16 Eylül 2014 Salı


29.11.2008 04:18:39 44373  defa okundu.

MKEK, Personel Alıyor

200 Kişi Alınacak.

 

MKE Genel Müdürlüğü tarafından daimi işçi statüsünde çalıştırılmak üzere 200 kişi alınacak. İlanın Resmi Gazete’de yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde, şahsen İşkur İl/ Şube Müdürlüklerine veya www.işkur.gov.tr. İnternet adresi üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir .
 
Bilgi verildi
MKE Genel Müdürlüğü tarafından Ankara ve Kırıkkale’deki fabrikalarında çalıştırılmak üzere 200 kişi alınacak. EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Kimya Bölümünden 16, Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Makine Bölümünden 56, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Sıhhi Tesisat Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Metal Bölümünden1, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektrik Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Torna, Tesviye Bölümünden 3, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin CNC Bölümden 10, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Makine Teknik Ressamlığı Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Freze Bölümünden 3 personel alınacak…
 
Diğer personeller
EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Tesisat Bölümünden 2, EML Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Çocuk Gelişim Bölümden 10, EML Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Ev Ekonomisi Bölümünden 10, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Kimya Bölümünden 17, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Makine Bölümünden 13, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Sıhhi Tesisat Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Metal-İş Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektrik Bölümünden 6, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektronik Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Makine Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektrik Bölümünden 1 personel alınacak…
 
Kırıkkale’deki fabrikalar
EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Kimya Bölümünden 4, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Metal-İş Bölümünden 4 personel alınacak. EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin İzabe, Döküm. Metalurji Bölümlerinden 6, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Hidrolik Pnömatik Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin CNC Bölümünden 6, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektrik Bölümden 5, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Metal-İş Bölümünden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Elektrik-Elektronik Bölümlerinden 4, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin Torna, Tesviye Bölümlerinden 2, EML Teknik Lise Anadolu Meslek veya Çok Programlı Liselerinin CNC Bölümünden 3 personel alınacak…
 
Başvuru şartları
 Talep şartlarına durumu uyan adayların ilanın Resmi Gazetede yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde 2008 Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Katılan, Lise ve Dengi Okul Mezunları KPSSP94, Puanı 60 ve Üzerinde Olan Adaylar Başvurabilirler. Yanlış beyanda bulunanlar yada belge ibraz edenlerden nihai listelere girenler listelerden çıkarılarak, sıradan diğer kişiler nihai listelere eklenecektir. Yanlış beyandan kişiler sorumlu olacak, Kurumumuza hiçbir sorumluluk yüklenemeyecektir. Son müracaat tarihi resmi tatile rastladığında bir sonraki iş günü başvurular kabul edilmektedir. Aynı işyerinin birden fazla talebinin ilan edilmesi halinde durumları talep şartlarına uyan müracaatçılar yalnızca bir talebe başvurabileceklerdir.
 
Yazılı ve sözlü

Merkezi sınav kapsamında müracaat eden adaylar içerisinden en yüksek puan alanlardan başlayarak açık iş sayısının iki katını geçmeyecek şekilde düzenlenecek olan Nihai Listeler de yer alan kişilerin isim ve adresleri, işçi talebinde bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşuna bildirilecektir. Merkezi sınav uygulanmayacak kişiler (Önceliklilerden) durumlarına ilişkin açıklayıcı belge asılları ile birlikte Türkiye İş Kurumu İl veya Şube Müdürlüklerine müracaat edeceklerdir. Müracaatta bulunan bu adaylar Öncelik tarihlerine göre Talebin iki katını geçmeyecek şekilde İsim ve Adresleri ile durumlarını belirten açıklayıcı bilgi işçi isteğinde bulunan Kamu Kurum ve Kuruluşuna bildirilecektir. İşyerine isimleri bildirilen kişilere, sözlü sınav/mülakatın yeri ve zamanı talebi veren Kamu Kurum ve Kuruluşu tarafından yazılı olarak bildirilecektir.

Yorum Yaz


YORUMLAR
mustafa atasayar:
mke nin işçi alımı çok sevindirici ancak sadece mls mezunlarını alıyo ozaman bizler myo okulunu boşa okuduk gerçekten myo okulunu okuduma pişmanım teşekkü rler
02.12.2008 13:11:16
osman:
evet mke işçi alıyor ama çoğunlukla meslek lisesi mezunların biz yüksekokul mezunu olarak sadece 5 veya 10 olmaz böyle adelet diplomamızda rektör imzası var kimya teknikerlrin önü ne zaman açılacak...
15.12.2008 16:19:39
erkan :
myo mezunlarına bir kazıkta MKEK dan TEŞEKKÜRLER!
