26 Temmuz 2014 Cumartesi


20.07.2013 01:10:38 1667  defa okundu.

Çağrı Merkezi Açılıyor

 Görüşmeler Yapılıyor

AK Parti Kırıkkale Milletvekili ve TBMM Adalet Komisyonu Üyesi ve Ramazan Can, Kırıkkale'de düşünülen çağrı merkezi için çalışma başlatıldığını söyledi.

Çağrı Merkezi Açıklaması

Kırıkkale Milletvekili Ramazan Can, Ak Parti binasında partililer ile buluştu. Burada partililerin sorunları ile ilgilenen Can, taleplerini not alarak çözüm üretmeye çalıştı. Nöbetçi vekil uygulaması kapsamında Parti İl Binasında gerçekleştirilen programa Milletvekili Ramazan Can vatandaş buluşması öncesi gazeteciler ile bir araya geldi. Gündeme dair açıklamalar yapan Can, önümüzdeki haftalarda Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay ile birlikte ilçe ve beldeleri ziyaret edeceklerini ifade etti.

Can, “Yaklaşık 8 ay yapılacak olan yerel seçimler için mevcut belediye başkanları il genel meclisi üyeleri ve partililerle birlikte çalışacağız. Kırıkkale’de yapılması planlanan ve son aşamaya gelen çağrı merkezi içinde görüşmeler hız kazandı. Asist Genel Müdürü Belediye Başkanımız ve Türk Telekom Müdürünü ziyaret etti bu çalışma başlayacak çağrı merkezi başladığı andan itibaren orada vardiyalı bir şekilde bin kişi iş sahibi olacak bu da Kırıkkale’miz için önemli bir çalışma” dedi.

Yorum Yaz


YORUMLAR
serdar yaran:
seçim yaklaştı yine aynı senaryo başladı :)))
20.07.2013 17:17:50
s.ç:
ÇAĞRI MERKEZİ KİMİN NE İŞİNE YARDIM EDECEK? BİR ZAMAN DA BELEDİYEYE AK MASA KOYMUŞTUNUZ ORAYA BİR KAÇ YETERLİ YETENEĞİ OLMUYAN AKRABALARI YERLERŞTİRİN SAKIN YANLIŞ ANLAZMAYIN BEN HİÇ BİR PARTİ TARAFTARI DEĞİLİM SAYGILAR S.Ç
20.07.2013 21:01:41

Son Yorumlar

Asbest
doktor HANIM SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLER YÜZÜNDEN BU ÜLKEDE SAĞLIKÇILARA ŞİDDET ALDI BAŞINI GİDİYOR, SEN İDAREYİ ELEŞTİRECEĞİNE GİTMİŞSİN SENİN ELİN KOLUN GÖZÜN KULAĞIN OLAN PERSONELİNE LAF SÖYLÜYORSUN.YA doktor HANIM ALLAH SORAR, HEMDE 7 BİLİNMEYENLİ DENKLEM ŞEKLİNDE ... ÖNCE sen KENDİNDEN OLANI SAVUN SONRA DİĞER meslektaşlarına GELMEMELERİNDEN DOLAYI KAZANÇ OLMAMASI SEBEBİYLE PARA ÖDENMEDİĞİNİ BİLMEN VE ANLATMAN LAZIM . EYVALLAH.
25.07.2014 13:14:14

KIRIKKALELİ
Sayın Ahmet Metiner yorum yapmışsınız ancak acık bir yorum yapamamışsınız ne söylemek istediğinizi anlayamadık.Bu saldırının onaylanacak bir tarafı yok keskinliler böyle bir rezalati onaylaması beklenemez o saldırıyı yapan haklı bile olsa kimseyi görevinde darp etmeye hakkı yok hekimin görevini ihmal ettiğini düşünüyorsa suçduyurusunda bulunması gerekirdi hekimlere saldıraraktan bir yere varılamaz.
25.07.2014 11:11:36

NEŞET ERGÜL
helal olsun allah gönlünüze göre versin...