26 Kasım 2014 Çarşamba


31.03.2009 07:08:54 8005  defa okundu.

İşte Kırıkkale Merkez'in Muhtarları

Mahalleler ve Muhtarları Şöyle:

 

 
29 Mart 2009 Mahalli İdareler Seçimine Göre Kırıkkale Merkez Mahalle Muhtarları Tablosu

Muhtarlık
Kazanan Muhtar
1. Akşemsettin Mahallesi
Nihat Akay
2. Bağlarbaşı Mahallesi
Mustafa Keser
3. Bahçelievler Mahallesi
Haydar Atıntaş
4. Çalılıöz Mahallesi
Salih Yılmaz (Yeni)
5. Etiler Mahallesi
Haydar Çakır
6. Fabrikalar Mahallesi
Naci Tekinay
7. Fatih Mahallesi
Süleyman Cebeci
8. Gündoğdu Mahallesi
Ümit Aygar (Yeni)
9. Gürler Mahallesi
Ruhu Yeşilyurt
10. Güzeltepe Mahallesi
Özdemir Yıldıran
11. Hüseyin Kahya Mah.
Abdurrahman Gülderen
12. Karşıyaka Mahallesi
Cemil Yılmaz
13. Kırıkköy Mahallesi
İbrahim Uyumaz
14. Kızılırmak Mahallesi
Abdurrahman Günateş
15. Kimeski Mahallesi
Suat Tetik
16. Kurtuluş Mahallesi
Niyazi Bedir
17. Osmangazi Mahallesi
Adil Erdoğan (Yeni)
18. Ovacık Mahallesi
Selahattin Gökbulut
19. Sanayi Mahallesi
Aslan Uslu (Yeni)
20. Selimözer Mahallesi
Zülfikar Erkoç (Yeni)
21. Tepebaşı Mahallesi
Zülfikar Kılıç (Yeni)
22. Yaylacık Mahallesi
Yusuf Sarı
23. Yenidoğan Mahallesi
Ağabey Pehlivanlı
24. Yeni Mahalle
Mirzali Tarlabölen
25. Yuva Mahallesi
Bahtiyar Yılmaz (Yeni)
26. Kaletepe Mahallesi
Mehmet Şeker

 
 