21.12.2008 00:17:11
Emre Düger:
Yazıklar olsun sizlere. Memlekette iki büyük fabrika var ama biz yine gurbet ellerde sürünüyoruz. Suçumuz okumak mı yoksa torpil bulamamak mı anlamadım. Zaten şans olsaydı bizde M.Y.O. mezunu olmazdık. Şiddetle kınıyorum...
11.02.2009 14:55:31
HAVİN:
ben meslek lisesi kimya bölümü mezunuyum ama 3 senedir işsizim işkura da kayıtım var ama nedense hiç haber felan gelmio
22.03.2009 21:00:31
PEHLİVANLI:
MKE isyanız tüm yetkili çalışan üst kuruluşlarına,personellerine,müdürlerine ..bir söz vardır mazlumun ahı indirir şahı ...bütün yetimlerin ahı üzerinizde
31.03.2009 11:01:27
merwe:
hem cocuk gelışimi bölumunde alım yapılacak dıosunuz hemde kırıkkaleye böle bı alım yazmıyosunuz hayretsınız ya düzgün yapın su haberleri kafam karıstı şimdi alıyomu cocuk gelişimi mezunu almıyomu?
01.04.2009 21:17:24
Ali SAMUR:
ben meslek yüksek okulu mezunuyum askerliğimide yaptım iş kurda da kaydım var ama nedense hiç arayıp sormuyorlar ilanları okumakla geçiyor günümüz boşamı okuduk ama doğru bir millet vekili amcamız dayımız yokki ne yapacağız bizlerin hali ne olacak cvp verin
17.04.2009 19:44:13
ömer mete:
okumazsın cahil. . . derler. okursun bi işe yaratmazlar... bu myo okuyanları tc. nerede degerlendirecek bekliyorum her halde ortada kaynayıp gidecekler... okul anıları yeter myo okuyanlara...
06.05.2009 09:08:35
mehmet:
resmi gazete de yayınlandugu tarıh neden yazmıyor işkur boyle bı ılanın oldugunu neden haber vermıyor bosunamı kayıt yaptırıyoruz oraya ben kpss den 60 ın altında aldım askerde gırmıstım benım halım ne olacak şimdi
22.10.2009 13:39:54
samet ışık:
herşey çok güzel sanat okulu mezunuyum elektronikten ama kpss den 52 puan aldım ben kafadan gıremıycem o zaman
26.07.2010 21:46:55
çağlar :
slm arkadaşlar bnde lisede cnc mezunu olmama rağmen myo okuduğum için mke ye giremiyorum gurbette çelışmak zorundayım.myo okulunu açan devlet oku diyen devlet işe almayan yine devlet.ne ye kurdu bu okulu o zamn.
27.07.2010 21:37:36
metin demirtaş:
mke kurumnu ne zaman satacaksınız satın bizde sizde kurtulalım.torpil olaylarından
03.08.2010 18:40:49
erdal sayal:
iş baş formu bulamıyorum
10.08.2010 09:24:25
TALİP KOÇAK:
üniversite ev ekonomisi bölümünden işçi alımı yapılıyormu?
20.08.2010 22:41:18
arif:
bu nasıl iştir anlamıyorum hirolik-pnömatik bölümü mezunuyum yüksek okul makina bölümü mezunu olduğum için başvuru yapamıyorum....
27.08.2010 22:27:16
bekir dağdeviren:
ben 2008 kpss den 65 puan aldım.2009 ocak ayında 6 dökümcü alındı.nisan 2010 da 200 kişi,haziran 2010 da 200 kişi alım yapılıyo.koskocaman fabrika 6 dökümcünün eline bakıyo öylemi.allah ahksız yere alan,aldıranın cocugundan cıkarsın.şimdi bu 400 adamın icinde 1 tane dökümcü talebi yok.
29.08.2010 03:17:37
koray budak:
arkadaşlar ben 2008 kpss'ye girdikten sonra tesviye branşında 2yıl myo da makine programı okudum ve eylül 2010 yerleştirmelerinde tesviyeci (işçi) statüsünde yerleştim yani myo olması bişi değiştirmiyo gerçekten torpil dönmüyor bilen kazanıyor teşekkür ederim...
03.09.2010 23:52:45
ali:
mke kurumunun yapması gereken baraj 50 cekmesi lazım diger kurumlar 40 puana kadar düşürüyor mke o yok inşallah burdada o olur bizim gibi işsizlerde girer
16.09.2010 16:48:11
ferhat:
kpss bile yalan oldu hala neyin kpss si diyorssunuz yalancılar bırakın artık ekmegi ekmekçiye verin?
