25 Kasım 2014 Salı


20.07.2013 01:10:38 1760  defa okundu.

Çağrı Merkezi Açılıyor

 Görüşmeler Yapılıyor

AK Parti Kırıkkale Milletvekili ve TBMM Adalet Komisyonu Üyesi ve Ramazan Can, Kırıkkale'de düşünülen çağrı merkezi için çalışma başlatıldığını söyledi.

Çağrı Merkezi Açıklaması

Kırıkkale Milletvekili Ramazan Can, Ak Parti binasında partililer ile buluştu. Burada partililerin sorunları ile ilgilenen Can, taleplerini not alarak çözüm üretmeye çalıştı. Nöbetçi vekil uygulaması kapsamında Parti İl Binasında gerçekleştirilen programa Milletvekili Ramazan Can vatandaş buluşması öncesi gazeteciler ile bir araya geldi. Gündeme dair açıklamalar yapan Can, önümüzdeki haftalarda Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay ile birlikte ilçe ve beldeleri ziyaret edeceklerini ifade etti.

Can, “Yaklaşık 8 ay yapılacak olan yerel seçimler için mevcut belediye başkanları il genel meclisi üyeleri ve partililerle birlikte çalışacağız. Kırıkkale’de yapılması planlanan ve son aşamaya gelen çağrı merkezi içinde görüşmeler hız kazandı. Asist Genel Müdürü Belediye Başkanımız ve Türk Telekom Müdürünü ziyaret etti bu çalışma başlayacak çağrı merkezi başladığı andan itibaren orada vardiyalı bir şekilde bin kişi iş sahibi olacak bu da Kırıkkale’miz için önemli bir çalışma” dedi.

Yorum Yaz


YORUMLAR
serdar yaran:
seçim yaklaştı yine aynı senaryo başladı :)))
20.07.2013 17:17:50
s.ç:
ÇAĞRI MERKEZİ KİMİN NE İŞİNE YARDIM EDECEK? BİR ZAMAN DA BELEDİYEYE AK MASA KOYMUŞTUNUZ ORAYA BİR KAÇ YETERLİ YETENEĞİ OLMUYAN AKRABALARI YERLERŞTİRİN SAKIN YANLIŞ ANLAZMAYIN BEN HİÇ BİR PARTİ TARAFTARI DEĞİLİM SAYGILAR S.Ç
20.07.2013 21:01:41

Son Yorumlar

Tepki
Vatandaşın yolunu vatandaşa parayla satan belediye de, sabahtan akşama kadar dükkanının önünü tabelalarla yada arabasıyla işgal eden esnaf ta haksızdır. Babanızın malı değil o yollar...
25.11.2014 10:50:37

haydar üstünel
cumurriyet meydanından carşı içine arac trafigine kapalsın.vatandaş rahat rahat alışverişini yapsın.
24.11.2014 22:42:43

acar.h
ödemeyin kardeşim park ücreti.öğrendiğim kadarıyla hiç bir yasallığı ve yaptırımı yokmuş bu park ücretini ödememenin .tabiki ben ödedikten sonra öğrendim yasal yaptırımı olmadığını.birkere sizin o an parkettiğinizin kanıtı yok ellerinde.iyi düşünün.bir zaman koca duha oğlu deli dumrul var imiş:köyün girişine yol üzerine köprü yaptırmış,geçenden 40 akçe,geçmeyenden 50 akçe alırmış.taybe ninde işi aynı gibi geliyo bana.
24.11.2014 22:16:51

xxxxxxyılmaz