Yorum Yaz


YORUMLAR
ad yok:
kaletepe mah nıe yok
31.03.2009 16:28:31
METİN:
muhtarlıklara bakanlık tarafından verilen bilgisayarı ve bazı malzemeleri.Çalılıöz eski muhtarı her nedense vermek istemiyo..Bürosunada hava parası istiyomuş...:)
31.03.2009 16:43:24
cavit:
KALETEPE MAH.MUHATARI NEDEN YAZILMADI.VE NEDEN HALA DÜZELTME YAPILMADI.AYRICA MUHTARLARIN ALDIKLARI OY SAYISI VERİLSE DAHA GÜZEL OLURDU.31.03.2009
31.03.2009 19:20:20
cemalettin salar:
yuvada değişim zamanı bahtiyar yılmaz projelriyle geliyor değişime hazır olun
31.03.2009 20:36:41
hacı yurdakul:
mirazli dayı sen çok güzel muhtarlık yapıyorsun yine seni seçtik yine sen geldim bu seneki döneminde sana başarılar dilerim yeni mah.
31.03.2009 21:42:55
metin:
ADAS BELKI DE BAKAN BABASI DIR BABASIN DN KALDIGI ICIN VERMEK ISTEMIYORDUR:):):):)
01.04.2009 10:21:20
metin:
SECMENIN VRDIGI HAVA AZ MI GELMIS DE HAVA PARASI ISTIYOR HAVA ISTIYORSA BIRDAKI SECIM DE YIEN CIKSIN HALKIN KARSISINA
01.04.2009 10:23:30
Metin:
Çalılıöz mahallesi eski muhtarı Ahmeti şiddetle kınıyoruz...
01.04.2009 13:20:20
sadullah şentürk:
Bıktım Mustafa Keser den. Kardeşim tamam adam para almıyor da , gidince de bulunmuyor yerinde. Ben parası neyse verip gidince yerinde bulmak istiyorum. Kaliteli hizmet istiyorum. 80 ler den kalma bi bakkalın içinde bürokrasinin yürütülmesini istemiyorum. Para almıyor ama zamanımı çalıyor kendisi. Ayrıca sorarım Bağlarbaşı halkına 3 dönemdir mühür basmaktan başka bir faaliyetini görmüşler mi?
02.04.2009 15:43:07
Adım Var:
ad yok :] en altta sevgili mehmet şeker tekrar muhtar hangi okulu bitirdin sen ad yok :D
02.04.2009 16:28:47
ben ve sen:
gecen senede ıstenıılmedı nasıl geldı anlamadık bu senede yalvar yakar geldı 10kurusun davasını yapandan muhtar olmaz kaletepe mah muhtarı
04.04.2009 00:59:04
isim yok:
sayın metin kardeşim adam 15 yıl muhtarlık yapmış onada mı saygın yok sağdan soldan duyduğun asparagas haberlerlede milletin burada kafasını bulandırma olurmu biraz saygı kim olursa ne olursa olsun 15 yıl hizmet etmiş ok kardeşim
11.04.2009 18:55:47
emre özkan:
her mahalleye mustafa bey gibi birisi lazım. 3 seçim geçti halen hiç bir ücret talep etmiyor. helal olsun diyor başarılar diliyorum.allaha emanet ol bursadan emre özkan
09.05.2009 14:24:58
ismet pehlivanlı:
bak metin bey dıorum üslubunuzu bozmayın 180 milyon maaş birde sigortasını dewlet yatırmıoy senın hava dedıklerınle yatıor abdı ayrıca binlerce insanın derdıne yardım cı oluyorlar en basıtı durumu kötü olanları bulup bilgilendiriyorlar bu tarz bir sürü işleri war neyın nasıl yurudu bilmiyorsan öğren öle yaz.. o hava parası dediğin olay sayın walımızın altında imzası war alınması gereken ücret.. bir derdin warsa sayın valimize şikayet dilekçesi yaz. ama dilekçe direk gitme almazlar şimdi sen bunuda bilmiondur ondan dedim
11.01.2011 19:29:32
SUMRAN KAHRAMAN:
sayın kırıkale muhtarlarına seslenıyorum şayet tanıyan varsa bana allahın aşkına ha ber verın takı ılhan antalyada komşu ıdık acıdım kefıl oldum ben 3 mıyar cektıler şüan evıme icra geldı boprek hastasıyım hanımı şerıfe ve oglu ramazan ılhan bılen varsa lütven yardımcı olun aderesı lazım bene oglunun bırısının dıda murat lütven
18.02.2011 12:46:10
cihad arslan:
mesut arslan olacak inşallah
10.01.2014 15:39:29
Mustafa Can:
fabrikalar mahallesi inşallah Feridun Kaplan kazanır
30.03.2014 18:06:05

Son Yorumlar

Tepki
Vatandaşın yolunu vatandaşa parayla satan belediye de, sabahtan akşama kadar dükkanının önünü tabelalarla yada arabasıyla işgal eden esnaf ta haksızdır. Babanızın malı değil o yollar...
25.11.2014 10:50:37

haydar üstünel
cumurriyet meydanından carşı içine arac trafigine kapalsın.vatandaş rahat rahat alışverişini yapsın.
24.11.2014 22:42:43

acar.h
ödemeyin kardeşim park ücreti.öğrendiğim kadarıyla hiç bir yasallığı ve yaptırımı yokmuş bu park ücretini ödememenin .tabiki ben ödedikten sonra öğrendim yasal yaptırımı olmadığını.birkere sizin o an parkettiğinizin kanıtı yok ellerinde.iyi düşünün.bir zaman koca duha oğlu deli dumrul var imiş:köyün girişine yol üzerine köprü yaptırmış,geçenden 40 akçe,geçmeyenden 50 akçe alırmış.taybe ninde işi aynı gibi geliyo bana.
24.11.2014 22:16:51

xxxxxxyılmaz