21.09.2010 13:06:22
oğuz şahin:
arkadaşlar bu sınavlar falan ne ara oluyor benim bi bilgim yok meslek lisesi metal işleri bölümü mezunuyum ve kku. dede makina bölümünü okuyorum... bilgisi olan varsa snavlarla falan bi zahmet bilgilendirsin... 0507 995 4992 oğuz
28.09.2010 23:03:45
YUNUS ALUÇ:
MKE işçi alımı ben METAL TEKNOLOJİSİ BÖLÜMÜ MEZUNUYUM ŞU AN MYO BAŞLADIM ÇOK PİŞMANIM MYO = 70 PUANDAN MESLEK LİSE = 60 PUANDAN GİRİYOR ÜNİVERSİTE OKUYAN BİN PİŞMAN OKUMAYAN 1 PİŞMAN :(
04.10.2010 15:16:53
erhan gökbulut:
kırıkkalede doğdum,büyüdüm,2 yıllık elektrik bölümünü bitirdim,bitirdiğime pişman oldum,neden mkek sadece eml mezunu alıyor,emeklerimiz boşa gitti,boşa dirsek çürüttük,hiç mi teknik personele ihtiyaç duyulmuyor kocaman kurumda???yazıklar olsun demekten başka bişey bulamıyorum,hayırlısı olsun arkadaşlar....
05.10.2010 13:09:31
kamil:
arkadaşlar bundan başka biz alım yaparlarmı görmeyiz hem yapsalar bile 60puan zor 50 indirseler ne kadar güzel olur başvusuruyu birde iki katıyış başvuran geçmeyecekmiş bunlar da temelli kafayı yemiş... kaç kişi başvurdu ise çağır işte...
07.10.2010 14:12:21
mustafa arslan:
arkadaş bitanede fakülte mezunu lisans mezunu adam alsanız.binlerce fakülte mezunu var.
18.10.2010 00:46:36
altan inaç:
ben msl mezunuyum arkadaslar mke düz lise mezunnu alsa napcksınız marak edyorum dogrusu biz 4 yıl bu egtimi aldık alanım da basarılı oldugum dan eminim en dogrusuda mke msl mezunu alması gayet normal
23.11.2010 14:44:36
orhan arabacı:
sizle calışmak isterım eger sizde memun olurum 05359706353
04.12.2010 16:47:37
AYCAN ÇAKMAK:
ben 2010 elazığkız meslek çocuk gelimi mezunuyum iş yeri açma belgem var üniversiteye baş vurdum ama bana 4 yıllık kamu yönetimi açık öğretim geldi fakat ben hem çalışmak hemde okumak istiyorum lütfen banayardımcı olun cvp bekliyorum.
07.12.2010 11:21:17
yunus emre kapucu:
slm ben kpss 57 aldım.bölümüm cnc işe girme imkanım olabilirmi eger bi şansım varsa email msj atrsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
30.12.2010 23:51:22
GÖKHAN ARAÇ:
slm ben 2010 kpss sınavından 59,793 puan aldım bu puanla işe başvurabiliyormuyuz
31.12.2010 17:07:01
ULAŞ ŞAHİNGÖZ :
MERHABA ARKADAŞLAR 2010 KPSEDEN 51 PUAN ALDIM MESLEK LİLSESESİ METALİŞLERİ BÖLÜMÜ MEZUNUMUYUM BİR KURUMA YERLEŞİRMİYİM
01.01.2011 18:42:44
serkan atlı:
slm arkadaslar ben 2004 mezunuyum bölümüm kiya meslek liseliyim benim kpsse puanım 72 benim girme imkanım kaç sizce girebilirmiyim bilgisi olan yazsın şimdiden teşekkürler
02.01.2011 12:58:57
ali gümüşbaş:
ben Gazi unuversıtesı metalurji ve malzeme muhendisligi okuyorum 1 sınıf kırıkale gazi meslekten mezunum her yıl gazi ve endustırı meslekten ortalama 80 kısı mezun oluyo metal bölumunden ama 4 kisi alınıyo bunun eskı mezunlarınıda duşunursek kesin yerlesiriz diye dusunuyorum sizce( cevap yazın)
03.01.2011 13:10:28
SULEYMAN TORUN:
slm ben elmadag endüstri meslek lisesi kımya bölümü mezunuyum fabrikanızda çalısmak istiyorum kpss ye girdim 63 puan aldım girebilirmiyim
04.01.2011 12:50:50
bülent taşçı:
şuanda e sınıfı ehliyetimle otobüs şöförlügü yapmaktayım meslek lisesi mobilya dekarosyan bölümü mezunuyum.bu sonki ortaögretim kpss sınavından 57,450 puan aldım bilgilerinize arz'ederim
06.01.2011 19:33:00
bekir eryılmaz:
ben endustrı meslek lisesi mezunuyum endüstriyel elektrik ve elektronik bakım onarım bölümüm 2010 kpssde 67 aldım bı yerlere yerleşme ihtimalim varmı bı cvp verırseniz sevinirm
07.01.2011 22:37:52
ümüt bozbıyık:
