerilerim kulaktan duyma asılsız yorum yapmayın.Ö FARUK ILICAN dedenin yanında değildir ö faruk ılıcan akp adayı sakallıya destek vermektedir daha emin olmak istiyorsanız faruk ılıcan beni akp gönderiyor başkana maddi manevi ihdiyaçları olup olmadığını iletmem için.umarım ki keskinde sakallı kazanır aksi taktirde keskine hidrojen bombası düşer ortalığı kasıp kavurur söndürecek su dahi bulamassınız..çolde serap görmek istemiyorsanız musluğu kapatılmaya değil açık olacak şekilde oyunuzu kullanın.
03.03.2009 20:18:27
HAKİKİ TÜRK:
SUYU SERT İNSANI MERT KESKİNLİ HEMŞERİLERİM:yorumları dikkatle okudum ortaya atılan dehşet verici iddialar var.devleti soyanlar kul hakkı yiyenler tefecilik yapanlar esrar ekip hap satanlar senet yapanlar benzinliğine ruhsat almak için oy satın alanlar. çok yazık böyle iddialarla seçime girmek çok düşündürücü.bu tür iddialar genelde sn dede yıldırımın yanında olan insanlara yapılıyor.düşünmek gerekiyor iddialar doğru nitelik taşıyorsa mutlaka devlet bu iddiaları araştıracaktır ve gereken cezayı verecektir hiç kimsenin kuşkusu olmasın.seçimi kazanırsın veya kabedersin kazanan başkan olur kaybeden çeker gider,ammaaa bazı iddialar varki mesela halük ılıcanın birilerinin üstüne şirketler kurup vergi kaçakcılığı yaptıgı. abdullah öztürkün tefecilik yaptıgı.basri yıldırımın uyuşturucu madde e…ektiği.şayet doğru ise biliyorsunuz ki devlet hele hele hükümet bu tür yasa dışı konuların üstüne titizlikle gidiyor ve araştırıyor.inşallah bu iddialar doğru değildir.neyse konumuza gelelim,araştırmalarıma göre keskin belediyesinin ak geyik insaatine ve k kale belediyesine iller bankasına ve diğer özel sektörlere yüklü şekilde borçları varmış şuanda haciz işlemleri başlatılmış ama seçim sonuna ertelenmiş.eğer bu tabloda seçimi akp dışında bir parti kazanırsa keskin halkını çok zor günler bekliyor neden akp dışında diyorum çünkü akp hükümet partisi kendi belediyesini göz ardı etmez bir şekilde ekonomik yardımda bulunur diyorum.diğerlerine gelince belediyelere iller bankasından tahsis edilen belirli para geliyor ve bu paralara alacaklılar tedbir koyduracaktır mutlaka iller bankası yüzde ellisini keser geri kalan yüzde ellinin yüzde onyedisini diger hacizli alacaklılara kesilir kalan yüzde otuzüç belediyeye gelir.ne yapacak gelen kişi üç kuruş parayla belediyenin kendi harcamalarınamı harcayacak işcileremi verecek ilçenin ihdiyaçlarınamı harcayacak elktirk telefon vesayire vsyr.keskinli hemşerilerim umarım mantıklı olursunuz duygusallığa kapılmassınız fanatiklik yapa yapa keskin bu hale geldi.daha önceki başkanlar bu fanatizmlikle insanların oylarıyla başkan oldular görev süreleri bitince kervanını yükleyen gitti hancı yine handa kaldı onlarsa devasal plazalarda keyf yapıyor.iyi düşünün çok düşünün benim sizlere akıl vermek gibi birşey haddime değil allah herkese akıl vermiş aklını kullansın diye bazılarıda bu akılı şeytanlık yaparak kullanıyorlar kendinizi kullandırmayın o akıllıyım diye geçinenler cezalarını çekecek.keskinli hemşerilerim sizleri saygı ve sevgiyle selamlıyorum hoşça kalın.hgaon
04.03.2009 14:15:46
SERKAN BÜLBÜL:
hak isimli şahıs düzgün konuşmak şartıyla sesleniyorum sinan bülbül hakkında düzgün konuş ben onun oğluyum buralara yazmakla eline ne geçio haberin olsun er yada geç seni bulacağım o zamnda senin halini görmek isterim
02.05.2009 17:56:51
ali_özt:
hak diyen kardeş insanlara iftira atarak neye varcan bak aradan iki yıl gecti veli kormazın kesin akrabasısındır yalakasısın ne oldu şimdi hani hümümet partisiya içcinin maaasını veremiyon bi baskanı savunmusun yahu biraz insaf et be derlerki dinime küfreden müslüman olsa bari ayıp be savundugun insanın su milete yaptına bak sizler bu sehri sevmiyosunuz varya cıkarcısınız
14.03.2011 19:53:43
MEHMET :
selam eder öncelikle bende istanbuldan yazıyorum.şu anda 6 yıldır istanbulda yazşıyorum.yinemi bu VELİ KORKMAZ ya gitsin artık.bende bir AKP li Olarak malesef böyle bir pasif pısırık insan içine çıkmayan vadandaşla iç içe olmayan bir belediye başkanı oalarak istemiyorum.EGERKİ KIRIKKALEDE ŞU ANDA OLSAYDIM.BELEDİYEYİ KESİNLİKLE AKP YE VERMEZDİM.bıktık artık yerimizde saymaktan......
31.03.2011 23:13:03

