21 Ağustos 2014 Perşembe


10.05.2009 19:48:43 1960  defa okundu.

AKP'de Aksal Kazandı

AKP Kırıkkale İl Başkanı Zühtü Aksal Oldu.

 

AKP’nin Kırıkkale il teşkilatı kongresi Kızılkanat’ta gerçekleştirildi. Seçimlerde Nuh Dağdelen ve Zühtü Aksal’ın listeleri yarıştı. Kazanan, Aksal oldu.
Türkiye’de AKP’nin il kongresini gerçekleştiremeyen tek il olan Kırıkkale’de de il kongresi bugün gerçekleştirildi. Kongreye Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katılabileceği ifade edilmişken onun yerine Devlet Bakanı Zafer Çağlayan katıldı.
Kazanan Aksal Oldu
Sakin bir havada yapılan kongredeki seçimlerde Nuh Dağdelen ve Zühtü Aksal’ın listeleri yarıştı. Seçimleri Aksal’ın listesi kazandı. Zühtü Aksal’ın il başkanlığındaki AKP teşkilatı şöyle oluştu: Murat Ünal, Ahmet Köksal, Hafize Yıldız, Haydar Yöndemli, Mustafa Teke, Hülya Bağcı, Aytekin Erdem, Sibel Güvenç, Yakup Okçu, Burçin Kaya, Aydın Baba, Murşide Akgül, Zafer Bal, Nusraaddin Altıntaş, Ömer Bulut, Mehmet Semiz, Şule Demirtuğ, Yıldırım İlhan, Yunus Pehlivanlı, Mustafa Daldaloğlu, Yusuf Doğan, Haydar Uçarsu, Hakan Demirel, Filiz Doğan, Ali Özer, Nizamettin Ayıldız, Cebrail Veske, Abdülselam Arvaz, Adnan Soyupek.

Yorum Yaz


YORUMLAR
musti:
ZÜHTÜ AKSAL BEY DÜRÜST KALİTELİ ADAM GİBİ BİR ADAM,DİLERİM İL BAŞKANLIĞI AK PARTİYE, KIRIKKALEYE HAYIRLAR GETİRİR.. ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN..
10.05.2009 20:59:58
SUNGURBEY:
SAYIN ZÜHTÜ AKSAL A YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUZ SİYASETİN CADI KAZANININ KAYNADIĞI BİR İLDE İKDİDAR PARTİSİ İL BAŞKANLIĞI YAPMAK ZORDUR AMA BEYEFENDİLİĞİ İLE SİYASETE YENİ BİR SOLUK KATACAĞI KESİN. AK PARTİ MİSYONUNA YAKIŞAN BİR İL BAŞKANI ALLAH YARDIMCISI OLSUN.
11.05.2009 01:00:32
berkant:
öncelikle hayırlı olsun dilegiyle ama bence yapacagı bi iş degil bu onun için yazık olur abimize böyle büyük düşünen milletvekil olmak isterken durupta il başkanı olmak her halde koltuk sevdalısı hani vardıya biz kırıkkale sevdalısıyız diyenler bir zamanlar iş te aynı neyse bol şans lar
11.05.2009 16:11:11
can can:
zühtü beye hayırlı olsun diliyorum.siyaset uzun soluklu bir iş umarım nefesi yeter.ancak belediye çalışanlarının maaş sıkıntısı ve belediyeden alacagı olan esnaflar ilk akla gelen sıkıntılar umarım zühtü bey vekillerle ,bakanlarla ve belediye başkanıyla iyi bir kordinasyon kurarda ilimizdeki bu sıkıntıyı bir an önce giderir.bir yakınım belediyede çalıştıgından konuya vakıfım iki ayda aldıgı maaş 700 tl biliyorum allah yardımcıları olsun saygılar
11.05.2009 17:05:20
LÜTFEN SONUNA KADAR SABIRLA OKUYUN:
hmmm zühtü beyi telefonda bi tanıdığım aradı konuşmları az çok değil bi tamamı banada duyuldu. tadığım şahıshayırlı olsun zühtü hocam deyince evet ya öle oldu niye aradın sanane der gibi kısa kesik sosyalliğin tam dışında olan ses tonu ve cümlelerle konuştu ama aryan şahıs hani senin agı duyduğun biriydi ne oldu birden koltuk görününce değiştin yazık R.Tayyip Erdoğana tanımadığı karekterini bilmediği şahıslara başkanlık veriyo ekibi de tammış aksal ne deyim akp yine bi hüsrana uğrayacak yazıklar olsun Akp ve erdoğanın adı altında kendine çalışanlara bu adamlar yüzünden 39 uana geriledi bu adamlar yüzünden aha nerelere gerileyecek görecez erdoğan ve ülkemize yazık. zaten kırıkkalenin başına hep hocalardan geliyo ne geliyosa özbayrak hoca durmuş hoca sadece Akp yazık bu adamlar nasıl olsa halk akpye oy veriyo biz çevremizden ne kadar adam uzaklaştırırsak o kadar pasta payını büyütürüz diyen cinsten. sen Akp yöneticisisin halkla içi içe olman lazıM sen napıyosun oooo ben başkan oldum bi kaç iş bilirle ihaleciyle durmak yok yola devam nasılsa seçimi erdoğan alıyo kusura baksın Akp ve erdoğan py yok bu yöneticilere
11.05.2009 23:08:37
vatndaş:
Ak parti benim canı gönülden desteklediğim bir partiydi... Ama hep yanlış adamlara oynadılar. Aksal gibi... kırıkkalede adam mı kalmadı da Aksal seçildi kimseyi desteklemiyorum yanlış anlaşılmasın . ben R.T erdoğan için bu partiyi sonuna kadar desteklemeyi düşünüyo idim Ama gel gelelim kırıkkaleli Ak parti yöneticilerine yazıklar olsun size vekiller ve başkanlara Nasılsa TAYYİP ERDOĞAN seçimi alıyo değilmi siz durmak yok ranta devam değilmi hepinize yazıklar olsun kendi menfaatleriniz için milleti partiden soğutup oyunu düşürüyorsunuz bu Ülkeyi adam gibi yöneten ERDOĞAN ve ekibine ihanet millete ihanet ediyorsunuz bu parti ne zaman köklü bir değişim yapar o zaman size oy veririz münkünse kırıkkaleli vekilleri ve teşkilatı değişsin... öyle oy gelir yoksa size saadetler dileriz:D
12.05.2009 11:34:38
abdullah kara:
başardınız...tebrik ederim sayın zühtü hocam... hep merak etmişimdir küçüklüğümden beri bu adam ne yapıyor... neden din derslerimiz boş geçiyor..neden hiç bir bilgiye sahip değiliz din kültürü hakkında diye düşünmüşümdür...ve nasıl zühtü hocamız derslere girmeden her ayın onbeşinden onbeşine maaşını çekebiliyor diye düşünüp durmuşumdur... bazen düşünmüşümdür bir din hocası bu kadar şiddet yanlısı olabilirmi diye...Ama hocam senin gönlün yokmuşki hocalıkta eeE hocam demekki boşuna koşmamışsınız birilerinin arkasından TEBRİKLER BAŞARDINIZ...
12.05.2009 19:39:15
barış pehlivanlı:
Bu zat bu koltuğa oturmak için hangi vasıflara sahip.Şimdiye kadar hiç yöneticilik yapmış mı? öğretmenliği boyunca herhengi bir belgeyle onurlandırılmış mı? Onun dersine girmiş öğrenciler onun hakkında neler düşünüyor?Eski sendikasından ayrlıp diğer sendikaya geçerken ne sebep göstermiş? Ben bunların cevaplarını biliyorum. Ya sizler?
13.05.2009 00:19:30
Se8Cr:
8DSOTU http://www.MHyzKpN7h4ERauvS72jUbdI0HeKxuZom.com
13.10.2013 16:40:57