ben end.meslek lisesi metal işleri bölümü mezunuyum ayrıca milli egitimden onaylı tesisat vekaynak sertifikam var kpss.den 67 puan aldım umarım busefer emeklerim boşa çıkmaz
09.01.2011 17:49:27
mehmet öztürk:
slm ben kpss 2010 sinavindan 65.5 aldim kimya bölümü işe girebilirimyim
09.01.2011 22:05:31
beytullah CESUR :
meslek lıselerı nı almak guzel ama torpıl de var kpss den 56 aldım ama trpılım de yok mobılya dekorasyon mezunuyum 12 yıllık tecrubem var guvenlık sılahlı sertıfıkam var torpılım yaradan dan kuluda e lınde n ge lenı yapmasını rıca edıyorum saygılarım la
10.01.2011 16:30:16
yaşar bostancı:
slm eml torna tesviğye mezunuyum 2011 kpss den 62.558 aldım tşkkrler
12.01.2011 12:56:01
ALTAN İNAÇ:
BEN K.KALE. KESKİN M.E.T.E.M 2009 KİMYA BÖLÜMÜ MEZUNUYUM 2010 KPSS DEN 63.5 ALDIM MKE YE YERLEŞME GİBİ Bİ İHTİMALİM VARMI
13.01.2011 14:38:52
hacı turgut:
başvuru formlarını kendı sıtenız uzerinden yapsanız daha verımlı olacagını dusunuyorum
14.01.2011 00:40:54
Emre Budak:
Slm ben end.meslek lisesi metal işleri mezunuyum kpss puanım 59 girebilme şansım var mı? bilgisi olan yazarsa sevinirm şimdiden tşkkürler..
17.01.2011 12:37:26
saban erdem:
mke nin isci alimi cok guzel ancak sart lise mezunu olmasi gerkiyormus yanliz ben lise deil ilk ogretim mezunuyum benim hava kuvvetlerinden silah muhimmat bakim yardimciligi sertifikam var hemde derceli bi sertifika yani ben okumadim ama isi biliyorum ilgilerin dikkatine
18.01.2011 18:58:20
FATİH ÇELİK:
ya kardeşim ben 57.5 pun aldım neden biyere başvuramıyorum.haksızlık değilmi bu
18.01.2011 21:12:14
mahir:
bi 2 yılık okumuş olarak sakın gitmeyin meslek lisesinde daha çok kapı açılıyo
20.01.2011 18:04:28
aysel ateş:
merhabalar ben 1997 mersin kız meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum.2010 kpss puanım 55 ne yapabilirim ,bu işe başvurabilirmiyim?bilgilendirirseniz çok sevinirim. TEŞEKÜRLER...
24.01.2011 13:15:16
seher dilli:
selam arkadaşlar. EML kimya mezunuyum. kpss 2010 sınavından 63 aldım. Gurbette ÇALIŞIYORUM. MKE YE HEP DAYISI OLANLAR GİRİYORLAR.BİRDE KISMETİ OLANLAR. BEN 2011 DE PERSONEL ALIMINDA MKE YE GİRMEYE KARAR VERDİM. GİRECEĞİM.
24.01.2011 18:34:39
Mehmet Berikpak:
Slm ben kırıkkale teknık lıse makına teknolojısı alanı mezunuyum.kpss den 78.845 puan aldım.sızce ıse girebilmiyim.şimdiden teşekkür ederim????????
25.01.2011 16:12:57
ihsan celik:
2011 mke baraj kac olacak işallah 60 olur
28.01.2011 16:02:38
oğuzhan çiğci:
bende 75 aldım sen 57 dıyle bıyere yerleşirsen bana haksızlık deıl mı
28.01.2011 21:12:45
kaptan:
ben meslek lisesi kimya bölümü mezunuyum 2010 kpss den 63,069 aldım sanırım mke nin barajı 60 dışarıdan almayı bıraksınlar da artık kırıkkaleden alsınlar adamlar batmandan felan gelip giriyorlar bizim günahımız ne aslında ne bölüm arıyorlarsa il sınırına baksınlar ve kırıkkale çevresinde bitirmiş bir şart arasınlar haksızmıyım ben kırıkkaleli olduğum halde mke ye ben giremiyorum yeter artık duyun biziiiiiiii
31.01.2011 13:17:29
kamber bostancı:
hadi bakalım. inşallah emeğinizin karşılığını alırsınız. torpille dayısıyla ebesıyle bır yerlere girilebiliyorsa bu ülke daha gelişememiş demektir.
31.01.2011 14:55:36
Ferhat Doğan:
Gerçekten çok sevindim işçi alımını duyunca izmirden kırıkkaleye çalışmak için taşınmayı düşünüyorum 2 yıldan beri düşündüm taşındım karar verdim kpss sınavına ilkkez mkek için girdim saygılar
01.02.2011 05:42:21
coder:
ben myo mezunuyum.bizleri mke ye almıyorlar.Bu tür davranışları gördükçe türk vatandaşlığından çıkasım geliyor.