Son Yorumlar

berat71
şu camiyi bitirinde kurtulalım. her hafta camide nur camine yardım diye duymakdan bıktırdınız artık. kasımda bitecek dediniz 2015 e sarktı.diyanet işleri bu camiyi yaptıracak para vermiyor sanırım.malum kiliseler ve hristiyanlığın simgelerini taşıyan yerleri cok da cabuk yapıp teslim ediliyor. valla eğer o ihsan kapısı diye yapacağınız yardım kutularını da çaldırırsınız.malum kırıkkalenin gençleri işsiz gücsüz. yarın meslek lisesinden sigarası biten çocuklar cami kapısına, esrarı biten cami kapısına, şarabı biten arsızı hırsızı nasıl olsa hazır para var deyip ihsan kapısına koşacak. kendiniz inanabiliyonuzmu o ihsan kapısından gerçek ihtiyaç sahipleri faydalanacak diye.amam normal bu memlekette gereçk ihtiyac sahiplerine adamcılıkdan dolayı gerekliyardımın ulaşmasıda zor ya. allah hayırlısını versin.
21.12.2014 22:24:12

kadir soylu
BAŞKAN BİZİ MİNÜBÜSLERİN 2 TL YE TAŞIMASINDAN KURTARIN, BÜTÜN HATLAR KAFASINA GÖRE YENİ HAT VE GÜZERGAH ÇİZİYOR HABERİN OLSUN... ÇAĞIR BİR FİRMA YAP İHALEYİ HALK DUA ETSİN..
21.12.2014 00:00:41

bülent
isabetli olmuş. otogarda sürekli çıkan kavgalarda yaralananlara ilk müdahaleyi erken yaparlar :)
20.12.2014 22:30:50

bülent
sayın müftü 2014 ilk aylarında nokta camiinde bir cuma vaazında ramazan ayına yetiştirmeye çalıştıklarını 3 milyon liraya ihtiyaçları kaldığını söylemişti. anlaşılıyor ki zaman uzadıkça miktarda artıyor. avm den alına kira bedeli il il toplanan bağışlar, kırıkkale milletvekillerinin sağladığı yardımlara rağmen.
20.12.2014 22:28:30

ilhan uzun
bas gec yerıne ust gecıt daha güzel olurdu trafık kazaları bu sekılde daha cok olur