27 Ağustos 2014 Çarşamba


02.07.2009 17:12:47 34746  defa okundu.

Gürpınar, Eşinden Ayrıldı

İkbal Gürpınar Karagözlü Eşinden Ayrıldı.

 

TV sunucusu-yazar Kırıkkaleli hemşerimiz İkbal Gürpınar Karagözlü, yardıma muhtaç bir aileye kardeş aile ararken tanışarak evlendiği eşi Burhan Karagözlü'den ayrıldı.
Ünlü sunucu boşanma dilekçesinde, aralarındaki mizaç farkı yüzünden kocasıyla bir süredir ayrı yaşadıklarını belirterek, iki yaşındaki oğlu Efe'nin velayetini istedi. İkinci evliliğini Burhan Karagözlü’yle yapan Gürpınar’ın nikâh şahidi Başbakan Erdoğan'dı.
Haber7

Yorum Yaz


YORUMLAR
Erciyes:
Arkadaşlar Bu Milleyet Gazetesinin Asılsız Haberidir Bilginize Dün haber7 bi açıklama yaptı dün bütün okuyucularımızdan özür dileriz diye bi haber geçti... Haber yani Asılsız çıktı Sizinde Bilginize
03.07.2009 08:43:51
merrik:
Milleti baristiripta program program gezecegine kormu kocana bakaydin bide hemserimiz olacan bizi rezil ettin bu kacinci kocan seda sayanlami yarisiyon
09.07.2009 21:20:59
esen yılmaz:
ORTADA BİR AYRILIK VARSA ALLAH İKİ TARAFIN DA YOLUNU AÇIK ETSİN. İKBAL HANIMIN EVLİLİK ANLAYIŞINI FARKLI İNSANLARIN EVLİLİK ANLAYIŞIYLA KIYASLAMAYIN.SÜRMEYEN BİR EVLİLİK SIRF DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN DİYE DEVAM MI EDECEK. OTURUN DA KATLEDİLEN UYGUR TÜRKLERİNE YANIN.
19.07.2009 01:28:40
filiz yönel:
ikbal hanım en doğrusunu sen bilirsin gülen yüzün h,ç solmasın seninle gurur dutuyoruz
09.08.2009 18:59:23
cimbom:
bi ikbalımız eksikti eden bulur
23.10.2009 13:52:36
nurgül b.:
ikbal hanıma yapılan acımasız eleştirilere çok kızıyorum.hiç kimse ayrılmak için evlenmez.ama kader meselesi bu evlilikler seda saayanı geçmişin diye konuşuluyor.olmayacak bi evliliği sürdürmenin de bir manası yok.seda sayan da iyi yapıyor.kimseyi ilgilendirmez başkalarının özel hayatı....herkesin acısı kendine yetiyor zaten birde siz üzmeyin.
24.09.2010 01:03:45
drhtve :
kafalari uyusmadiktan sonra niye evli kalsinlar,herkes kendini biliyor,hayirlisi ne diyeyim.seni coook begenerek seyrediyorum ikbal ablacim.allha yolunu acik etsin faydali bilgilerinden dolayi
06.10.2010 13:26:03
hızır aleyhissalatu vesselam:
aslında evlenmekte boşanmakta allahın kullarına sunduğu bir kuralı yani allah boşananları sevmez diye bir şey yok öyle olsa ayet inmezdi onun için allah iki olaya aynı gözle bakar onun için ben her iki olayın bütün insanlığa her zaman hayırlı olmasını şer odaklarından uzak olmasını isterim
25.08.2012 12:07:30

Son Yorumlar

doğan varol
değerli dava arkadaşım sayın Abdullah PEKGÖZ ü doğru tespitlerinden ve gündemi takibinden dolayı konu ülke meselesi olduğu zaman elini değil kafasını taşın altına koyarak cesaretli yazılarından dolayı kutluyorum tüm ülkücülere örnek davranışından dolayı kendisine teşekkür ediyorum
27.08.2014 11:51:19

S.Ç
SAYIN ZABİTA YETKİLİLERİ. FIRINLARI HK.iyi Bir Düşünce Fakat Lütfen İyi Takip edilsin Yalnız Fırınlar Değil Pide Salonları Ve Diğerleri.Pide nin içerisinden Saçkılı Çıkarsa Ve O Hamur işiyle ilgilenenin Bakımsız Tırnakları Ve İnsanın İşdahını Kaçırdığı Gibişeyler Yalnız Reklam İçin Gitmeyin Birgün o Pideleri Sizede Yedirirler.İnsanların Sağlığını Hiçe Sayorlar Hastanelerin Hepsi Dolu Sorumluğunuzu Kabul Edin. SAYGILARIMLA S.Ç
27.08.2014 10:11:03

carlos
Allah razı olsun izin vermeyin lütfen sizden rica ediyorum müdürüm belinde kuru sıkısı olan kendini polat alemdar sanıyor gece 2-3 lere kadar silah seslerinden uyyamıyoruz cumartesi günlerinin gelmesine zar ağlıyorum önlem alınmaz ise baştan boğdan çıkarlar magandalar öyle tipler varki birbirleriyle iddalaşaya sıkıyorlar teksas kırıkalenin yanında öksüz kaldı valla
27.08.2014 00:11:40

bay doğru
kırıkkalede yer kalmamış gibi meydanın altına otapark yapacagınıza önce oranın trafik çilesini çözün ondan sonrada alt üst geçitleri yapın şov yapmaya gerek yok.
26.08.2014 19:37:37

Kenan
Vatandaş gayet memnun , AKP li Cumhurbaşkanı , AKP li Başbakan , AKP li belediye Başkanı . Kırıkkalede ise üç AKP li vekil. Herşey güllük gülüstanlık . İşsizlik olsa Suriyeli çalışırmı bu işlerde ?
26.08.2014 17:46:15