02.02.2011 13:27:05
kırıkkaleli:
arkadaşlar 60 puan alan girer tabii sadece kırıkkale ve çevresi olursa
13.02.2011 16:14:02
Kağan KURTOĞLU:
Duyduğum kadarıyla ikametgah isteniyormuş ve yeni taşınmaları kabul etmiyorlarmış ben kırıkkaleliyim ankarada oturuyorum. End. meslek lisesi mezunuyum kpssden 74 aldım tercihim gelirse ne olacak merak ediyorum?
13.02.2011 16:56:49
r.fdn:
amannnnnnnnnn satsalard kurtulsak
20.02.2011 12:53:03
osman korkmaz :
arkadaşlar bende yüksek okul okumanın ne kadar anlamsız ve gereksiz olduğunu yaşayıp bilenlerdenim ..keşke okumasaydımda bir berber cırağı olsaydım ...hem kpssde bize orta öğretiden zor soru soruyorlar hemde memur alırken orta öğretim 70 le önlisanslar 60 la basvuru yapabilir diyen olmuyor.. nerde adalet ey adalet kalkınma partisiii
01.03.2011 13:09:35
Özcan Özbaş:
iyi gunler arkadaşlar ben makina teknolojisi alanı (cnc) mezunuyum makina kımya ne zaman işci alacak ve benm bolumunden kaç kişi alacak bi bilginz varmı ?
01.03.2011 19:21:17
kamil şimşek:
arkadaşlar mke ne zaman işci alacak işallah tembuzda alımlar olur biz şimdik son sınıftayık daha mezun olmadık kpss den 64 aldım cnc bölümü son sınıf ögrencisiyim
04.03.2011 19:12:46
yakup :
ben kırıkkale meslek yüksek okulu iklimlendirme bölümü mezunuyum ve koskoca makine kimya bile myo olmayor onun yerine hep meslek lisesi olıyor maden devletin hiç bir kurumunda bir myo lulara iş verilmiçekti o zaman neden bu bölümacıldı ilgili insanların dikkatein lütefen myo bir mezun olarak sizlere hakkımı helal etmiyorum
10.03.2011 16:41:09
ercan sönük :
mke işci alımı işallah tembuzda olur
18.03.2011 18:35:56
AYHAN DURAK:
slm ben mke nasıl ne şekilde girebilirim bilmiyorum ama çok faydalı olacağıma inanıyorum şu anda gurbette mekanik bakım teknisyeni olarak çalışıyorum eml mezunuyum kpss puanım 57 yani tutmuyor ne yapabilirim
26.04.2011 18:49:20
mehmet :
alımlar ne zaman başlıyo bilen varmı ben elektirik bölümünü bitirdim kac kişi alıyo acaba teşekğrler
26.04.2011 21:04:18
volkan pilavcı:
kpss sınavına girmeyen başvuru yapmasınmı?
27.04.2011 17:37:39
mehmet:
arkadaşlar işallah puana göre alım yaparlar torpil olmaz kimsenin hakkı yenmez bende kırıkkaleliyim oranın insanı olarak kendi şehrimde calışmak istiyorum ekmek icin şuan gurbette calışıyom hakaden kazanır işallah TEŞEKÜRLER
02.05.2011 23:01:18
gökhan kaynarca:
ıyı gunler arkadaslar bende mls endüstrıyel kalıp mezunuyum fakat çorumda şöförluk yapıyorum evım k.kalede ama duran kımse yok olası bı cagırı kagıtını alamazsak basvurumuz gecersız sayılır mı veye basvuru formunuıstedıgımız adrese gondertırebılıyo muyuz bılenız varsa lutfen aydınladın benı sımdıden tesekkurler
08.05.2011 17:14:32
neşet:
selamunu aleykum meslek lisesi elektrik bölümü olmuyormu teknik lise çok programlı lise yazıyor anadolu v.s yazıyor
10.05.2011 12:32:37
gökhan ASLAN:
SAYIN mkek genel müdürlüğü bünyesi çalışanlarına saygılar sunar hayatta her şeyin hukuka ve adaletle olması temennisiyle tüm adaylara başarılar
11.05.2011 18:48:32
gökhan kaynarca:
slm arkadaslar m.k.e 2011 alımları ne zaman olacak acaba bu bılgıye sahıp olanlardan cevap beklıyorum tesekkurler
15.05.2011 11:57:56
aydın çolak:
mke ne zaman işçi alacak bilenlerden yorum bekliyorum
26.05.2011 14:51:31
mustafa yerlikaya:
lise eml motor ankara üniversite otomotiv mezunuyum nmeden alımlarda bu bölümlere ihtiyaç duyulmuyor tank,veya başka motor aksanla çalışan araçların nasıl üretim ve bakımlarını kimler nasıl yapıyor nede............. bölümlere göre alım yapılmıyor
26.05.2011 21:52:51
mustafa:
ne zaman alacaklarmıs arkadaslar herkes temmuz dıyor gecen sene kı alımda temmuz ayında aldılar dı
