22 Ekim 2014 Çarşamba


10.05.2009 19:48:43 2029  defa okundu.

AKP'de Aksal Kazandı

AKP Kırıkkale İl Başkanı Zühtü Aksal Oldu.

 

AKP’nin Kırıkkale il teşkilatı kongresi Kızılkanat’ta gerçekleştirildi. Seçimlerde Nuh Dağdelen ve Zühtü Aksal’ın listeleri yarıştı. Kazanan, Aksal oldu.
Türkiye’de AKP’nin il kongresini gerçekleştiremeyen tek il olan Kırıkkale’de de il kongresi bugün gerçekleştirildi. Kongreye Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katılabileceği ifade edilmişken onun yerine Devlet Bakanı Zafer Çağlayan katıldı.
Kazanan Aksal Oldu
Sakin bir havada yapılan kongredeki seçimlerde Nuh Dağdelen ve Zühtü Aksal’ın listeleri yarıştı. Seçimleri Aksal’ın listesi kazandı. Zühtü Aksal’ın il başkanlığındaki AKP teşkilatı şöyle oluştu: Murat Ünal, Ahmet Köksal, Hafize Yıldız, Haydar Yöndemli, Mustafa Teke, Hülya Bağcı, Aytekin Erdem, Sibel Güvenç, Yakup Okçu, Burçin Kaya, Aydın Baba, Murşide Akgül, Zafer Bal, Nusraaddin Altıntaş, Ömer Bulut, Mehmet Semiz, Şule Demirtuğ, Yıldırım İlhan, Yunus Pehlivanlı, Mustafa Daldaloğlu, Yusuf Doğan, Haydar Uçarsu, Hakan Demirel, Filiz Doğan, Ali Özer, Nizamettin Ayıldız, Cebrail Veske, Abdülselam Arvaz, Adnan Soyupek.

Yorum Yaz


YORUMLAR
musti:
ZÜHTÜ AKSAL BEY DÜRÜST KALİTELİ ADAM GİBİ BİR ADAM,DİLERİM İL BAŞKANLIĞI AK PARTİYE, KIRIKKALEYE HAYIRLAR GETİRİR.. ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN..
10.05.2009 20:59:58
SUNGURBEY:
SAYIN ZÜHTÜ AKSAL A YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLİYORUZ SİYASETİN CADI KAZANININ KAYNADIĞI BİR İLDE İKDİDAR PARTİSİ İL BAŞKANLIĞI YAPMAK ZORDUR AMA BEYEFENDİLİĞİ İLE SİYASETE YENİ BİR SOLUK KATACAĞI KESİN. AK PARTİ MİSYONUNA YAKIŞAN BİR İL BAŞKANI ALLAH YARDIMCISI OLSUN.
11.05.2009 01:00:32
berkant:
öncelikle hayırlı olsun dilegiyle ama bence yapacagı bi iş degil bu onun için yazık olur abimize böyle büyük düşünen milletvekil olmak isterken durupta il başkanı olmak her halde koltuk sevdalısı hani vardıya biz kırıkkale sevdalısıyız diyenler bir zamanlar iş te aynı neyse bol şans lar
11.05.2009 16:11:11
can can:
zühtü beye hayırlı olsun diliyorum.siyaset uzun soluklu bir iş umarım nefesi yeter.ancak belediye çalışanlarının maaş sıkıntısı ve belediyeden alacagı olan esnaflar ilk akla gelen sıkıntılar umarım zühtü bey vekillerle ,bakanlarla ve belediye başkanıyla iyi bir kordinasyon kurarda ilimizdeki bu sıkıntıyı bir an önce giderir.bir yakınım belediyede çalıştıgından konuya vakıfım iki ayda aldıgı maaş 700 tl biliyorum allah yardımcıları olsun saygılar
11.05.2009 17:05:20
LÜTFEN SONUNA KADAR SABIRLA OKUYUN:
hmmm zühtü beyi telefonda bi tanıdığım aradı konuşmları az çok değil bi tamamı banada duyuldu. tadığım şahıshayırlı olsun zühtü hocam deyince evet ya öle oldu niye aradın sanane der gibi kısa kesik sosyalliğin tam dışında olan ses tonu ve cümlelerle konuştu ama aryan şahıs hani senin agı duyduğun biriydi ne oldu birden koltuk görününce değiştin yazık R.Tayyip Erdoğana tanımadığı karekterini bilmediği şahıslara başkanlık veriyo ekibi de tammış aksal ne deyim akp yine bi hüsrana uğrayacak yazıklar olsun Akp ve erdoğanın adı altında kendine çalışanlara bu adamlar yüzünden 39 uana geriledi bu adamlar yüzünden aha nerelere gerileyecek görecez erdoğan ve ülkemize yazık. zaten kırıkkalenin başına hep hocalardan geliyo ne geliyosa özbayrak hoca durmuş hoca sadece Akp yazık bu adamlar nasıl olsa halk akpye oy veriyo biz çevremizden ne kadar adam uzaklaştırırsak o kadar pasta payını büyütürüz diyen cinsten. sen Akp yöneticisisin halkla içi içe olman lazıM sen napıyosun oooo ben başkan oldum bi kaç iş bilirle ihaleciyle durmak yok yola devam nasılsa seçimi erdoğan alıyo kusura baksın Akp ve erdoğan py yok bu yöneticilere
11.05.2009 23:08:37
vatndaş:
Ak parti benim canı gönülden desteklediğim bir partiydi... Ama hep yanlış adamlara oynadılar. Aksal gibi... kırıkkalede adam mı kalmadı da Aksal seçildi kimseyi desteklemiyorum yanlış anlaşılmasın . ben R.T erdoğan için bu partiyi sonuna kadar desteklemeyi düşünüyo idim Ama gel gelelim kırıkkaleli Ak parti yöneticilerine yazıklar olsun size vekiller ve başkanlara Nasılsa TAYYİP ERDOĞAN seçimi alıyo değilmi siz durmak yok ranta devam değilmi hepinize yazıklar olsun kendi menfaatleriniz için milleti partiden soğutup oyunu düşürüyorsunuz bu Ülkeyi adam gibi yöneten ERDOĞAN ve ekibine ihanet millete ihanet ediyorsunuz bu parti ne zaman köklü bir değişim yapar o zaman size oy veririz münkünse kırıkkaleli vekilleri ve teşkilatı değişsin... öyle oy gelir yoksa size saadetler dileriz:D
12.05.2009 11:34:38
abdullah kara:
başardınız...tebrik ederim sayın zühtü hocam... hep merak etmişimdir küçüklüğümden beri bu adam ne yapıyor... neden din derslerimiz boş geçiyor..neden hiç bir bilgiye sahip değiliz din kültürü hakkında diye düşünmüşümdür...ve nasıl zühtü hocamız derslere girmeden her ayın onbeşinden onbeşine maaşını çekebiliyor diye düşünüp durmuşumdur... bazen düşünmüşümdür bir din hocası bu kadar şiddet yanlısı olabilirmi diye...Ama hocam senin gönlün yokmuşki hocalıkta eeE hocam demekki boşuna koşmamışsınız birilerinin arkasından TEBRİKLER BAŞARDINIZ...
12.05.2009 19:39:15
barış pehlivanlı:
Bu zat bu koltuğa oturmak için hangi vasıflara sahip.Şimdiye kadar hiç yöneticilik yapmış mı? öğretmenliği boyunca herhengi bir belgeyle onurlandırılmış mı? Onun dersine girmiş öğrenciler onun hakkında neler düşünüyor?Eski sendikasından ayrlıp diğer sendikaya geçerken ne sebep göstermiş? Ben bunların cevaplarını biliyorum. Ya sizler?
13.05.2009 00:19:30
Se8Cr:
8DSOTU http://www.MHyzKpN7h4ERauvS72jUbdI0HeKxuZom.com
13.10.2013 16:40:57