Son Yorumlar

mustafa
HÜSEYİN KAHYA PARKINA DA EL ATSANIZ ARTIK HER YER GRİ AĞAÇLAR BİNALARA GİRİYO BELKİ 10 YILDIR BUDANMIYO BEŞİR BEY BAYRAMIN 1. GÜNÜ BAŞKANA PARKIN İÇİNDEKİ BARAKA ÇAY OCAĞINI YIKIN AĞAÇLARI BUDAYIN CADDEYİ RENKLERDİR KARDEŞİM BU NE BÖYLE BİDE PAZAR AÇTIRIYON BURAYA ONUDA DERHAL KALDIR AÇTIRMA DEDİ BAKALIM NE ZAMAN YAPACAK PARTİCE TAKİPÇİSİYİZ
21.08.2014 09:11:33

Bülent Türkekul
Sayın Başkan sizlerin suçu yok zamanında koltukta oturacaklarına mesai saatinde çalışsalardı şimdi sizde yatağınızda rahatça uyor olurdunuz. Tabi bizlerin suçu hep o zihniyette yönetileri başımızda görmek istersek Allahtan gelen felaketide böyle seyrederiz.
19.08.2014 22:59:16

has71
haber konusu olabilecek, valiye gösterebilecek icraatlar yapmaları lazım. ziraatte yapamadıkları için resim yarışmasın da yapıyorlar :)
19.08.2014 12:44:10

YRD DOÇ DR MEHMET KABALCI
merhaba, Öncelikle kırıkkale şehrine ve insanına verdiğniz hizmetlerinizden dolayı tebrik ederim. İlgili röportaj üniversitemizde bizimle yapılmış olduğu için bazı düzeltmeler yapmak üzere size ulaşmak istedim. İletişime geçebilirsek görüşmek isterim. Saygılarımla, Yrd Doç Dr Mehmet KABALCI 0545 4073934