27.05.2011 01:09:15
keskinli:
seçimlerden sonra diye bi laf var ama yinede temmuzu bekleyin
27.05.2011 19:26:04
kırıkkaleli:
duyduğum kadarıyla temmuz gibi alımlar olacakmış
28.05.2011 14:45:30
mehmet:
arkadaşlar alımlar ne ZAMAN bilgisi olan varmı teşekürler
30.05.2011 21:52:27
huskar:
arkadaslar bu alımlarda şaibe var dıye duydum 20 bın tl ksrsılıgında alım yapacakalrmıs
01.06.2011 02:26:57
mehmet:
alımlar temmuzdamı bilen varmı kardeşim bu nasıl iş böyle kimse cıkıpta bi acıklama yapmıyo.mke bu işe bakacak insan yokmu. anlaşılan bunlarda secimi bekliyolar.neyse hayırlısı TEŞEKÜRLER
11.06.2011 18:09:28
murat polat:
merhaba ben makine teknikeriyimve şu anda malatya mimsanda çalişıyorum.ilk okuldan bu yana silaha olan merakım beni meslek liseli yaptı.hayalımdekı tek şey birgün acaba silah yapabılırmiyim diye şu an dünyaca ünlü bir şirkrtte çalışıyorum. ama hayalımdeki tek şey kırık kale silah fabrikasında çalışmaktı. ama bir türlü nasıp olmadı eğer birileri sesimi duyuyorsa buradan tüm yetkililere sesleniyorum.bir makinacı olarak sizden iş talep ediyorum.üstelik üç yılda iş deneyimim var 2009 mezunuyum CNC biliyorum solıd works ve autocat-2-3 proğramlarını iyi derece biliyorum.sizden cvp bekliyorum
13.06.2011 21:53:20
ali başaran:
merhabalar ben düz lise mezunuyum 2006 cıkışlı liseden cıktıkdaan sonra ankara ostim çıraklık okulu tesviye bölümü bitirdim şu an organize san. ölgesinde büyük bir fabrikada cad/ cam üzerine çalısıyorum model tasarım işleme yapıyorum cnc torna cnc işleme merkezi üniversal torna ve üst düzeyde fireze bilgilerim var makina kimya a girebilmek için neden sadece meslek ve yüksek okul mezunları alınıyor işin erbabı olan ustalarımız formenlerimiz alınmıyor Kpss den 63 puan aldım gazi üni. mastercam üzerine egitim gördüm ayrıca MEB onaylı işletmenlik belgelerim var saygılarımla.....ali başaran 530 968 44 43
26.06.2011 22:05:39
nihat akkan:
arkadaslar bu alım ne zaman yapılacakmıs
02.07.2011 17:45:03
murat:
arkadaş ben bu işten hiç bir şey anlayamadım ben teknik lise bilgisayar bölümünden mezunum bilgisayar mezunu hiç alınmıyor sözde her yerde bilgisayar var vay be keşke okumasaydın şu bilgisayarı birde teknik lise ya hele be bu devlete
23.07.2011 10:32:00
bakkal:
slm ben kpss 65.123 puan aldım mke nezaman açılacak.yaş sınırı varmı lütfen yazın
10.08.2011 10:48:04
murat karakoç:
ben 2009 yılı meslek lısesı cnc torna freze mezunuyum 2010 kpss94 den 67 aldım suan da mezun oldugum meslekte calısıyorum yardımcı olursanız sevınırım
02.09.2011 17:11:55
abdulsamet karakus:
puanım düşük 3 sene eleketrk tesisat yüksek gerilim herseyde çalıstım puanı yüksek olan pense bile tutamıor mülakatta bunlar görülürse sadece sınavın yetmedigini analrsanız tşk ederm
10.09.2011 20:23:05
yasin elitok:
cok güzel ama baş vuruda kırıkkale alınacak diyosunuz dogudan dünyanın adamı giriyo fabrikanın kahrını kırıkkaleli olarak biz cekelim dogudan gelsinler işci olarak calışsınlar yazık bu milletin öz güveniyle oynamayın adam gibi adam olun yeter artık doguya gidelimde iç anadoludan iş baş vurusu yapalım yaptırıyolarmı aceba bırak baş vuru yapmayı şehre sokmazlar akıllı olun akıllı baştaki kendini uyanık zannedenler uyan artık
23.09.2011 11:39:59
Mustafa DEMİR:
Ben Çankırı MKE silah fabrikasına işçi alımı için müracat ettim.cnc mezunuyumçİşçi Bulmanın açıkladığı listeye girdim.Mülakat tarihini bekliyorum.acaba mülakat ne zaman yapılacak bir bilgisi olan var mı.Ayrıca mülakat sonucu kazananlar listesinde yedekler de bulunuyor.Bu yedekler de işe başlatılıyormu bilen varsa anlatırsa memnun olurum.