Son Yorumlar

n.önder
İş güvenliği deniliyor,SSK nın otel inşaatı yapılıyor ilgili firma hiç bir önlem almıyor bunu kim denetliyecek bu kadar tehlikeli bir iş yapılıyor şehrin merkezinde denetleyen yooook.Lütfen bu konuyu dikkate alın.
21.10.2014 08:49:19

kadir
Sayın Başkan siz benden hizmet beklemeyin diye bir açıklama yapın da bizde hayaller kurmayalım.. Serkan isimli arkadaş çok güzel bir soru sormuş belediye ulaşım aracı olmayan kaç il var diye aslında iş bu kadar basit.. Bence artık bu konuları Sayın Cumhurbaşkanına yazmak lazım
21.10.2014 00:18:00

yucel
Osmangazi ilkokulu ile akpet benzinliği arasında bırakın parkı doğru dürüst yol yok inşallah birdahaki seçimden sonra yapılır açık olan birkaç yolda dağ yolundan farksız çocuklarımızda çarşıya gidince ordaki parklardan yararlanıyorlar mahallemizde park olmadığı için ne yapalım elimizden bir şey gelmiyor
20.10.2014 23:43:55

Yaşar
Esnafa ne oldu böyle.Esnafın işleri açıldı. Böyle bir haber başlığı olur mu? Esnafa bir şey olduğu yok. Havalar soğumaya başlayınca, araçların kışlık bakımlarının yapılması gerekiyor.
20.10.2014 16:27:03

Elvan BEKDAŞ
Öncelikle herkese hayırlı günler diliyorum. Yaklaşık 2 yıldan beri Eskişehir'de yaşıyorum ve Kırıkkale'de yaşadığımız köpek sorununu burada yaşamıyoruz. Orda köpek yokmu diyeceksiniz ama var, hemde yadsınamayacak kadar çok hemde. Ama şu güne kadar hiç bir köpeğin vatandaşı rahatsız ettiğini görmedim ( Gerçi insanlarda onları rahatsız etmiyorlar,hatta herkes kapısının önüne mama bile bırakanlar var.)