30.09.2011 09:52:37
yasin:
peki üniversite mezunu elektkcler ne olacakk!!!!!!!!!!!!!!hı
01.10.2011 12:52:34
Gökhan Aygün:
kps puanı 50 torna tesviye bölümünü okudum 2003 mezunuyum illa 60puanmı almamız lazım bide 60puandan düşük olanları alsanız paramız olsada dersaneye gitsek olmayınca olmuyo
04.10.2011 23:44:58
önder baş:
puanım kpss 56 kimyacıyım ben baş vuru yapamıycakmıyım bana da yazık degilmi 20 yıldır işsizim celik fabrikası sıcak atölyenin ve kalıte kontrol kısınlarında staj yaptım işi biliyorum yardımcı olursanız sevinirim perişan haldeyim işe ihtiyacım var kLİFİYE BİR ELAMANIM YASIM 38 91 E M L MEZUNUYUM AYNI ZAMAN DA ESKİ HÜKÜMLÜYÜM BANA Bİ YARDIM CI OLUNN LÜTFEN İYİ AKSAMLAR HAYIRLI CALIŞMALAR YETKİLİLERDEN YARDIM ETMELERİNİ İSTİYOR GEREĞİNİN YAPILMASINI SAYGILARIMLA ARZ EDERİM.
26.10.2011 22:41:18
Garip :
ÇANKIRI MKE YE BU SENE CNC BÖLÜMÜNDEN 4 KİŞİ ALDILAR.BENİM ÇOCUĞUMDA KPSS DEN 72 PUAN ALDI.ALINAN SAYININ 3 KATINI YANİ 12 KİŞİYİ MÜLAKATA ÇAĞIRDILAR.ŞİMDİ SİZE MÜLAKATTA OLANLARI ANLATAYIM.12 NCİ SIRADA OLAN ÇOCUĞU MÜLAKATTA ALDILAR İŞE.NEDEN Mİ.PERSONEL ÇOCUĞU İMİŞ.SONRA YİNE 3 YADA 4 NCÜ SIRADA OLANI DA ALDILAR. ODA PERSONEL ÇOCUĞUYMU..ETTİ İKİ KİŞİ.ONDAN SONRA 9 SIRADA OLANI ÇOK SONLARDA OLANI DA ALDILAR.ODA KOMÜSYONDA BULUNAN ÜRETİM MÜDÜRÜ MÜ İMALAT MÜDÜRÜ MÜ TAM BİLMİYORUM AHMET AKKOÇAN BEYİN BAĞLI BULUNDUĞU SÜLEYMANCILARIN YURDUN KALIYORMUŞ.GERİYE ALINACAK BİR KİŞİ KALDI.ONUDA BABASI OLMAYAN BİRKİŞİSİ ALDILAR.YANİ BİZ MÜLAKATTA FİGÜRANDIK.EN YÜKSEK PUANI OLAN 1 SIRADA Kİ ÇOCUK 3 NCÜ YEDEKTE YER ALDI.BU ÇOCUK 75 KPSS PUANI ALMIŞ VE ŞU AN 4 YILLIK FAKULTEDE OKUYOR ZEKİ BİR ÇOCUK.YAZIKLAR OLSUN HAKSIZ YERE ADAM ALANLARA.ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİMİZ YAKALARINDA OLACAK.KARDEŞİM PERSONEL ÇOCUĞUNUN ÖNCELİĞİ VARSA ŞARTLARA YAZSANA.KAFANIZDAN UYGULAMA YAPIYORSUNUZ.
25.11.2011 10:48:29
Abidin Emmi:
Sayın Editör MKE nin personel alımı haberinize gelen yorumlardan aslında bir kaç haber yada yorum yazılabilirmiş haberin altındaki yorumları okuyunca kızmamak ve üzülmemek elde değil. Oğlu 72 puan aldığı ve birirnci olduğu halde Çankırı MKE de işe yerleştirilmeyen babanın durumuna çok üzüldüm. Allah; Seçimden önceki atamalardan önce yapılan KPSS sınavlarında soruları çalan yada çaldıran ve bu sayede KPSS de soruları ful yada fule yakın yapan ( Bunlar yaklaşık 3 bin kişiydi) ve yok bunların ifadeleri alınacak yok şöyle cezalandırılacak yok böyle cezalandırılacak deyip bunların genel seçimlerin arasında atamasını yapanlar başta olmak üzere Çankırı da da bu72 puan alıp yok baban Çankırının personeli değil diyerek ayırıma ve haksızlığa tabi tutanları,tutturanları Yüce Allaha havale etmekten başka ve yapılacak ilk genel seçimleri beklemekten başka (kendi adıma konuşuyorum) elimden bir şey gelmiyor. Bu haksızlığı yapanlar mutlaka cezalarını bu dünyada yada öbür alemde mutlaka göreceklerdir. İnanıyorum ve buna iman ediyorum.
27.11.2011 11:34:09
murat şahin :
Valla ben bu devletin işine aklıl sır erdiremedim bizim gibi 2 yıllık teknik elamanları işe alacağına bırak başvuru yapmamızı fabrikanın yanından bile geçmemizi yasak edecekler böyle giderse allah yardım etsin bizlere
14.12.2011 21:36:58
mikail:
topikler siz ulaşsanıza bana
28.12.2011 13:11:30
Hamdullah KÖSE:
meslek lisesi 2007 tesviye mezunuyum. myo mkine bölümünü bitirdim 2012 de bizim bölümden alım var ama myo almıyor. lise mezunu dah çok alıyo keşke okumasaydım çok pişmanım okudugum için hiç bir işe yaramadı hep zararı oldu şimdiki aklım olsa ortaokuldan sonr okumazdım hiç
28.02.2012 11:51:40
ramazan:
ya kardeşim nasıl yapılıyor bız sıze onu soruyoruzzz acıl basvurularrr bıtmedenn yarum yazınnn staj için
10.03.2012 13:12:26
uğur:
bir kere kırıkkale MKE kurumu başka il lerden işçi alması ne alaka kendi hemşerinizi alsanıza
02.06.2012 19:39:02
mehmet baştuğ:
meraba ben 1990 Kırıkkale doğumluyum.Askerden yeni geldim ve askerlğinde verdği dsiplinle yaşamımı sürdürmekteyim , dakik bryim buyüzden . İşimi hakkıyla yaparım . ve bu iştede iş arkdşlarımla saygı ve sevgi çerçevesi içinde ilişkilerimi sürdürceğime inanıyorum.B sınıfı sürücü belgem vr.lisemezunuyum .Tüpraş taki işlerin hakkıyla yapabliceğim bir iş olduğuna inanıyorum .bu yıl içnde de kpss snavına gireceğim .gereğini arz ederim .
13.06.2012 01:28:28
murat karakaya:
selam arkadaşlar ben aksaray ortaköyden murat iş arıyorum 6 yıl izmir de gemi vinci oparötörlü yaptım eskivatörde kullanıyorum cep 05442970910
26.08.2012 19:45:21
fatih yıldırım:
arkadaşlar mke çalışma şartları sati ve maaşları hakkında bilgisi olan varmı
09.11.2012 10:14:56
murat yılmaz:
ben mesleklisesi elektronik bölümü mezunuyum ama bu yorumlar çok dogru işçi alınır dışarıdan alınır ne mezunu olursan ol dürüstte olsan bu kırıkkalede iş e almazlar torpilimiz yok dayımızda yok torpilyapsın işe girelim anıyacagınız boşa okumuşum boşa okumuşuz arkadaşlar okuyana iş yok torpilliye var hem kızıyorum hem kınıyorum
15.11.2012 16:52:12
alper ertunç :
arkadaşlar makina kimyada çalışanlar varsa maaş durumu servis durumu ve çalısma saatlerınden bilgı verırsenız cok sevınırım
24.11.2012 11:48:40
tülay karakuş:
başvurulardan haberiniz olursa mana mail atarmısınız arkadaşlar şimdiden teşekürler
04.12.2012 19:05:42
Ecir unlu:
2 yil universte okuduk ama bosa okuduk kpss sinavina girdik yalan oldu onumuzu niye acmiyorlar ya bosami okuduk makina bolumunu okudum mkek bile giremiyoruz ses verin lutfen 0545 550 2224
08.12.2012 18:52:15
ÖMERALİEŞKİ:
BENDEVLET DEMİRYOLLARINDA ÇALIŞIYORUM MALZEME MÜDÜRLÜGÜNDE ÇALIŞI YORUMRAYLARDAN ANLADIGIMİÇİN TECRÜBEM VAR EGERMÜMKÜNSE BANAYARDIMCIOLURMUSUNUZ.MAKİŞNAKİMYAYAGEÇMEK İSTİYORUM.
02.04.2013 12:28:31
ekrem ürün:
SIHHİ TESİSAT bölümünden neden bukadar az kişi alınıyor gecen senenin mezunlarıyla bu senenin mezunları boş boş mu dolanacak
25.06.2013 02:00:25